HELSINKILÄISET!!!! suosittele ov.
PARAS kuntosali? Itse mietin Töölö Gym
PARAS kauneushoitola/ spa? Itse mietin Helsinki Day Spa
PARAS lenkkireitti? Itse mietin kaivaria!
PARAS kynsienhoitopaikka/ rakennekynnet?
Muita suosikkipaikkojanne Hki keskustassa?
Kommentit (9)
Mun mielestä paras sali esim ei tosiaankaan oo lähin! (Ite nyt satun harrastamaan salia.. joten siksi pitää olla hyvät laitteet ja hyvä hinta-laatusuhde)
ap
No, olet kyllä oikeassa. Mutta minulle aika on rahaa. Ja siksi olen valmis tinkimään laadusta, jotta minun ei tarvitse ajaa mihinkään.
olet väärässä. Jos pidät asiat omana tietonasi huomaat pian, että lempipaikkasi lopettaa kannattamattomana.
Millainen lukko ois mummopyörään hyvä?
Tuonne Töölö Gymille on matkaa 3 km eikös sen pyöräile nopsasti..
ap
Siis noudettua, se on perinteinen Kalliolainen räkälä, ei siellä syödä voi, mutta keittiö on hyvä. Valitettavasti niillä ei ole kotiinkuljetusta.
pyöräteitä on rakennettu, eli niitä pitkin pystyy liikkumaan. Selvitä ne.
Parhaat taidegalleriat ovat Galleria Huuto (Viiskulmassa ja Uudenmaankadulla) ja Kuvataideakatemian galleria (Kasarmikadulla), Galleria Kalhama ja Piippo Kaivopihalla ja Galleria Forum Box (6-ratikan päättärillä).
Koko yön hampurilaismättöä saa to-la Kasarmitorin Hesburgerista (siis 24h auki).
Vierailija:
PARAS kuntosali? Esport Center
PARAS kauneushoitola/ spa? Spat on kaikki huonoja ja kalliita, paras kauneushoitola on Profiles
PARAS lenkkireitti? Lauttasaaren ympäri
PARAS kynsienhoitopaikka/ rakennekynnet? ProfilesMuita suosikkipaikkojanne Hki keskustassa?
Paras sushi: Rakuya
Paras lihatiski: Roslund
Paras kuntosali on se, mikä on kävelymatkan päässä kotoasi.
Paras kauneushoitola??? Jaa-a, en ole ikinä käynyt
Lenkkireitti? Se, mikä lähtee kotioveltasi
Kynsienhoitopaikka? Enpä ole niitäkään koskaan ottanut.
Paras pizzeria on kluuvissa ristorante sicialiano. Aidot italialaiset pizzat.
Paras kahvila on cafe esplanade.