Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Vauvamaha näkyy jo viikolla 5. Miten voi olla mahdollista?

23.03.2008 |

Mulla siis viikkoja 5+5 ja vauvamaha näkyy jo ihan selvästi. Tämä on neljäs raskaus, mutta ei mulla aiemmin ole vatsa alkanut kasvaa vielä näin aikaisin.

Voisiko olla kaksoset tulossa, vai mitä tää on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu on vielä noilla viikoilla niin pieni, että ei se varsinaista vauvamahaa vielä ole vaikka olisi kuutoset tulossa ;) Eli tunnustelemallakaan vaikea vielä tietää onko raskaana vai ei, siis esim. gynen ulkoapäin kokeilemalla. Näin siis ainakin minä olen antanut itseni ymmärtää.

Mulla on ollut kaikissa (kolmessa) raskaudessa alussa turvotusta, mutta maha tullut näkyviin vasta paljon myöhemmin. Keskimmäisessä raskaudessa vasta miltei puolivälissä.

Onnea raskauteesi :) :)

Vierailija
2/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkio on vielä NIIN pieni, samoin kohtu. Joten siitä ei masun kasvu johdu. Toki raskaudesta kylläkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan niin oudolta, kun ihmiset huomaa jo nyt, että oon raskaana.

Ei paljo pysty salaileen tätä raskautta...

Vierailija
4/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rv 15 tienoilla ei voinut enään salata oikein.. Ja rv 26 menossa nyt, näkyy kyllä jo kauas :D

Vierailija
5/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 raskautta ja alkuun on ollut aina hurja turvotus. Tosin kaksosraskaudessa maha tuntui heti alusta isommalta. Tiedä sitten tuliko turvotuskin tuplana.

Kannattaa ehkä henkisesti jo asennoitua myös siihen mahdollisuuteen, että olisi useampi tulossa?