Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ihastus, tarvitsen jeesiä

Vierailija
24.04.2026 |

Olen pitkästä aikaa ihastunut kunnolla. Ongelma on, etten oikein tiedä, miten asian kanssa edetä, jos edes tehdä asialle ylipäätänsä mitään.

Taustatietoa: 

Ihastukseni on kertakaikkisen ihana, älykäs ja huomaavainen. Kuuntelee muita ja on yleisesti kunnioittava (ei vain minua kohtaan). Muistaa asioita minusta, joita olen vain ohimennen maininnut. Kyselee, mistä elokuvista pidän, mitä tykkään tehdä jne. Kehunut jopa vaatteitani. Kaiken lisäksi vielä huumorintajuinen ja aidosti ystävällinen, myös toisia kohtaan. 

Minulla ei ole kauheasti kokemusta miehistä, enkä ole koskaan seurustellut. Pääni on kuitenkin aika pyörällä tästä tyypistä. Olen pohtinut, olenko enemmän viehättynyt tästä tyypistä vai saamastani huomiosta? Ihastukseni on ystävällinen kaikkia kohtaan, ei vain minua. Toisaalta ihastuksen tunne on aika polttava, en osaa sitä paremmin kuvailla. 

Mielestäni hän on kuitenkin hieman osoittanut kiinnostusta minuun (vaatteiden kehuminen, kysynyt mitä tykkään tehdä jne)? Toisaalta olen pohtinut, että onko kyseessä vain aitoa ystävällisyyttä ja hyvät vuorovaikutustaidot, kaverimielessä. Hän on aika ulospäinsuuntautunut luonnostaan.

Olen kuitenkin pohtinut, pitäisikö minun kysyä häntä viattomasti kahville tai vastavaa? Koska en ole koskaan seurustellut eikä kukaan mies ole aiemmin osoittanut kiinnostusta minuun tällä tavoin (edes kaverimielessä, olen aina ollut tyttöporukoissa), olen aika epävarma itsestäni. Mitä jos saan pakit? Tiedän, ettei maailma siihen kaadu, mutta kyllähän se siltä tuntuu, jos niin kävisi? En tiedä kestääkö epävarmuuteni torjuntaa XDD Vai pitäiskö antaa vain olla?

Onko vinkkejä, neuvoja tai kokemuksia? 

N24

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettävse on vain kohteliaisuutta. Mutta voit alkaa jutella enemmän hänen kanssaan. Älä pyydä häntä ulos, hän saa pyytää jos haluaa. 

Vierailija
2/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile huumorilla ja katso miten reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyy leffoista niin sano että olisipa ihana käydä leffassa pitkästä aikaa - anna tilaisuus kutsua leffaan

Jos olet kiinnostunut hänestä ja kuäyseleg mitä tykkää tehdä hän jne eli anna huomiota sinäkin vastaavasti. Kehu että oli tosi kuva nähdä taas ja kävinkin mielessäni jne 

Jos etenee niin etenee 

Vierailija
4/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on lisäksi mopo ja sillä keulii paremmin kuin kukaan kavereistaan.

Ap

Vierailija
5/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat sille kunnon sukupuoliyhdynnän, joten kyllä se siitä lutviutuu, mutra älä tartuta kaveriin tippuriasi.

Vierailija
6/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverilla on lisäksi mopo ja sillä keulii paremmin kuin kukaan kavereistaan.

Ap"

Olet mopojonne. Naiset eivät arvosta keulimista. N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä