Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö olla köyhän näköinen? Ostatko kamaa/vaatteita mihin ei ole varaa, vain niin sitä ei huomattaisi?

Vierailija
21.03.2008 |

Oletko huomannut ihmisten suhtautumisessa sinuun eroa jos olet kalliisti pukeutunut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin olen maksanut paljonkin, monet olen ostanut halvalla USA:sta. Yksi talvitakeistani on sellainen, että palvelu kohenee heti. On ihmistyyppi, joka arvostaa sellaista, esim. vuokra-asunnonvälittäjät. Uskon, että saimme hienon ja edullisen keskusta-asuntomme takkini ansiosta. Erotuin näytöllä niin selvästi. Käytän takkia tosi harvoin kun ei ole mitään tarvetta näyttää muuta kuin tavalliselta.

Vierailija
22/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

? Pitäisikö minun myydä se sen vuoksi, että minua hävettää??

7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tavis ajelee uudella, hienolla autolla.

Vierailija
24/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan panosta pukeutumiseeni. Kunhan joku kauluspaita ja suorat housut päällä, ei haittaa vaikka 10 euroa kappale. Kun alan etsimään uutta työpaikkaa, joka toivottavasti on parempi, satsaan parempiin vaatteisiin jo haastatteluun.

Vierailija
25/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat just ja just. En pelkää näyttää keskituloiselta, joka olen.

Vierailija
26/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen ne vaatteet päälle, millainen fiilis sattuu olemaan. En ole erityisen köyhä niin ehkä se helpottaa, että itse tietää miksi on moiset ryysyt niskassa. Ihmiset kohtelevat kyllä erilailla, millaisen kuvan itsestään antaa. Se ei haittaa, ennemminkin huvittaa.

Vierailija
27/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voin ostaa 100¿ t-paidan, koska se on kiva. Silloin en kyllä kehtaa sanoa mitä paita maksoi. Ajelen 10v vanhalla autolla, koska se nyt sattuu kulkemaan, yhtä hyvin se voisi olla 15v vanha tai juuri ostettu. Minä olen nainen ja minulle auto on kulkuväline, ei pippelin jatke.

Harvoin näytän käyhältä, vaikka en voi väittää olevani rikas. Tosin tiedän, että monet, jotka täällä väittävät olevansa rikkaita ja ajelevansa avobemareilla ovat paljon köyhempiä kuin minä.

Vierailija
28/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää pitää toisen vanhoja ja merkittömiä vaatteita, jotka ovat vähän vääränlaisia minulle.

Vierailija
29/29 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen tavallisissa, käytännöllisissä, suhteellisen hyvälaatuisissa kamppeissa. En tykkää vaatteista, joista loistaa merkki tai logo isolla, olen jopa joskus leikellyt logoja pois;) Ajan perheen " kauppakassilla" , joka on vuoden vanha pieni kottero. Ammatin ja asuinpaikan perusteella voi jokainen jotakin päätellä, mutta en todellakaan koe tarvetta päteä " merkeillä" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan