Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mun vauva vaan huutaa tissille?

Vierailija
23.05.2008 |

ei ole koskaan oikein imenyt

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lypsänyt ensin, olen lypsänyt paljon, olen lypsänyt vaan vähän... hirveät huudot... ja vaikka en lypsäisi ollen kaan huutaa silti -ap-

Vierailija
2/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten vauva ei saa rinnasta otetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olen todennut että makuuasento on paras syöttöasento. Nykyään kun yritän syöttää istualleen, ei onnistu! Eli siis makuultaan vaan. Saattaa tulla ongelma jossain vaiheessa .. :( vauva 3kk

Vierailija
4/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa 3kk vanha vauva -ap-

Vierailija
5/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin myös vauvani kanssa, kun ei tissi kelvannut, vaikka maitoa sieltä tuli. Ei enää vauvan ollessa 3kk suihkunnut kuitenkaan, kuten alussa. Mulla oli rintakumi käytössä kun ei saanut muuten imuotetta. Huijasin aina tutin kanssa, ensin tutti suussa syliin ja tissi esille ja äkkiä vaihto tutista tissiin. Ja sain imetettyä tällälailla 5kk täysimetystä ja vielä siitä sitten 3 kk eteenpäin kiinteiden ohella. Äitini jo sanoi monta kertaa, että luovuta ja anna sille pullosta maito. Mulla tuli kuitenkin maitoa niin paljon ja oli halua antaa omalle lapselle parasta mahdollista, joten en luovuttanut.

Älä sinäkään. Kokeile eri asentoja. Joskus sain hänet syömään ilman tuota tuttijuttua, kun itse seisoin...

Jaksamista!

Vierailija
7/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
8/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakat, tyttö sentään hyväksyi tisun

Vierailija
9/9 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ala pumppaamaan maitoa ja anna pullosta...siis omaa rintamaitoa. Mä pumppaan ja annan usein pullosta, koska pienellä pojallani on aina ollut ongelmia tissin kanssa;) Olen huomannut, että jos on todella nälissään ja yritän imettää...ei homma onnistu ollenkaan:( Nykyään mulla on sähköpumppu ja pumppaan säännöllisesti. Pullolla syöttö onnistuu hyvin. Imetys onnistuu parhaiten yö aikaan. Poju on silloin niin hoteessa ettei huomaa edes huomaa, että imeminen onnistuu:)

Näin meillä! Mulla tulee paljon maitoa ja ihan hyvin on onnistunut tuo imetys/pummppaus yhdistelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan