Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mies? Toinen on hyvä seksissä ja toisesta tulisi loistava isä.

Vierailija
08.03.2008 |

Se joka on hyvä seksissä ei halua isäksi, koska isyys toisi liikaa vastuuta ja velvotteita, eikä hän ole varma, että pystyisi hoitamaan niitä rentulla elämäntyylillään. Tämä suhde on tauolla, mutta rakastaisi kyllä minua ja olisi muista puutteistaan huolimatta uskollinen ja kiihkeä.

Toinen taas haluaisi jo naimisiin kanssani ja on suht komea, tasapainoinen luonteeltaan, hyvä keskustelija ja huonona puolena ei niin seksuaalinen. Rakastaisi myös minua omalla tavallaan. Hänen rakkautensa tuntuisi huolenpitona ja perheelle omistautumisena.

Biologinen kelloni tikittää jo 35:ttä vuotta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhdetta voi perustaa vaan turvallisuuteen tai siihen, että mies on hyvä ja sopiva. Ja kyllä seksinkin täytyy luistaa, että suhde toimii!

Vierailija
2/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako sellaista pidemmän päälle vaikka huima rakastaja olisikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sekstaava renttu varmaan haluaa kokeilla monia naisia...

Minun on vaikeaa ymmärtää ihmistä, jolle seksi on niin tärkeää kuin sinulle tuntuu olevan. Pelkällä seksillä ei kovin pitkälle pötkitä. Elämässä kun on paljon muutakin, huomaat sen viimeistään jos ja kun saat lapsia...

Vierailija
4/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koostuu monesta eri osa-alueesta. Ei kukaan tee täytekakkua pelkästä hillosta, samoin seksi on suhteessa vain mauste, ei seksin varaan voi parisuhdetta perustaa.

Täytekakkukin on parempaa vasta myöhemmin, kun kaikki välit ovat hyvin oleentuneet ja maustuneet ja oikein säilytettynä säilyykin pitkään..

Samoin avioliitto paranee vanhetessaan, jos sitä hoidetaan oikein. Seksikin paranee ajan mittaan, vaikka ensin olisi hapuilua.

Mii-mustana

Vierailija
5/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttuus ilmenee vaikeutena pysyä kiinni työpaikoissa. Opiskelutkin ovat kesken, vaikka ikää on jo 39 v. Olen joutunut monesti elättämään hänetkin. Nyt ollaan oltu erossa pari vuotta, koska väsyin tilanteeseen, mutta mies haluaisi minut takaisin. Ei kuitenkaan lupaa muuttuvansa.

Hän on tottunut siihen, että apua tulee vanhemmilta sisaruksilta, mutta kun tuo apu ei oikein riitä perheen elättämiseen. Mies valittaa ettei ota sitten ketään toistakaan naista, jos ei saa minua takaisin. Toisaalta sanoo, että minun täytyy tehdä niinkuin parhaalta tuntuu, ettei sitten kaduta, jos haluan niitä lapsia enkä saakaan hänen vuokseen. Lasten saaminen on kyllä minulle tärkeää...

Ap

Vierailija
6/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kovin ihanalta kuulosta elättäjänä, huoltajana ja ties minä toimiminen jo aivan varttuneeseen ikään kerenneen miehen " puolisona" . Ei kiitos, ainakaan minulle!

Vierailija
7/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tätä toista potentiaalista tyyppiä, joka ei niin hyvä sängyssä. Varmasti oppisi sinut tyydyttämään, jos muutenkin rakastaa. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että mennyt on mennyttä. Toki rentuhkot miehet osaavat sen jalon taidon, että saavat sinut tuntemaan olosi kuningattareksi ja seuraavana hetkenä huomaatkin olevasi vain tavallinen nalkuttava nainen, jonka on turha kurkotella kuuta taivaalta. :) Miehet ovat miehiä.

Sinun kengissäsi jatkaisin jo aloittamallasi tiellä eli renttuhurmurille lopulliset heipat, kunnon miehelle sija elämässäsi.

Vierailija
8/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epäseksuaalinen? Siis haluaako harvoin, vaiko ei ole kovin taitava? Jos haluaa harvoin niin se voi käydä ärsyttämään, mutta taitoja voi koulia. Minä ottaisin tuon kunnon miehen kyllä mieluummin.

Vierailija
9/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun ei nouse enää viagarallakaan, niin oisko kiva sylitellä lastenlapsia, vai muistella niitä kiihkeitä hetkiä.

Molemmissa miehissä on puolensa tietty.

Vierailija
10/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surrut aina vain tätä menetystäni;(

Tämän toisen kanssa ei liidellä muissa maailmoissa. Erektiokaan ei ole niin tyydyttävä, kun on tottunut toisenlaiseen..

Ap

Vierailija
11/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää jopa olevansa melkein impotentti ilman minua...huhhuh!!! ...johtuu kuulemma hänen psyykkeestään tämä oire.

Ap

Vierailija
12/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aikansa kutakin. Se toinen kuulostaa paremmalta, ja seksi paranee pitkässä suhteessa jos olette henkisesti samalla aaltopituudella. Eikö aika paljon ratkaise se, haluatko itse oikeasti lapsia vai et?

Vierailija
13/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen kello tikittää ja se voi saada sinut tekemään sitten joitain temppujaan, kuten yrittämään lasta salaa rentulta. Sitten se on soppa valmis.

Tahdon siis vain sanoa, että ole nainen. Elämässä ei voi saada kaikkea, kompromisseja on tehtävä. Tiedosta se ja tee valintasi.

Vierailija
14/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kosintaansa. Tuntuu kyllä hassulta mennä naimisiin. Kestääköhän tämä suhde...

Ap

Vierailija
15/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
16/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan niistä ei taida olla sun unelmien mies? Kyllä silloin sen varmasti tietää itsessään, kun johonki haluaa sitoutua loppuelämäkseen. Se tunne on niin voimakas!

Vierailija
17/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, kun et tiedä. :/

Vierailija
18/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaisin vastuun lapsesta itse, mutta en elättäisi renttua enää siinä sivussa. Tämä on toinen mielessäni käynyt vaihtoehto.

Ap

Vierailija
19/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen, joka karttelee vastuuta ja samalla sitoutumista. Ei se seksi niiiiin tärkeää loppupeleissä ole.

Vierailija
20/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lastakaan ollenkaan, kun et tuon vertaa osaa nokkaasi pidemmälle asioita ajatella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan