Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan säälittävää, oksettavaa ja epätoivoista, jos raskaana oleva yh-äiti hakee seksiseuraa..?

Vierailija
22.03.2008 |

Mies jätti joitakin kuukausia sitten, olen nyt rv 28 ja himot ovat kovat. Miten ihmeessä voisin saada kontaktin miehiin ja suostuisiko kukaan mies ylipäätään???

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksikin (jos mies antaa) voi olla infektioriski. Voisinpa itse...

Vierailija
42/57 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
44/57 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi muutama vuosi sitten varomattoman seksikontaktin takia. Mies ei ollut yhtään kiinnostunut ottamaan vastuuta yhteisestä lapsestamme. Odottelin sitten yksinäni tulevaa lastani. Olin siihen aikaan töissä hoitajana sairaalassa ja yksi työkaveri (lääkäri) oli kovin huomaavainen minua kohtaan - ei kuitenkaan mitenkään seksuaalisesti. Vähitellen vain sitten lähestyimme niin, että hän sitten kerran (loin jo 35 viikolla) halasi minua kun huomasi minun itkevän. Kesti vielä jonkin aikaa ennen kuin seurustelimme ja seksiä oli eka kertaa vasta ihan viimeisellä kuulla. Siitä se sitten lähti ja nyt olemme onnellisesti naimisissa. Joskus mieheni muistelee millaista oli seurustella viimeisillään olevan naisen kanssa.

Vierailija
45/57 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mä valitsen mielummin naisen jota ei ole 50 miestä polkenut. Niin tekee suurin osa miehistä. Sitten on eri asia, kun ei enää ole varaa valita kun vanhoja.

Osuiko jotenkin arkaan paikkaan, vai miksi mielipiteen kertominen on jeesustelua..?

Ensin mies valitsee naisen jonka historia osoittaa ettei häntä kiinnosta seksi ja sitten lopun ajasta valittaa että nainen on pihtari.

EH, eh..

t. Mies jolla EI oe ongelmaa sen kanssa että ei ollut vaimon ensimmäinen..

Vierailija
46/57 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun kerran miehilläkin on sellainen oikeus ja ihanpa nuo näyttävät kelpaavan aviomiehiksi naisille.

Mikä on sitten kenellekin paljon.. No,ei ainakaan se tavara käytössä kulu,siitä on ihan todisteita.

Ymmärrän kyllä jos mies ei harrasta niinkään irtosuhteita,eikä halua naisekseen sellaista mutta on miehen turha " jeesustella" sillä et naisista tulee vähäarvoisempia tai muuta vastaavaa jos itsekin panee joka reikään..

Vierailija
47/57 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kyllä mä valitsen mielummin naisen jota ei ole 50 miestä polkenut. Niin tekee suurin osa miehistä. Sitten on eri asia, kun ei enää ole varaa valita kun vanhoja.

Osuiko jotenkin arkaan paikkaan, vai miksi mielipiteen kertominen on jeesustelua..?

Ensin mies valitsee naisen jonka historia osoittaa ettei häntä kiinnosta seksi ja sitten lopun ajasta valittaa että nainen on pihtari.

EH, eh..

t. Mies jolla EI oe ongelmaa sen kanssa että ei ollut vaimon ensimmäinen..

Vierailija
48/57 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesti - valloitukset ovat tosin vähän paikanneet itsetuntoa.

Yhtä hyvin nainen on voinut naida vaikka seitsemän miehen kanssa, jokaisen kanssa satoja, tuhansia kertoja, vuosien varrella. Tai sen yhden kanssa viisi kertaa päivässä. Siinä tarvitaan jo mielikuvitusta. Känninen pano sisään-ulos ei vielä paljoakaan vaadi.

Vierailija
49/57 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että kiimaisimmat naiset jotka osaavat parhaiten nauttia seksistä ovat pidättäytyneet antamasta " väärille" miehille papin aameneen asti ja nämä jokaiselle jalkojenväliään levittelevät ovat sitten frigidejä joita ei seksi kiiinosta pätkääkään?

Uutta minulle.

Vierailija
50/57 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos 49 jne lohduttautuu noilla ajatuksillaan, suon ne kyllä hänelle.

Vierailija
51/57 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten hänelle on pahempi? Nainen joka on nainut yhden miehen kanssa kolme kertaa päivässä 16 v iästä lähtien 36 ikään vaiko nainen joka on nainut 10 miehen kanssa kerran per mies?

No ehkä se 49 sen neitsyen löytää joka ei paremmasta tiedä, koska yleensä tuo fobia entisistä miehistä tulee siitä ettei itseluottamus riitä " vertailuun" muihin miehiin.

Niin, ja olen siis se mies joka ei ex:iä pelkää :-)

Vierailija
52/57 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..että kiimaisimmat naiset jotka osaavat parhaiten nauttia seksistä ovat pidättäytyneet antamasta " väärille" miehille papin aameneen asti ja nämä jokaiselle jalkojenväliään levittelevät ovat sitten frigidejä joita ei seksi kiiinosta pätkääkään?

Uutta minulle.

Vierailija
53/57 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä sitten hänelle on pahempi? Nainen joka on nainut yhden miehen kanssa kolme kertaa päivässä 16 v iästä lähtien 36 ikään vaiko nainen joka on nainut 10 miehen kanssa kerran per mies?

No ehkä se 49 sen neitsyen löytää joka ei paremmasta tiedä, koska yleensä tuo fobia entisistä miehistä tulee siitä ettei itseluottamus riitä " vertailuun" muihin miehiin.

Niin, ja olen siis se mies joka ei ex:iä pelkää :-)

En muuten arvottanut mitään - en sanonut, mikä olisi " pahempi" tai " parempi" , vaikka kovin vaikeaa näemmä on käsittää, että toteamus voi olla ilman muuta kannanottoa.

Jos nyt jotain kiinnostaa, niin sehän on täysin henkilön itsensä asia, nussiiko yhden vai kymmenen miehen kanssa elämänsä aikana. Itse vertasin ääripäitä toisiinsa.

En ole huomannut, että ne ystävättäreni, jotka ovat nussineet yli sadan miehen kanssa, itse asiassa edes pitäisivät erityisesti miehistä. Kullia saadaan vähän kuin " rasti tiimarivihkoon" -periaatteella.

Niin ja sille inisevälle " 30 miehen naiselle" - jotta voisit kokea tuon " sadan miehen naisen heiton" itseesi kohdistuvana, lisäisit nyt hyvä pyhä neitsyt edes yhden nollan sinne panojesi lukumäärän perään.

Vierailija
54/57 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä panoksia kommentoida itse asiaa, joten kuitataan eriävä kanta jollain tunnepitoisella verbillä. Bravo! Tapu tapu!

30 miehen naisen tarkoitus ei olla pyhä neitsyt eikä panna sataa miestä (luultavasti), vaan ihan vaan nauttia elämästä ja erotiikasta. Ne ajat ovat ohi, jolloin piti valita roolinsa huoran ja neitsyen väliltä.

Vierailija
55/57 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tuli mieleen, että seuraava miehesi on lapsen isäpuoli.. Siis sinun perheesi isä. Ei varmasti tunnu mukavalta, jos vaimo on raskaana ollessaan harrastanut irtosuhteita.

M32

Vierailija
56/57 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei riitä panoksia kommentoida itse asiaa, joten kuitataan eriävä kanta jollain tunnepitoisella verbillä. Bravo! Tapu tapu!

30 miehen naisen tarkoitus ei olla pyhä neitsyt eikä panna sataa miestä (luultavasti), vaan ihan vaan nauttia elämästä ja erotiikasta. Ne ajat ovat ohi, jolloin piti valita roolinsa huoran ja neitsyen väliltä.

Vaikutti vain siltä, että ainoastaan tunnepitoinen verbi saisi rautalangankin vääntymään, en ole tosin varma kävikö siinä niin, vai menikö huomio taas johonkin epäolennaisuuteen.

Onko sulla jotenkin sellainen tunne, että joku väittäisi sun sitten olevan " huora" ja " jakelevan" , jos olet ollut 30 miehen kanssa? Jos näin ei olisi, et olisi ehkä älähtänyt siihen kommenttiin, että monet naiset voivat todella pakonomaisesti harrastaa seksiä siitä juuri nauttimatta - jopa satojen miesten kanssa.

Samaistuitko tähän kenties siksi, että tunnet miesten määrän olevan kuitenkin sen verran suuri, että sinun pitää puolustautua? Vai siksi, että olet nainen (ja sinun pitää nyt sitten samastua kaikkiin naisista esitettyihin kommentteihin)?

Onhan niitä toivottomia gigoloitakin, jotka eivät oikein koskaan nauti seksistä (puhumattakaan että olisivat mitenkään kovin taitavia rakastajina), mutta silti sulkia päähänsä keräävät.

Vierailija
57/57 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen tuntuu hakevan tätä ensimmäistä, häntä on enää vaikea ottaa vakavasti, mikäli mies itse haluaisi syvällisempää suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä