Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Ei siellä kaupassa kukaan kato, onko sulla verkkarit!" " Ei siellä uimahallissa kukaan kato, onko sulla läskiä!"

Vierailija
22.03.2008 |

Miten niin ei katso? Kyllä minä ainakin katson!

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi nimenomaan hauskaa ja piristävää, että joku tulee paikalle yöpuvussa (olettaen, että mitään pahempaa ei ole tapahtnut), eikä suinkaan noloa.

En kyllä mutuenkaan elä tätä elämää paska jäykkänä.

Vierailija
2/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisi varmasti hoitajilla ja lääkäreillä hauskaa kun alta paljastuisi yöpuku.

Itse olen kerran työmatkalla yllättäen joutunut sairaalaan ja ollut kolme vuorokautta muissa maailmoissa.

Olispa ollut noloa jos pois lähtiessä olisivat tuoneet yöpukuni, itse en kylläkään muistanut mitä mulla oli päällä.

niin varmaan pienin murheeni olisi alla oleva yöpuku.

Herran jumala sentäs kun ihmiset on skitsoja ja pelkää, mitä muut ajattelee heistä.

On elämä kyllä ahistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisi varmasti hoitajilla ja lääkäreillä hauskaa kun alta paljastuisi yöpuku.

Itse olen kerran työmatkalla yllättäen joutunut sairaalaan ja ollut kolme vuorokautta muissa maailmoissa.

Olispa ollut noloa jos pois lähtiessä olisivat tuoneet yöpukuni, itse en kylläkään muistanut mitä mulla oli päällä.

Jos siis jäisin auton alle, niin se ois ihan yks v*tun hailee siinä vaiheessa mitä mulla olis päällä. Pääasia et olis hengissä.

Ja kai tuon vois ottaa huumorilla, jos joutuis lähtemään sairaalasta yöpuku päällä, eikö? Ja jos pidempään sairaalassa on niin ainahan voi pyytää vaikka miestä tuomaan uudet kuteet kun tulee lähtö kotiin.

Vierailija
4/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpuvussa sairalaan (ihan kotoa kylläkin), ja eipä sitä kyllä kukaan sairaalassa kummastellut. Lähdin kotiin hengissä ja itse vähän naureskelin nallehousujani, mutta ei se kyllä oikeesti nolottanut yhtään. Nopsaan vaan taksilla sairaalasta kotiin, taksikuskit varmaan ovat oudompaakin, ja nolompaa, nähneet :)

Vierailija
5/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkeja, kaulahuiveja ja hanskoja, ettei imago kärsi. Kas, kun olemme ihan kaupassa! Ihmisten ilmoilla!

Jee, ihana pieni maailmani, joka pyörii napani ympärillä :).

Vierailija:

Huomaa, että täällä on paljon tylsistyneitä kotiäitejä, joiden elämän kohokohtia on maitokaupassa käynti..

Sitä varten sitten koko perhe tällätään parhaimpiinsa, ihan hillitöntä :D :D

Vierailija
6/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan vakavissaanko pitäisi murehtia sitä,

miltä näyttää

ja mitä sairaalahenkilökunta ulkonäöstä ajattelee, jos jää vaikka auton alle?! :O Huhhuh. Eikö teitä sitten samalla logiikalla hirvitä yöllä nukahtaa ihan meikittä ja ehkä jopa alastomina, jos vaikka tuleekin tulipalo?? Ja kannattaa vissiin tosiaan jättää kuntoilukin väliin, jos ei ole missimitoissa, ettei vain muut kanssakuntoilijat esim. uimahallissa saa traumoja? Anna mun kaikki kestää...

Vierailija
7/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi keskittää sitä energiaansa hiukan isompiin juttuihin.

Vierailija
8/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen, että olen päässyt itseni kanssa niin sinuiksi, että pystyn aivan ilman häpeän häivähdystäkään käymään kaupassa verkkareissa, kumppareissa tai vaikka se kuuluisa navettahuivi päässä.

Vierailija
9/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pistää hymyilyttämään =)

Vierailija
10/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei haittaa pätkääkään vaikka katsot. pukeudun juuri niin hienosti tai huonosti kuin itseä huvittaa enkä todellakaan tee sitä juuri sinun mielenrauhasi takia.

Vierailija
11/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut kattoo mut ei se mua hetkauta pätkääkään.

Ja mikä verkkareissa? Mulla on lähes aina arkivaatteena sporttiset vaatteet;ei kylläkään mitään kuluneita 10v vanhoja esim. verkkahousuja joissa pussit polvissa :)

Vierailija
12/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkutko sitten ovat niin tyylikkäät että ne voi laittaa kauppaan, mutta verkkareita ei? Onpa hassua. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä ihmiset ajattelee musta, kun käyn tossa lähikaupassa ilman meikkiä ja viisi vuotta vanhoissa trikoopöksyissä.

Vierailija
14/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii lenkille,aerobiciin ihan mihin vaan.. Nytkin on jalassa vuoden vanhat Puman verkkarit ja ihan hyvin voisin näissä kauppaan lähteä.

En kuitenkaan kulje likaisissa,rikkinäisissä tai kulahtaneissa vaatteissa.

Vierailija
16/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

14

Vierailija
17/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy kunhan strategiset paikat ovat piilossa ja vaatteet eivät haise. Kiitos.

Vierailija
18/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kovin moni.

Itse en edes omista verkkareita, enkä itse asiassa tuulipukuakaan. Tykkään pukeutua nätisti ja naisellisesti ihan vain itseni ja mieheni takia, en niinkään muiden ihmisten ajatuksia miettien. Uimahallissa koskaan ei ole käynyt mielessäkään kauhistella muiden kroppia, ei sellaiseen kahden pienen lapsen äitinä minusta ole siellä edes aikaa saati kiinnostusta. Tietenkin näen kaikenlaisia ihmisiä sielläkin, mutta en erityisesti kauhistele mitään, mitä näen. Miksi pitäisi?

Ehkä nämä kauhistelijat eivät ole elämässään joutuneet koskaan kokemaan mitään oikeasti rankkaa, vai mitä muuta voi ajatella ihmisestä, joka surkuttelee itselleen täysin vieraan ihmisen ilmeisen TERVETTÄ kroppaa? :O

Vierailija
19/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
20/86 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö joku tiedä verbien " katsoa" ja " kauhistella" eroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi