Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi itkujen kevät!!!
23.03.2008 |
Tämä raskausaika tekee pienimmätkin vastoinkäymiset niin kamaliksi. Aamulla heräsin ja mieleni teki ihan tolkuttomasti suolakurkkuja ja paahtoleipää. Niinpä lähdin käymään kaupassa niitä hakemassa ja kotiin palattuani huomasin, että olin unohtanut molemmat! Olin ostanut vain vessapaperia, joka ei ollut edes lopussa. Itkuhan siinä pääsi! Enkä jaksa lähteä uudestaan kauppaan :(
Uusi yritys huomenna!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa