Onko ihan säälittävää, oksettavaa ja epätoivoista, jos raskaana oleva yh-äiti hakee seksiseuraa..?
Mies jätti joitakin kuukausia sitten, olen nyt rv 28 ja himot ovat kovat. Miten ihmeessä voisin saada kontaktin miehiin ja suostuisiko kukaan mies ylipäätään???
Kommentit (57)
Mies jätti, kun olin 4. kuulla. Löysi toisen. Olin aivan epätoivoinen ja jopa itsetuhoinen. Mietiskelin asioita mökillä yksikseni viime kesänä. tiesin, että naapurissa asuu leskimies, joka on jo lähellä 60 iältään. En ollut koskaan hänen kanssaan jutellut, mutta nyt menin pyytämään häntä apuun yhtä sähköjuttua korjaamaan. Hän huomasi itkuiset silmäni ja matalan mieleni ja kyseli mikä mättää. Kerroin koko tarinan ja pyysin häntä jäämään yöksi luokseni. Mies aikoi mennä nukkumaan vierasvuoteeseen, mutta pyysin häntä viereeni ja nukuimme sitten verekkäin sen yön. Vietimme näin viikon verran mökillä ja nukuimme vierekkeäin, mutta mitään seksiä ei ollut välillämme. Aloin luottaa tuohon " naapurin mieheen" . Hän on todella ihana hellä ja auttavainen. Lopulta eräänä iltana kysyin haluaisiko hän seksiä kanssani. Hän oli aluksi aika järkyttynyt kysymyksestäni, mutta suostui kun pyysin. En ole koskaan kokemut mitään niin hellää ja huomaavaista seksiä kuin hänen kanssaan. Nyt olen vajaan vuoden ikäisen ihanan tyttön yh ja tämä naapurin mies on edelleen ystäväni ja välillä seksikumppanini. Ikäeroa meillä on 30 vuotta eikä ajatella mitään parisuhdetta, mutta olen aika tyytyväinen elämääni tällaisena. N 27
Hei.
Asuin kuutisen vuotta sitten kerrostalossa, jossa hieman alle 6-kymppinen nainen kertoi, että tapasi aikoinaan aviomiehensä tanssiravintolassa. Erikoista tapaamisessa oli, että tämä nainen oli tapaamisessa ollut viimeisillään raskaana. En koskaan kehdannut kysyä yksityiskohtia tarkemmin, mutta olipa itsellenikin yllätys, että paksuna olevillakin on vientiä :) Ja vielä siihen aikaan.
Minusta aloittajan kysymyksessä tai tarpeissa ei ole mitään vikaa. Minä ainakin olisin valmis rakastelemaan raskaana olevan naisen kanssa, jos hän sitä pyytäisi. Eronnut mies 45 v.
kuin se, että ruma ja lihava rekkamies käy huorissa. Suunnilleen samat tarpeet ihmisillä on. Ei kenenkään ole pakko olla ilman.
Omalta vaimoltani en tuollaista hyväksyisi, enkä itseltänikään. Ei vaan sovi mun arvomaailmaan.
Minussa ainakin ap:n kysymys herättää hellyyden tunteita. Toivon, että löydät jonkun mukavan miehen. M 39
Joo, melalla sikiötä päähän..jos ei sittenkään..kai jollakin on raskausfetissikin..
Vierailija:
Omalta vaimoltani en tuollaista hyväksyisi, enkä itseltänikään. Ei vaan sovi mun arvomaailmaan.
Monesta YH:sta tulee jossain vaiheessa jonkun vaimo. Sellainen on minullakin. Eli " omalta YH-vaimoltani" en sellaista menneisyyttä hyväksyisi.
kertoisi. Miksi yleensäkään pitäisi kertoa seksielämästään kaiken?
Vierailija:
Monesta YH:sta tulee jossain vaiheessa jonkun vaimo. Sellainen on minullakin. Eli " omalta YH-vaimoltani" en sellaista menneisyyttä hyväksyisi.
Ei väliä millä tapaamisella. Jos ei pysty olemaan rehellinen, niin ei siitä mun vaimoa silloin muutenkaan tule.
Elän kai vähän eri periaatteella.. Sinä mietit miksi pitäisi kertoa, minä mietin miksi pitäisi tehdä jotain mistä ei voi kertoa?
Vierailija:
Varmaan se " oma yh-vaimo" sen heti ensitapaamisella
kertoisi. Miksi yleensäkään pitäisi kertoa seksielämästään kaiken?
Mistä tiedät, että " oma yh-vaimosi" pitäisi tarpeellisena kertoa tuosta mitään? Se voi olla hänelle melko yhdentekevää teidän suhteenne kannalta.
Ok,mä en ole raskaana mut yh olen ja mulla on ihan samanlainen oikeus saada/antaa seksiä kuin muillakin. Olen kuitenkin NAINEN,en vain äiti.
Ei mua ainakaan häiritse jos alkaisin parisuhteeseen ja miehellä olis vilkas menneisyys kunhan pysyy aisoissa silloin kun on parisuhteessa.
Kyllä mäkin panen yhden jos toisen kanssa kun siltä tuntuu,mut ikinä en ole pettänyt enkä kokenut edes tarvetta siihen. Nyt en jaksa olla tai keskittyä yhteen ihmiseen joten olen sinkku ja nautin siitä niin kauan kuin se sykähdyttävä mies tulee kohdalle :)
Kyllä mä valitsen mielummin naisen jota ei ole 50 miestä polkenut. Niin tekee suurin osa miehistä. Sitten on eri asia, kun ei enää ole varaa valita kun vanhoja.
Osuiko jotenkin arkaan paikkaan, vai miksi mielipiteen kertominen on jeesustelua..?
Vierailija:
No himot ne on hiirelläkin;ihme jeesustelijoita..
Ok,mä en ole raskaana mut yh olen ja mulla on ihan samanlainen oikeus saada/antaa seksiä kuin muillakin. Olen kuitenkin NAINEN,en vain äiti.Ei mua ainakaan häiritse jos alkaisin parisuhteeseen ja miehellä olis vilkas menneisyys kunhan pysyy aisoissa silloin kun on parisuhteessa.
Kyllä mäkin panen yhden jos toisen kanssa kun siltä tuntuu,mut ikinä en ole pettänyt enkä kokenut edes tarvetta siihen. Nyt en jaksa olla tai keskittyä yhteen ihmiseen joten olen sinkku ja nautin siitä niin kauan kuin se sykähdyttävä mies tulee kohdalle :)
kun kerran miehilläkin on sellainen oikeus ja ihanpa nuo näyttävät kelpaavan aviomiehiksi naisille.
Mikä on sitten kenellekin paljon.. No,ei ainakaan se tavara käytössä kulu,siitä on ihan todisteita.
Ymmärrän kyllä jos mies ei harrasta niinkään irtosuhteita,eikä halua naisekseen sellaista mutta on miehen turha " jeesustella" sillä et naisista tulee vähäarvoisempia tai muuta vastaavaa jos itsekin panee joka reikään..
Vierailija:
Kyllä mä valitsen mielummin naisen jota ei ole 50 miestä polkenut.
Tiedät aivan hyvin mitä tarkoitan. Mutta jos saivartelu kohottaa itsetuntoasi, niin siitä vaan ;-)
Vierailija:
Oletko meedio vai käytätkö selvänäkijää?Vierailija:
Kyllä mä valitsen mielummin naisen jota ei ole 50 miestä polkenut.
Kiinnostaisi vain tietää, miten aiot tämän yh-vaimon menneisyyden selvittää, ellei häntä kiinnosta erityisesti paljoakaan mieskokemuksiaan mainostaa. Huomautettakoon, että tässä yhteydessä ei ole kovin suuri synti naiselta heittää pieni valkoinen valhe miesten määrästä.
Vierailija:
Tiedät aivan hyvin mitä tarkoitan. Mutta jos saivartelu kohottaa itsetuntoasi, niin siitä vaan ;-)
koska en minäkään, laajan miesskaalan läpikäynyt nainen, halua kaksinaismoralistia. Huora-madonna -jaottelijamies olisi mulle about totaalisin mahdollinen turn off niin miehenä kuin ihmisenä. Minä en ainakaan valehtele menneisyydestäni vaan kerron vaikka tarkat lukumäärät jos kysytään. Ja hyvin olen kelvannut pariin pitkään suhteeseen parin hyvän ja hyväitsetuntoisen miehen kanssa.
suuseksikin (jos mies antaa) voi olla infektioriski. Voisinpa itse...
elaritkin? Vai kuinka olette ajatelleet lapsen ruokon? Entäs kun äijä delaa, marssitatko tenavasi perinnön jaolle?