Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottuminen pienempään isomman peniksen jälkeen - rehellisiä mielipiteitä kiitos!

Vierailija
13.10.2014 |

Kaipaisin nyt asiallisia kommentteja naisilta ongelmaani. Selostan sen tässä lyhyesti: olen ollut aviomieheni kanssa lukioikäisestä alkaen ja olemme olleet naimisissakin jo kohta 10 vuotta. Rakastan miestäni suunnattomasti ja koen, että hän on minulle täydellinen kumppani. Myös seksielämä on ja on aina ollut todella hyvää.

Meillä oli tuossa vuosi sitten sitten hyvin raskasta aikaa lasten ollessa pieniä ja työhuolien painaessa päälle. Ajauduimme tuossa tilanteessa ensimmäisen ja ainoan kerran tilanteeseen, jossa meillä molemmilla oli muutaman kuukauden ajan suhde toisen ihmisen kanssa.

Tiesimme suhteista molemmat ja tavallaan niistä on nyt päästy yli, kun rehellisesti asioista olemme keskustelleet. Ainoa ongelma, joka vielä seuraa on se, että tällä rinnakkaissuhteellani oli huomattavasti isompi penis kuin omalla miehelläni ja minun on ollut vaikea tottua takaisin siihen, miltä oma mieheni tuntuu. Vaikka olenkin vahvasti sitä mieltä, että seksi on paljon muutakin kuin vain senttejä niin olen yllättynyt siitä, miten erilaiselta seksi ihan fyysisenä tuntemuksena eroaa sellaisella peniksellä, joka on paksu. Jos sen yksikertaistaen yrittää sanoa niin siinä nautinto tulee ikäänkuin pakottamatta ja helpommin ilman yrittämistä.

Mikäli tämän nyt lukee joku nainen, jolla on kokemusta samanalaisesta tilanteesta, olisin aidosti kiitollinen kommenteista. Oletteko te tottuneet isomman jälkeen taas pienempään ja aidosti nauttineet sen jälkeen? Haluaisin kovasti päästä eroon siitä tunteesta, että ikäänkuin mielessäni vertaan miestäni rinnakkaissuhteeseeni ja mietin miten hän tuntuu erilaiselta.  

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tämä kertoo miehistä, että kalun kokoon liittyviä ketjuja on lukemattomia, ja lisää vain tuleen. Ei muuta kuin, että keskimääräinen mies lienee kovin epävarma, keskenkasvuisen epäileväinen ja hieman putkinäköinen. Tai sitten itseään kehuva. Kaikki suuri turnoffeja, isompia kuin pieni kalu.

1 vastenmielisimpiä kusipäitä oli tämmöinen mies, joka luuli liikoja itsestään ison kalun takia. Täysi tumpelo sängyssä. Jäi yhteen kertaan.

Vierailija
122/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kalun koko ei ole niinkään olennainen. Minä kaipaan pitempiä yhdyntöjä ja tällöin on hyvä, että miehellä on (suoritus)kestävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää itse vaikuttaa omiin tuntemuksiinsa esim. lantionpohjan lihaksia treenaamalla ja eri asentoja kokeilemalla. Mutta kyllä se vaan on tosiasia että isompi tuntuu paremmalta. Koita vaan keskittyä miehesi muihin hyviin puoliin ja hommaa kunnon dildo jos joskud tuntuu että on saatava isompaa.

Voihan niitä treenata, mutta kiihottuessa joka tapauksessa venyy. Sitten tulee taas se pakottamisen tunne. 

Vierailija
124/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovat naiset kilpaa julistamassa kuinka juuri heille peniksen koko ei ole tärkeä. Mitä jos jollekulle, kuten aloittajalle se on? Miksi pitää tulla syyllistämään ja korostamaan omaa näennäistä paremmuuttaan? Ei, en ole synnyttänyt ja kyllä, treenaan lantiopohjaani. Silti isompi tuntuu paremmalta, tiettyyn rajaan saakka. 

Vierailija
125/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä kalun koko ei ole niinkään olennainen. Minä kaipaan pitempiä yhdyntöjä ja tällöin on hyvä, että miehellä on (suoritus)kestävyyttä.

Itelle tullut kestävyyttä iän myötä huomattavasti lisää. Oppinut tuntemaan millon laukeaminen lähellä ja osaa kontrolloida tilannetta ja näin saatu aktiin pituutta paljon. Nyt vaan välillä käy niin että itse en laukea ja se häiritsee naista. Tuntee että ei ole tarpeeksi kiihottava kun en laukea vaikka just on tunnin painanu kovalla kalullla. Ikinä ei ole hyvä. 

Vierailija
126/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolleni 46 v. 20 cm imukuppidildon. Oli kiihottavaa katsella ja runkata kun iso dildo upposi kokonaan vaimoni sisään. Ei kuitenkaan pitänyt siitä ja lopetti muutaman kerran jälkeen sen käytön. Oma kaluni tuntuu kuulemma paremmalta.

Vierailija
127/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ovat naiset kilpaa julistamassa kuinka juuri heille peniksen koko ei ole tärkeä. Mitä jos jollekulle, kuten aloittajalle se on? Miksi pitää tulla syyllistämään ja korostamaan omaa näennäistä paremmuuttaan? Ei, en ole synnyttänyt ja kyllä, treenaan lantiopohjaani. Silti isompi tuntuu paremmalta, tiettyyn rajaan saakka. 

SIksi, että monet kokoa vähättelevät kommentit tulevat pienikaluisilta naisina esiintyviltä miehiltä. Samat virret ja sadut alkaa joka kerta, kun puhutaan isoista kaluista. Isokaluinen on vähintään juntti ja kalu sattuu..... 

Vierailija
128/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIksi, että monet kokoa vähättelevät kommentit tulevat pienikaluisilta naisina esiintyviltä miehiltä. Samat virret ja sadut alkaa joka kerta, kun puhutaan isoista kaluista. Isokaluinen on vähintään juntti ja kalu sattuu..... 

No näin on kohdalleni osuneet iso kullit olleetkin. Lisäksi puolilöysijä.

Kaikkein huonoimpia seksikokemuksia niidenkanssa.

Vierailija
129/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin on kohdalleni osuneet iso kullit olleetkin. Lisäksi puolilöysijä.

Kaikkein huonoimpia seksikokemuksia niidenkanssa.

Sama. Jutut on kovia, mutta vehkeet sitten ei...

Vierailija
130/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja iso kaluiset jauhavat aina olevan hyviä sängyssä. Oikeita taivaanlahjoja naisille. No näin ei kyllä ole. Omieni kokemusteni mukaan.

Vierailija
131/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita juuri tarkoitin. Jos iso ei satu, niin vähintään on löysä tai mies osaamaton jne...

Vierailija
132/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en pysty unohtaan erästä pienempimunaista koska kemia oli mieletön ja siksi seksi myös.

Aviomihellä iso mut seksi perus ja kemia on vuosien kuluessa kulunut.

Vierailija
133/133 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa se ei häirinnyt kun oli niin kiimassa, että mikä tahansa sisään työntyvä kelpasi. Mies puolestaan ei tuntenut, koska oli liian märkä. Mutta pienimunaisen kanssa täytyy naisen tehdä enemmän töitä orkun eteen. Supistaa ja kiristää alapäätään, josta se orkku tulee. Ja pienimumaisuus blokkaa asentoja. 

Isomunaonen ex oli takaa naidessa jopa ihanan pelottava, nyt istun vaan päällä, jotta tunnen kalun.