Jos NYT menisit uimahalliin, mitä AV:lla kauhisteltaisiin olemuksestasi?
Minusta kauhisteltaisiin varmaankin uimapuvun puutetta, tissien puutetta ja rehottavia säärikarvoja. :(
Kommentit (45)
Karvatkin onnistuin just pari pv sitten poistamaan, joten ei edes ällöttäviä pusikoita (toisin kuin ennen sitä ajelukertaa...) Oon hoikanpuoleinen, mutta joka suuntaan normaalin mitoissa. Arpia tms. ei pahemmin jäänyt. Joku vois ehkä miettiä että oonko alkupuolella raskaana, alavatsalla on sen verran pyöreyttä.
Kukaan ei edes huomaa mun muutamaa liikakiloa, kun pitää tuijottaa niitä tatuointeja. :)
käyn kyllä kuntosalilla yleisessä suihkussa. Tuijottakoon ne jotka haluaa, en ole lihottamalla raskausarpia hankkinut (niitä alkoi ilmestymään jo 10-vuotiaana) rintojen kokoa en ole itse saanut päättää ja hätäsektio on pitänyt tehdä lapseni hengen pelastamiseksi.
Tänään näin kuntosalin suihkussa naisen jolla ei ollut rintaa, oli varmaan syövän takia poistettu. Ajattelin mielessäni, että onpa siinä rohkea nainen! Tosin kätilönä oon nahnyt niin paljon alastomia naisia, ettei mua paljon arvet tai toisten rinnat hetkauta :) Hienoa että joillain on rohkeutta kantaa alaston kehonsa ylpeydellä vioista huolimatta!
Joskus on tujoteltu paljaaksi ajeltua pimpsaani, tai ennemminkin suurikokoisia häpyhuuliani.
Myös erikoisen suuret nännini ovat saaneet jonkun huomion..