Siis nyt auttakaa, mikä mulla oikein on?! Älä lue jos yököttää.
Kyse on siis emättimestä. Olen kolme lasta alakautta synnyttänyt, viimeisen vuosi sitten. Ei ole koskaan leikattu, enkä ole revennyt ja tähän asti kaikki ollut ihan ok.
Geishakuulia olen käyttänyt väljyyteen ja tehonneet ovat kivasti. Pimpsa sisältä on tuntunut ihan normaalin käytävämäiseltä kun sormilla kokeilee. Mulla on kuparikierukka.
Nyt sitten kokeilin sinne sormilla ihan muuten vaan tunteakseni ne kierukan narut ja voi apua! Sormet tyssäsi välittömästi sellaiseen isoon lerppuvaan lihaklönttiin, joka on siinä ihan suulla ja väistyy sivuun jos sitä yrittää siirtää. On silti iso. Sitten tunsin mielestäni toisenkin samanlaisen. Joka tapauksessa ne olivat myöten antavia mutta isoja ja melkein ulkona sieltä! Ja sis uhondin sanoa, että yritin eka laittaa smartballseja, eikä ne menneet sinne kunnolla, siksi siis kokeilin mikä hätänä ja tarkastaakseni langat myös. Niitä en edes löytänyt.
Mikä voi olla? Koko emätin on ollut kolmosesta asti vähän siitä aukon ympäriltä " lurpahtanut" , mutta nyt kun oikein tunnustelin ja katselin, on se ikään kuin lisää pullistunut ulospäin!
Onko kyseessä kohdunlaskeuma? Näin yhtäkkiä, viikko sitten asiat olivat ihan normaalisti? Mitä sille tehdään? Pakko leikata?
En pääse lääkäriin ennenkuin tiistaina, joten hätä on, jelpatkaa!