Naisen etunimi joka kuullostaa mielestäsi kaikista rumimmalta & lyhyt perustelu?
Siis ruma nimi siten, ettei nimen kantajaan liity mitää negaa, vaan että nimi itsessään on mielestäsi tosi RUMA.
Omasta mielestäni rumin suomalainen nimi on:
Mirkka / Mirka
Erittäin kova ja luonnoton nimi, kun asiaa ajattelee. Olen aina ihmetellyt että miksi jollekin tytölle voidaan antaa noin karu nimi.
Kommentit (53)
Pirita/Piritta - en tunne yhtään Pirit(t)aa, mutta jostain syystä se on jollain lailla " halpa" , en osaa selittää.
Samoin Carita/Karita
Sitten vielä Hilkka, Terttu, Lempi, Impi.
Onkos tuolla Tussuleima-logiikalla sitten olemassa myös Tussusanna?
en ilennyt sitä laittaa, kun on kuitenkin aika yleinen nimi.
-suleima-
Melkoisen epäkäytännöllinen naisen nimi on tuo:
Maila
Siitä kun saa väännettyä jos jonkun näköistä pelivälinettä, sählymailasta alkaen ;)
T: Katja, Sonjan äiti ;)
Taitaa olla enemmänkin lempinimiä, mutta ihan hirveitä sellaisia. Pipsa nimenä ei sovi mun mielestä ollenkaan aikuiselle, ja Tellusta tulee mieleen jonkun lähiön kapakkaruusu.
Noh, kun kerran kysytään, niin
Päivi: NIIn jotenkin tavanomaisen mitätöivä
yhtä tyhjältä kuulostaa nykyajan Neea, aivan kuin nimeä ei olisikaan.
Varsinaisesti rumia ja ärsyttäviä ovat juu
Janna
ja höttöinen Susanna (Italiassa sanotaankin,e ttä SUsanna se on yhtä kermavaahtoa, Susanna, tutta panna!)
Tellervo
ja ne kaikki J:llä alkavat barbiprinsessanimet voidaan puolestani laittaa romulaariin
Ursula
Kirsi, eli juuri tuo -rs- tökkii täälläkin!
Omaa nimeä listalleni odotellessa... Ü
Tulee sellainen nasaalilla puhuva " Aijaaa" näsäilevä ämmä mieleen. Lisäksi ei sovi aikuiselle naiselle ollenkaan, pikkutytön nimi.
ihan kuulostaa maatuskalta mun korviin.
Samoin ei mulle kauniita nimiä on
Reetta/Reeta (kova ja ruma)
Raakel (venytetty ja väännetty nimi)
Myy (ihan pienen tytön nimi muttei kestä kasvamista)
ja yhdistelmät joissa ulkomaalainen etunimi ja suomalainen sukunimi, kuten vaikka Camilla Römppäinen, Molemmat itsessään ihan hyviä mutta yhdistelmänä ei toimi ollenkaan.
Mä taas en tykkää oikein mistään kolmikirjaimisesta, ne ei vaan maistu nimiltä, vaikka kaikissa nimissä jotain hyvääkin on
Naisten nimissä ei noin yleisesti ottaen ole kauheasti inhokkeja, mutta lässytysnimet kuten Viivi ärsyttävät.
Lähestulkoon kaikki 50-60 luvulla annetut nimet
Johtuu varmaan ä-kirjaimesta tai siitä, että mun mielikuvissani Päivi assosioituu kasarityyliseen teinikovikseen.
Pauliina
Peppi
-kuulostavat " lillun-lällyn-lässytykseltä"
Itse pidän juuri noista haukkumistanne karkeista ja kovista nimistä!
Kamalia myös jo mainitut: Jarna, Mira, Jessica, Janica
En tykkää nimistä, joissa on o, t. Anun äiti.
Tussuleima! Tuon mielleyhtymän keksijällä on jo melkoisen hyvä mielikuvitus! :)