Millainen paikka Leppävaara on nykyään asua?
Kuulisin mielellään kokemuksia, kun on niin kasvanut ja muuttunut. Parempaan vai huonompaan, vai molempia?
Kommentit (105)
Mun unissa kummittelee vielä joskus vanha juna asema ja Maxi.
Jos olet valkoihoinen niin olet vähemmistössä.
Useita ulkkarijengejä jos olet sellaisesta kiinnostunut, voit yrittää pästä mukaan toimintaan
Vierailija kirjoitti:
Jee, Maximarketin disko lauantaisin! On siitä aikaa!
Sellon puolella rataa on ihan rauhallista.
Kauppakeskusmurha ja skootteriturma esimerkkejä alueella pyörivistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Sellon puolella rataa on ihan rauhallista.
Näinkö on?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sellon-prismaan-kaveli-kylmaverinen…
Espoon keskus, Leppävaara ja Matinkylä ovat Espoon slummit.
Vierailija kirjoitti:
Minulla 90-luku.
Sellossa tiukentunut linja, sormiansa vääntelevät lökäpöksyt eivät pääse lainkaan sisään. Rauhallista käydä ostoksilla.
En muuttaisi mihinkään Espoossa. Espoolaiset pilaavat ilmapiirin.
Parempaan suuntaan. Samanlainen työväenluokkainen alue se on kuin ysärillä, mutta julkiset yhteydet ja palvelut ovat erinomaiset.
Itse Leppävaarassa lapsuuden ja nuoruuden viettänyt. Silloin oli vielä kiva paikka, nykyään jotenkin ihan slummiutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempaan suuntaan. Samanlainen työväenluokkainen alue se on kuin ysärillä, mutta julkiset yhteydet ja palvelut ovat erinomaiset.
Siinä ensimmäinen valehtelija. Toki, viime vuosien uutisotsikot lepuskista tukevat tätä kuvaasti "normaalista alueesta kuin ysärillä konsanaan" Mitä saat valehtelusta ja siitä että viaton asiasta tietämätön muuttaisi tähän muumaa-hellvettiin? Olet varmaan tuo urbo joka alapeukuttelee faktoja.
Eikö sulla riitä rahat Leppävaaran kämppiin vai mitä keuhkoat? Toki jos eriväriset ihmiset ovat ongelma, kannattaa asua jossain Savukoskella.
Vierailija kirjoitti:
vähänkö miehet tappaa vaimojaan ja muita, sen kummempaa...
Vierailija kirjoitti:
housuissas on slummi
Eläväinen paikka, ja ihan hyvällä siis. Tietenkin ihmisille joiden mielestä muualta tulleet ovat aina ja vain köyhiä, ilkeitä ja avuttomia varmasti aika raskas paikka, kun koko ajan saa pelätä. Niille jotka pelkäävät vähemmän voi valjeta, että meitä ja heitä on todellakin moneksi.
Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi mihinkään Espoossa. Espoolaiset pilaavat ilmapiirin.
Espoolaiset saavat savun nousemaan korvista. En edes ymmärrä miten tuollainen paikka voi olla kaupunki. Siellä ei ole edes keskustaa vaan lähiöitä.
Mene katsomaan.