Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain lapsen koeputkihedelmöityksellä ja nyt inhoan sitä!!

Vierailija
24.03.2008 |

Miten mulla voi olla näitä tunteita, kaikkien näiden vaikeiden vuosien jälkeen? Luulin, että kun lapsen vihdoin saan, ei minun tarvitse näistä tunteista kärsiä :(

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmisten arvomaailmat on niin erilaisia; Toiset tekee montaki aborttia,ja ei tunnut missään - lapsettomat yrittää saada lapsia, ja toiset tyytyy siihen että eivät saa,jotkut ei edes halua - elämä opettaa,juu

Riippuu sitten ihan itsestään, ottaako ne opetukset vastaan. Kannattaa ottaa.

34

Vierailija
22/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais seota kun samoja viestejä pistää;lol, ootte te huvittavia, tappelu tappelu.. avaa sipsipussin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitähän se taitaa teettää...

Vierailija
24/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tais seota kun samoja viestejä pistää;lol, ootte te huvittavia, tappelu tappelu.. avaa sipsipussin

Vaihdapa se sipsipussi vaikkapa omenaan. Huomaat olosikin parantuvan.

34

Vierailija
25/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta sitähän se taitaa teettää...

Vierailija
26/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

38/42

Vierailija
27/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vaihdapa se sipsipussi vaikkapa omenaan. Huomaat olosikin parantuvan.

34

Vierailija
28/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaukana normaalista* Näkeehän sen tosta hirveästä angstista

Vierailija
29/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut opetukset vastaan, ja elämä on nyt paljon helpompaa. Suosittelen samaa sinullekin.

34

Vierailija
30/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin 34 sun olios ei taida kovin hyvä olla, kun olet noin karvat pystyssä..." Sipsiä nam.."

Vierailija
31/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sulla on paha olla, ja täytyy noin hyökätä? Et kestä näköjään yhtään kritiikkiä itseäs kohtaan, ja se on huono piirre ihmisessä; huomaa rivien välistä, että luulet olevas muita parempi, mutta sori, ET OLE!

Vierailija
32/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemusta on tullut todella paljon ja pudottu on - korkealta ja kovaa. Nyt onneksi elämä on vakaalla pohjalla. Toivotaan, että näin myös pysyy.

34

Vierailija
33/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se voi tulla kenelle tahansa. Eiköhän vain ole niin, että jopa suuremmassa riskissä ovat ne, joilla on ollut lapsettomuusongelmaa aiemmin. Ota asia puheeksi neuvolassa ja hae apua, sitä on saatavissa ja siitä on hyötyä.

Halaus!

Vierailija
34/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miks sulla on paha olla, ja täytyy noin hyökätä? Et kestä näköjään yhtään kritiikkiä itseäs kohtaan, ja se on huono piirre ihmisessä; huomaa rivien välistä, että luulet olevas muita parempi, mutta sori, ET OLE!

En ole koskaan ollut onnellisempi elämässäni. Ja onko sinusta hyökkäämistä, että vastailen asiallisesti ns. kritiikkiä kohtaan? Muuten, minusta kritiikkiä ei ole se, että haukutaan täyssekoksi ym. Ehkä se sinusta sitten on. En kuvittele olevani muita parempi, mutta olen ikäiseksi kokenut hyvin paljon.

34

Vierailija
35/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja se voi tulla kenelle tahansa. Eiköhän vain ole niin, että jopa suuremmassa riskissä ovat ne, joilla on ollut lapsettomuusongelmaa aiemmin. Ota asia puheeksi neuvolassa ja hae apua, sitä on saatavissa ja siitä on hyötyä.

Halaus!

Haleja vain sullekin :) Lapsi on vielä kohdussa, jos et tajunnut lukemaasi... Ihan hyvä neuvo, muuten! Koitapa itse noudattaa sitä

34

Vierailija
36/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve sulla on kaikille huutaa;- Kyllä se elämä suaki opettaa? Mä kans huomaan sun teksteistä uhoa, ja olet kauhealla puolustuskannalla. Itse en myöskään noita hoitoja voi ymmärtää; mutta yritä ymmärtää että kaikki ei ajattele kun sä

Vierailija
37/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, vaikutat järkevimmältä lukemani perusteella :)

Vierailija
38/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä tarve sulla on kaikille huutaa;- Kyllä se elämä suaki opettaa? Mä kans huomaan sun teksteistä uhoa, ja olet kauhealla puolustuskannalla. Itse en myöskään noita hoitoja voi ymmärtää; mutta yritä ymmärtää että kaikki ei ajattele kun sä

Tiedän, että se kuulostaa ärsyttävältä, niin se kuulosti minustakin, kunnes ymmärsin, mitä sillä tarkoitetaan. Tietenkään et voi ymmärtää niitä hoitoja, jos et ole joutunut käymään lapsettomuushelvettia ja hoitoja läpi! Sen voi ymmärtää vain sellainen, joka on sen kokenut.

34

Vierailija
40/52 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti jaksaa provoilla tollasella?