Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottuminen pienempään isomman peniksen jälkeen - rehellisiä mielipiteitä kiitos!

Vierailija
13.10.2014 |

Kaipaisin nyt asiallisia kommentteja naisilta ongelmaani. Selostan sen tässä lyhyesti: olen ollut aviomieheni kanssa lukioikäisestä alkaen ja olemme olleet naimisissakin jo kohta 10 vuotta. Rakastan miestäni suunnattomasti ja koen, että hän on minulle täydellinen kumppani. Myös seksielämä on ja on aina ollut todella hyvää.

Meillä oli tuossa vuosi sitten sitten hyvin raskasta aikaa lasten ollessa pieniä ja työhuolien painaessa päälle. Ajauduimme tuossa tilanteessa ensimmäisen ja ainoan kerran tilanteeseen, jossa meillä molemmilla oli muutaman kuukauden ajan suhde toisen ihmisen kanssa.

Tiesimme suhteista molemmat ja tavallaan niistä on nyt päästy yli, kun rehellisesti asioista olemme keskustelleet. Ainoa ongelma, joka vielä seuraa on se, että tällä rinnakkaissuhteellani oli huomattavasti isompi penis kuin omalla miehelläni ja minun on ollut vaikea tottua takaisin siihen, miltä oma mieheni tuntuu. Vaikka olenkin vahvasti sitä mieltä, että seksi on paljon muutakin kuin vain senttejä niin olen yllättynyt siitä, miten erilaiselta seksi ihan fyysisenä tuntemuksena eroaa sellaisella peniksellä, joka on paksu. Jos sen yksikertaistaen yrittää sanoa niin siinä nautinto tulee ikäänkuin pakottamatta ja helpommin ilman yrittämistä.

Mikäli tämän nyt lukee joku nainen, jolla on kokemusta samanalaisesta tilanteesta, olisin aidosti kiitollinen kommenteista. Oletteko te tottuneet isomman jälkeen taas pienempään ja aidosti nauttineet sen jälkeen? Haluaisin kovasti päästä eroon siitä tunteesta, että ikäänkuin mielessäni vertaan miestäni rinnakkaissuhteeseeni ja mietin miten hän tuntuu erilaiselta.  

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:24"]

Jos täällä olisi ketju siitä kuinka on vaikea tottua kireen pillun jälkeen taas siihen lapsia ulos pukanneeseen lihariepuun, niin johan olisivat naiset sen kimpussa. Mitä jos teillä on vaan vitun löysät pillut?

[/quote]Mietin ihan samaa :D
Terveisin nainen

Vierailija
102/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on venyvä ja joustava lihas. Kun seksiä ei ole, pillu vetäytyy kokoon itsestään. Sitten taas pienempikin kalu tuntuu täyttävän reiän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:45"]

Näin miehenä en voi muuta vastata kuin että löysään pilluun ei totu kun on saanut tiukempaakin.

Ehkä se on naisilla sit sama, kun on kerran saanut hyvää niin huonompi ei tunnu missään.

M43

[/quote]

samaa mieltä tästä. tiukin on paras.

ja naisilla toisinpäin, isompi parempi. onneksi ei kokoasiat ole koko suhde.

[/quote]

Mies, joka sanoo ettei pillu tunnu missään, on homo.

t:Tosimies

[/quote]

kyllä pillu aina tuntuu, toiset puristaa enemmän mitä toiset. ja aina lentää ;)

taitaa olla tuo tunnottomuus enempi naisten ongelmia, epäilen apn

olevan isopimppanen jota ei ole kovasti lämmitelty kerran vinkkejä kyselee.

koko on niin tärkeä kuin se on sinun päässäsi.

[/quote]

No sullahan tuli tarve selitellä seksuaalista suuntautumistasi.

Tosimes

Vierailija
104/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:24"]

Jos täällä olisi ketju siitä kuinka on vaikea tottua kireen pillun jälkeen taas siihen lapsia ulos pukanneeseen lihariepuun, niin johan olisivat naiset sen kimpussa. Mitä jos teillä on vaan vitun löysät pillut?

[/quote]

Juurikin näin naiset ei vaan kestä pätkääkään arvostelua 

Vierailija
105/133 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun parillakin exällä on iso muna ja olihan se ihanaa kun oltiin lovessa.

Mutta ero tuli ja siihen syynsä. Lähinnä yököttää ajatella seksiä noiden kanssa nykyään. On yhteisiä lapsiakin toisen kanssa, et ihan perhe meiningillä.. 

Nyt oon sinkku, mutta on ollut pidempi suhde ns. normi/pienimunaisen kanssa noiden jälkeen ja ei kyllä mitenkään tullu kaivattua exien isoa.. se silloinen nykyinen oli niin tärkeä ja rakas, että nautin täysillä ja tunteella.

Vierailija
106/133 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju mutta silti varmasti ajankohtainen koska suurin osa naisista on nyt päässyt nauttimaan sellaisesta paksusta mustasta munasta avioliittonsa sivussa.

Teidän pitää ymmärtää että pieni muna ei ole pieni, se on anaali-ystävällinen

Vierailija
107/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:22"]

Kyllähän se pieni muna on kriisin paikka kelle hyvänsä. Varsinkin jos joskus on ehtinyt nauttimaan huomattavasti suuremmasta. Toisaalta ne minimunaiset kompensoivat muilla tavoin puutteitaan ja suhteessa usein muutakin sisältöä kuin seksi näiden kanssa siis. Eikä esim. mun mielestä n.12cm ole pieni, pieneltä se tuntuu, jos vastaa n.maxitamponia, eli on ohut ja lyhyt. Kurja juttu näille miehille, mutta turha syyttää naisia oman varustuksen puutteista, tamponihan on suunniteltu sen mittaiseksi, ettei tunnu naisen sisällä tämän liikkuessa ym. Seksistä pitäisi nauttia, että sitä jaksaa harrastaa ns. alimittaisen kanssa.  Pienin muna mitä itse olen nähnyt, on ollut n.6-7cm ja yhtä ohut kuin etusormeni, lienee selvää, ettei sellainen tyydytä ketään, eikä ehkä edes välttämättä riitä viemään neitsyyttä naiselta.

Näitä minimunia on ollut silti kuninkaallisillakin, Espanjan muinain

Huvittavia nämä liitot😂Vapaus valttia!

Vierailija
108/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:28"]Kaipaisin nyt asiallisia kommentteja naisilta ongelmaani. Selostan sen tässä lyhyesti: olen ollut aviomieheni kanssa lukioikäisestä alkaen ja olemme olleet naimisissakin jo kohta 10 vuotta. Rakastan miestäni suunnattomasti ja koen, että hän on minulle täydellinen kumppani. Myös seksielämä on ja on aina ollut todella hyvää. Meillä oli tuossa vuosi sitten sitten hyvin raskasta aikaa lasten ollessa pieniä ja työhuolien painaessa päälle. Ajauduimme tuossa tilanteessa ensimmäisen ja ainoan kerran tilanteeseen, jossa meillä molemmilla oli muutaman kuukauden ajan suhde toisen ihmisen kanssa. Tiesimme suhteista molemmat ja tavallaan niistä on nyt päästy yli, kun rehellisesti asioista olemme keskustelleet. Ainoa ongelma, joka vielä seuraa on se, että tällä rinnakkaissuhteellani oli huomattavasti isompi penis kuin omalla miehelläni ja minun on ollut vaikea tottua takaisin siihen, miltä oma mieheni tuntuu. Va

Siellä toinen🤭

Vierailija
109/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta jos sinä ja miehesi muka petitte toisianne tuon tuosta vain, taitaa olla isompia ongelmia kuin joku peniksen koko. 

Ei helvetti näitä provo-ketjuja, joihin ihmiset vastaavat tosissaan. :D

Vierailija
110/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea se wanharouva Tyhjäpää keksiikin.

Vierailija
111/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies on aina jännittävämpi kuin se oma vanha, koosta riippumatta. Mulla tilanne päinvastoin ja vaikka uudella on paljon pienempi, on seksi yhtä hyvää ellei parempaa kuin edellisellä. 

Vierailija
112/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut. Vaikka palstoilla väitetään ihan muuta, niin ainakin itselleni on paljon tärkeämpiä asioita kuin kalun koko. Kyllä se kiihko ja tuntemus tulee suurimmaksi osaksi muualta. En osaa sanoa kuin itseni puolesta. Parasta seksiä on ollut suht pienikaluisen kanssa.

Vierailija
113/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehen koko ei ole ikinä olltu verrannollinen hyvää seksiin. Olen saanut ihanaa seksiä pieneltä ja huonoa isolta ja tietysti myös päinvastoin. Se mikä asiaan on vaikuttanut on ollut fyysinen kemia, rentoutunut tunnellma tai sen puute, osaavat lämmittelyt tai sen puute. Se koko vaikuttaa vain ehkä tietyssä fiiliksessä, kun haluaakin vähän kovempaa kosketusta, aina ei edes halua. Ja toisaalta iso voi myös sattua joissain asennoissa ja se vie fiilistä

Vierailija
114/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kalulla ei ole mitään tekemistä naisen nautinnon kanssa. Ei mitään, jollei ole micro, ja silloinkin vain ulkonäköön.

Miten ette tajua.Ei sillää kulllilla se orgasmi tule.

Vierailija
115/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä normaalista isompi. Ja on halkaisija myös kohdillaan. Tyttöystävän kanssa seurustelu kohta vuoden. Alkuhuumassa nussittiin paljon ja tykkäsi. Kehusi jopa jumalaa. Nyttemmin vissiin arki tullut takaisin ja aiemmin jo joskus kertoi että ei sillä koolla ole väliä. Mene ja tiedä. Alkuhuuma ja kiinnostaa. Aloitteet olen 99% tehnyt mikä. Nyt kuukautisten alkaessa ja loputtua työntelee pois kun en saa naida niin kuin suhteen alussa kun sattuu.. 

Orgasmeja ei saa pelkällä yhdynnällä vaan käsi pitää olla mukana. Myös kertonut että ei orgasmi ole se juttu, vaan voi seksistä nauttia muutenkin. Tiedä näistä taas.. Elämä jatkuu.

Vierailija
116/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä normaalista isompi. Ja on halkaisija myös kohdillaan. Tyttöystävän kanssa seurustelu kohta vuoden. Alkuhuumassa nussittiin paljon ja tykkäsi. Kehusi jopa jumalaa. Nyttemmin vissiin arki tullut takaisin ja aiemmin jo joskus kertoi että ei sillä koolla ole väliä. Mene ja tiedä. Alkuhuuma ja kiinnostaa. Aloitteet olen 99% tehnyt mikä. Nyt kuukautisten alkaessa ja loputtua työntelee pois kun en saa naida niin kuin suhteen alussa kun sattuu.. 

Orgasmeja ei saa pelkällä yhdynnällä vaan käsi pitää olla mukana. Myös kertonut että ei orgasmi ole se juttu, vaan voi seksistä nauttia muutenkin. Tiedä näistä taas.. Elämä jatkuu.

No usko sitä naistasi! Se on just noin...monenkin mielestä Alukis haluaa just kun on niiin hullaantunut,,,mutta sitten kun poika paneskellut aikansa, ja tyttö ei saanut mitään, niin eihän sitten halua. Järkeenkäypää.

Vierailija
117/133 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 16,5 / 13 cm ja se on oikein hyvin soveltunut vaginapenetraatioon.

M48, guru

Vierailija
118/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 16,5 / 13 cm ja se on oikein hyvin soveltunut vaginapenetraatioon.

M48, guru

Siis tekovaginapenetraatioon.

Vierailija
119/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ns normi kokoinen kalu. Välillä tykkään antaa omalle rouvalle isoa dildoa. Kyllähän se pillu hieman väljemmältä heti ison dildon jälkeen tuntuu. Toisaalta taas rauva haluaa vain minun kalua ja osaa sitä puristella mahtavasti. Minusta pillun väljyyteen vaikuttaa paljon se miten rentona toinen on. Välillä tuntuu alkuun todella tiukalta ja kun seksi vie kehoa ja se rentoutuu niin kohta sitä jo sit voi fistata. 

Vierailija
120/133 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tämä kertoo miehistä, että kalun kokoon liittyviä ketjuja on lukemattomia, ja lisää vain tuleen. Ei muuta kuin, että keskimääräinen mies lienee kovin epävarma, keskenkasvuisen epäileväinen ja hieman putkinäköinen. Tai sitten itseään kehuva. Kaikki suuri turnoffeja, isompia kuin pieni kalu.