Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskaa, joku tuntee kateutta just mulle, olen täysin boheemi mamma, enkä

Vierailija
23.05.2008 |

tiedä muuta elämäntapaa.Mutta mun seurassa ihmisillä on aina hauskaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet oo sitten taiteilija ammatissa tai joku freelanceri.

Vierailija
2/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano nyt, mistä sä saat rahat elämiseen?!! Minä hermostun, jos ei palkka napsahda tilille säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen monia eri töitä ja sen lisäksi olen kova kierrättäjä, ihan astioista kenkiin.

Mun lapset on alkaneet napista aika lailla tätä elämäntyyliä vastaan mutta selitän heille että se on ikään kuin harrastus joka äidiltä katoaa...no ei sentään ostan kyllä lapsille monet asiat ja tavarat uusina. Mutta rakastan elämää juuri tällaisena epäsäännöllisenä kuviona ja olen kyllä sellainen selviytyjä luonne. Ei meillä ole ikinä nähty nälkää tai lasten päällä ollut rikkinäisiä vaatteita. Koti on myös puhdas ja kaunis.

Vierailija
4/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon friikku ja rahaa tulee välillä enemmän, välillä vähemmän. En ole millään yhdellä alalla vaan teen erilaisia projekteja liittyen taiteeseen, opetukseen ja kirjottamiseen.

Mulle on todella tärkeetä tehdä mielekästä työtä ja nautin siitä, että elämä muuttuu koko ajan töiden mukaan ja vapaa-aikaa on välillä tosi paljon, välillä sitten taas kovempia rutistuksia. Huonoa tässä on lähinnä epävarmuus ja tasapainotteleminen erilaisten projektien välillä, täytyy pitää huolta siitä ettei ota liikaa töitä. Toisaalta töiden vähyyskin on ongelma.

..ja rahasta: Elän sen mukaan, mitä tulee käteen. Miehellä onneksi on säännöllinen palkka, niin ettei nälkään kuolla.. ;) Mutta raha ei kyllä ole mulle niin kauheen tärkeä juttu.

Vierailija
5/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMutta raha ei kyllä ole mulle niin kauheen tärkeä juttu.

[/quote]

Vierailija
6/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään tän elämän sellaisen tasapainoilun kautta, että en tee itselleni hallaa enkä aiheuta turhaa stressiä.Mulla mies on täysin eri luokkaa mutta myös hyvin individualisti ja ehkä me siksi sovitaan yhteen.

Vierailija
7/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken sitten tosiaan jättäydy freelanceriksi. :) Miehen tulojen varassa en halua olla. Eihän se raha kenellekään ole elämän tärkein asia, mutta ilmankaan ei tule toimeen.

Terveisin se kade