Näin niitä nalkuttavia akkoja syntyy!!!
Voi jumalauta, että rasittaa tuo mies >:( Me ollaan aina, aina myöhässä joka paikasta sen takia. Aina. Se on niiiin hiiidaaasss kaikessa.
Nyt aamulla oli tarkoitus ulkoilla kunnolla kaikki yhdessä ja siivota kunnolla talo ennen kuin lapset menee päiväunille n. 13.00 maissa. Olen laittanut aamupalan kaikille, syöttänyt lapset, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen, laittanut pyykit kuivumaan ja uudet pyörimään, tehnyt aamupesut lapsille ja pukenut ne ja laittanut itseni valmiiksi. Mies on syönyt aamupalan, pessyt hampaansa ja istunut 30 min vessassa läppärin kanssa, koska erehdyin herralle huomauttamaan, että ei ikinä saaha mitään aikaseksi kun hän vaan venyy ja venyy. Sanoi, että hänellä on oikeus yhtenä aamuna viikossa olla ja laittautua rauhassa. Yhtenä! Se on aina tuollainen. Lähtee yleensä töihin kun me lasten kans heräillään! Joka aamu on keskenään rauhassa. Ja melkein joka aamu myöhässä töistä ja joka hitauden takia. Onneksi on joustava työaika, muuten ois saanut potkut.
Ja ennen kuin joku sanoo, että mitäs teit lapsia tuollaisen kanssa; on se muuten hyvä mies. Rakastaa perhettään, ei rällää, puhuu ja pussaa. Mutta mulle tulee mahahaava tän asian kanssa :( Olen puhunut, pyytänyt, anonut, nalkuttanut. Mikään ei auta. Ollaan aina myöhässä kun jonnekin yhdessä lähtään tai jotain suunnitellaan.
Nyt kun se tuli lopulta vessasta niin sanoin, että nyt on minun vuoroni omaan rauhaan ja painelin makkariin.
Kiitos, että sain purkautua.
Kommentit (23)
...ja jos siivoaa, niin tekee sen HELVETIN_HITAASTI. Tätä minä en sitten jaksakaan katella, kun itse saan aikaan niin paljon enemmän samassa ajassa ja näin ollen teen pelkän ärsyyntymisen takia enemmän kotitöitä, josta tuleekin uusi ongelma: minä teen enemmän kotitöitä kuin mies.
Vaatii aika paljon että oppii hyväksymään toisen erilaisuuden. Useinhan nämä piirteet tulevat esiin vasta siinä vaiheessa kun on perhettä ja asioita on pakko alkaa organisoida. En yhtään ihmettele että monessa perheessä on pinna kireällä jos puolisot toimivat ihan eri tahtiin.
nkin. Sori!