Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti,omistan ison " tappajakoiran" . Laitoin pihalle kyltin jossa varoitan koirasta.

Vierailija
22.03.2008 |

JOS joku tulee pihalle ja kiusaa koiraa ja koira hermostuu niin onko se minun syy?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukatkaa nyt välillä happea ja katsokaa edes kenen viesteihin vastailette.

Käytännössä koiran voi pitää sisälläkin, neljätoista vuotiasta on hieman hankalampi. Teiltähän on tietysti turha edes kysyä, kumman henki ja oikeudet ovat tärkeämmät? Siinä on syy, miksi en erityisemmin pidä tällaisten keskusteluiden aloittajista.

Vierailija
22/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haukatkaa nyt välillä happea ja katsokaa edes kenen viesteihin vastailette.

Käytännössä koiran voi pitää sisälläkin, neljätoista vuotiasta on hieman hankalampi. Teiltähän on tietysti turha edes kysyä, kumman henki ja oikeudet ovat tärkeämmät? Siinä on syy, miksi en erityisemmin pidä tällaisten keskusteluiden aloittajista.

Ei ollut kyse siitä kumman henki on tärkeempi, vaan siitä saako toisten tontille ja yksityisalueelle tulla noin vaan ilman lupia. Ei saa!

Mulla ei ole koiraa, joten meillä ei kukaan joudu purruksi, mutta en mä silti tykkäis jos joku tulis tohon pällistelemään ilman lupia. Omat lapset ei ikinä menis kenenkään tontille tai pihalle ilman lupaa, ihan sais kyllä itseään syyttää jos joutuisivat koiran puremaksi, vaikka en todellakaan olis asiasta hyvilläni. Terve järjen käyttö sallittu, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla varoittettu koirista eikä pedofiileistä. Lapset menevät miten sattuu vieraiden aikuisten kyytiin ja toisten pihoille.

Vierailija
24/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tekevät, niin vaikka mitä tapahtuisi, on ihan oma vika?

Have a nice life, toivottavasti ei teidän lapsille koskaan tapahdu mitään ikävää. On sitten äidinkin mielestä ihan oma vika, jos sattuu jotain tai vaikka paha setä koskee.

Vierailija
25/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos tekevät, niin vaikka mitä tapahtuisi, on ihan oma vika?

Have a nice life, toivottavasti ei teidän lapsille koskaan tapahdu mitään ikävää. On sitten äidinkin mielestä ihan oma vika, jos sattuu jotain tai vaikka paha setä koskee.

Mun lapset ei todellakaan mene toisten pihoille ilman lupia. Koko ikänsä ovat asuneet omakotitalo-alueella ja kyllä se on jo pienestä iskostettu niiden mieleen. Täytyy sanoa että pitää olla harvinaisen typerä lapsi joka menee toisten pihoille ilman lupaa, saati jos on vielä varoitus koirasta.

Vierailija
26/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai yleensä kaikki vanhemmat koittaa opettaa lapsilleen oikean ja väärän, ja sen mitä saa ja ei saa tehdä, mutta lapset on lapsia kuitenkin.

Vierailija
27/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia vihaavia aikamiespoikia,että ei lapsille tulisi mieleenkään mennä toisten pihalle.

Vierailija
28/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten joo, kyllä mä olen siinä uskossa että eivät toisten pihoilla palloille.

Vierailija
29/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarttis mennä pihan poikki soittamaan ovikelloa? No, eihän sellaista koskaan tietenkään tarvitse tehdä...

Vierailija
30/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koira on pihalla = ketään ei ole kotona. kun koiraa ei näy se on sisällä perheen kanssa.

Vierailija
31/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tietävät tämän, ainakin nyt.

Vierailija
32/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä soittamaan ovikelloa turvallisesti! Mutta voit kyllä virittää ovikellon napin sinne portinpieleen.

Vierailija
33/33 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran edes murtovarasta ei koira saa purra!! Siis miten valvon kotona yksin olevaa koiraa? Meillä ainakin koira on työpäivän ajan yksin kotona ja vielä sisällä. Ja jos nyt murtovaras päättää tulla meille niin ei kai oikeesti mee niin, että mä joudun maksamaan jos tuo elukka päättää purra? Hullua! (tosin toi elukka heiluttais vaan häntäänsä ja varmaan tois kaiken arvokkaan valmiiks ovelle) =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän