Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko lihaa hauduttaa liian pitkään uunissa?

Vierailija
08.03.2008 |

leivarisa karjalanpasti ollut jo neljä tuntia....ei ole palanut ainakaan, mutta voiko liha mennä " pilalle" ? syödään vasta tunnin päästä, niin pidänkö ruuan uunissa siihen asti vai otanko nyt pois?



kyselee tyhmä ensimmäistä kertaa leivinuunissa ruokaa tekevä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempää sen parempaa, en huolehtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän