Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Valitsisitko oman nykyisen miehesi jos olisit nyt sinkku ja lapseton ja pitäisi valita mies itselleen?
20.03.2008 |
Kommentit (6)
Olen erakoitunut vuosien mittaan niin totaalisesti, että oikeasti haluaisin muuttaa keskelle korpea itseni kanssa :) Mutta vähän vaikeaa kahden lapsen äitinä... Olenkin sanonut miehelleni, että jos sattuisi kuolemaan ennenaikasesti, en taatusti menisi enää yhteen kenenkään miehen kanssa! Eikä meillä ole edes huono suhde...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mun mieheni huono ole, on vaan täysin erilainen kuin mistä haaveilin. Joskus jää miettimään minkälaista olisi, jos olisin ottanut toisenlaisen...
Kaipaan kovasti omaa tilaa, nytkin olen omassa huoneessani kirjoittamassa tätä (mies ja vauva toisessa).
Aika varmasti tulen elämään yksinäni mikäli mieheni esim. kuolee tai ero tulee.
Alue: Aihe vapaa
Tosin nyt helposti sanoo että " ei" kun juuri tämän miehen kanssa on elänyt sitä rankkaa pikkulapsiaikaa valvomisineen, talonrakentamisineen, pyykkivuorineen jne. Ja alun romanttiset unelmat on väistyneet. Arkihan se olisi tullut jonkun muunkin kanssa.
Mutta en tiedä... Miehen valitseminen on kyllä todella vaikeaa. Mulla ei ainakaan sydänkään neuvo oikeaan suuntaan. Vasta pitkän ajan päästä näkee millaiseksi arki muodostuu ja se arkihan on se tärkein. Mutta silti, ehkä en. Uskon että jossain olisi joku vielä parempi, mutta tosin myös paljon niitä huonompia.