Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä disney dvd:t kuuluvat niihin harvinaisiin joista maksetaan maltaita

Vierailija
28.11.2008 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki on kaikista arvokkain kun silloin ku julkastiin dvd:llä, dvd-soittimet oli aikas harvinaisia joten ei löydy monesta kodista(saa helposti yli 100€). Sitten on Leijonakuningas ja Kaunotar ja Hirviö(kummallkin käypä hinta siinä 50€:n korvilla). Muista ei oikeastaan ainakaan paljoa yli kahtakymppiä saa.

-Disney-friikki- :)

Vierailija
2/14 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitin nyt siis suomi-versioita :) Noiden klassikoiden arvo on täysin sidoksissa niiden saatavuuteen. Useita elokuvia on tullut hyvin lyhyellä aikavälillä uudestaan myyntiin (esim topi ja tessu sekä aristokatit), eikä näille elokuville oikeastaan ehdi tulla varsinaista rahallista arvoa, tai sitten niitä on myyty todella pitkään halvalla(esim. robin hood, miekka kivessä) jolloin tarjonta on suurta myös myyntiajan jälkeen (esim huuto.net) eikä hinnat pääse nousemaan.. Sen sijaan nuo mainitsemani kolme elokuvaa ovat kaikki olleet vain kerran myynnissä dvd-versioina eikä uusintajulkaisuista ole vielä tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen etsinyt kaikkialta ja voisin kivasti maksaakin...

Vierailija
4/14 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks ku oli huuto.netissä myynnissä niin et huomasin, niin ykkösosasta pyydettiin alle kahta kymppiä eikä yhtään huutoa... :P Mutta siis mun järjellä niistäkin luulis kyllä maksettavan! Voi olla ettei ihmiset osaa arvostaa samalla tavalla ku noita muita, tiedä häntä.

Vierailija
5/14 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki on tulossa dvd:lle seuraavan kerran lokakuussa 2009, fantasian ensimmäinen osa taas vasta maaliskuussa 2010.

-Disneyfriikki edelleen- :D

Vierailija
6/14 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän voisi löytää ajankohtaiset tiedot tulevista Disney dvd-julkaisuista? Haikailen kovasti suomenkielisen Kaunotar ja Hirviö-dvd:n perään, mutta kuten tiedämme sen hinnat nousevat huuto.netissä pilviin, joten haikailen kovasti uusintajulkaisun perään..

Vierailija
7/14 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin sen kerran divarista vuosia sitten.

Meillä ei ole kukaan tykännyt siitä, niin mielelläni möisin pois.

Vierailija
8/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä varmaankin, mutta kun joku tuolla mainitsi, että cdon.com mainosti että tulossa olisi. Juu, ei. 2010 loppuun asti on kaikki tulevat tiedossa eikä näy leijonakuningasta sen enempää kuin kaunotarta ja hirviötäkään. Niitä saa siis vielä odotella.... Googlettakaa niin löydätte engl. kielisiä sivustoja missä nuo tulevat julkaisut on listattuna sitä mukaa ku tietoa tulee.

-Disneyfriikki-

Vierailija
9/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keräilijät kymmenen vuoden päästä osaa antaa niillekin oman arvonsa. Varsinkin ensimmäisille vhs-julkaisulle alkuperäisine kansineen. Itse olen ainakin säästänyt vanhat vhs:t hyllyn päällä vaikka on dvd:tkin tullu hommattua.

-df-

Vierailija
10/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksavatkos muuten keräilijät nykyään kauheita maltaita vanhoista vinyylilevyistä tai c-kaseteista?...

itse en viitsi kyllä turhaan säilöä mitään niitä nurkissa pölyä keräämässä, me on annettu vhs:t pois tai veity kaatopaikalle, eihän niitä laitteitakaan enää valmisteta.

Vhs:llä ei ole just nyt mitään virkaa, mutta oon ihan varma,

että keräilijät kymmenen vuoden päästä osaa antaa niillekin oman arvonsa. Varsinkin ensimmäisille vhs-julkaisulle alkuperäisine kansineen. Itse olen ainakin säästänyt vanhat vhs:t hyllyn päällä vaikka on dvd:tkin tullu hommattua.

-df-

Vierailija
11/14 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Sanoit, että haluaisit myydä kaunottaren ja hirviö. Olin itse pienenä suuri fani ja nyt ihanan Ella tytön kummi.

Vierailija
12/14 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiköhän nou kaikki kohta ole taas saatavilla dvd.nä ihan siihen parin kympin hintaan... nyttenhän ilmesty robin hood ja kohta tulee pinoccio ja varmasti kaunotar ja hirviö sekä lumikki on tulossa. ainaki jossain cdon .comissa tai vastaavassa muistaakseni luki että on tulossa...

Vierailija
13/14 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä se löytyy, mutta en ole tullut ajatelleeksikaan, että olisi harvinaisempi. Prinsessa Ruususta me odotettiin pitkään ja onneksi tuli, ennen kuin tytär on tätä vanhempi. Sopivasti prinsessaikään ehti :)

Vierailija
14/14 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ei taida olla enää kysyntää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi