Jos NYT menisit uimahalliin, mitä AV:lla kauhisteltaisiin olemuksestasi?
Minusta kauhisteltaisiin varmaankin uimapuvun puutetta, tissien puutetta ja rehottavia säärikarvoja. :(
Kommentit (45)
Aion muuten mennä tänään uimaan, niin että ottakaa mammat nitrot mukaan, jos tuutte samaan halliin.
täysin timmi. Normaalisti mitat 165/49, nyt painan tasan 10 kiloa enemmän ja vain kaunis maha. Ei raskausarpia eikä mitään. Ihaillen katsoin vauvauintikuvia sen jälkeen kun olin saanut esikoisen. Olin täysin timmi. Ei kyllä kannata lihottaa itseään raskausaikana.
vasemman jalan suonikohjua ja pömpöttävää mahaani.
Turhaan siellä ihmettelet, on meitä aika monia tummia naisia joilla kasvaa karvaa joka paikassa. Heh, apinoistahan me polveudutaan!
Mutta hyvä ettei tarvii mennä sinne uimahalliin, voi porukat täälläkin jo " pällistellä" !
*..ja poistuu etsimään vahaliuskoja..*
=D
Kainalokarvat päässy kasvamaan, alapää siistimätön, säärikarvat ajelen kerran kesässä (koska on niin vaaleita ettei edes näy), raskausarpia vatsassa jne. jne
Että voi jestas minkälaisen itseään täynnä olevan hutsun näin uimahallissa!
;o)
Kyllä sitä pitäisi ulkonäöstään huolehtia vaikka on kotiäiti! Ei yhtään meikkiä ja tukka luonnonmaantienvärinen! Ja ulottuu vyötärölle vaikka on jo selvästi lähellä neljääkymmentä!
tumma, paksu karva), epäkimmoisaa ihoa (olen laihtunut vuoden aikana 15kg)
Navassa ja nännissä. Joo, mammat, en imettänyt lastani. :D
Varmaan ainakin näitä:
- 25 ylipainokiloa
- rehottavia perskarvoja (ihanaa että meitä on muitakin!)
- rehottavia pimppakarvoja
- rehottavia reisikarvoja
- rehottavia säärikarvoja
- roikkuvia tissejä
- arpista ja roikkuvaa vatsanahkaa
- värjäämätöntä tukkaa
- liian pientä uikkaria (ostettu ennen noita liikakiloja)
- psoriläiskiä siellä täällä
Joo. Ihmetteleekö vielä joku miksen harrasta uimahalleja?
b. on siellä aina pahemmankin näköisiä kuin minä, joten kuulun perussuomalaiseen keski-ikäisten äitien kastiin:
pitkät tissit, iso perse, roikkuva maha ja allit
c. en ymmärrä uimahallirajoitteisia, aina siellä on joka kokoa ja mallia
d. viimeksi saunassa 4 vee kysyi, äiti mistä tietää kuinka isot tissit mulle kasvaa? Sinänsä hauska kysymys, mutta vastaaminen oli hankalaa kun kaikki kuunteli.
mutta alhaalta olen ajellut ne = pedofiilin unelma; tissini ja mahani ovat rupsahtaneet ja raskausarpiset ja kaulassani on fritsu.
Mietin viimeksi yläasteella, mitä joku ajattelee mun kropasta. Eli ei AV-mammojen mielipiteet paljon purista!
pitkätissiset isomasut on kiinnostuneet meidän karvoista ja löllyistä. Hui hai ja kaikki veteen. Viimeinen on villahousu. Tuskin meistä kukaan on enää missimitoissa, joten mitä sitä tuijottelemaan.
ja kolmanneksi kauhisteltaisiin että eikö toi ole aikoihin siistinyt pehkoaan (siitä tulikin mieleen...)
mies jonka luona olin viime viikonloppuna tokaisi ohimennen, että mulla on mahassa enemmän karvoja kuin hänellä :D ei se kyllä haittaa, oon rento ja tiseironinen ja muuten niin ihana ;D
Paitsi joo, uimalassa ihmeteltäisiin: kalpea, laiha, tissitön, (saisiko käydä vessassa, jos ei niin..), reidet ihan veressä ja biksurajat vähän villiintymään päin. Lisäksi ei uikkaria, muta jotkut kesäbikinit ehkä ehtisin napata matkaan.
sekä jenkkakahvat ja olemattomat tissit.
Lisäksi joku varmaan huomauttaisi kun käsken tyttöjeni pestä PIMPAN ennen altaaseen menoa, en etupyllyä...
sekä pieniä tissejä, kalpeaa ja mustelmaista ihoa (sukuvika, mustelmia tulee jo tuijotuksesta)
Karvaiset sääret ja kainalot (on pitänyt tässä joka päivä ajella, mutta aina unohtuu)
Bikiniraja on ihan kauhea, tursottaa mustaa karvaa (ajelen sen vaan tarpeeseen, eli jos tiedän meneväni uimaan, koska mulla ärtyy se alue aina punaisille näpyille)
Selässä on pari mojovaa finniä (menkat tulossa)
Ja koska tämä on av, niin tietysti ihmeteltäisiin miten pienet rinnat mulla on. Ja ikää yli 30v ja pitkä tukka!!! Ja vielä värjäyksen tapeessa.
Tosi valkoinen iho, kuin kalkkilaivan kapteeni, sääret niin kuivat, että ainakin pukuhuoneessa riisuessa ne hilseilisivät. Sitä päiviteltäisiin, kun iho varisisi pitkin lattiaa.