Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo ohjailee meidän uusperheen elämää, otan eron...

Vierailija
28.11.2008 |

Huomenna olisi minun vuoroni nukkua pitkään aamulla, mutta en voi kun ukon kusipää ex vaatii miestäni tuomaan heidän tyttärensä kotiin klo 8 aamulla kun armeliaasti antaa lapsen tulla meillä yhdeksi yöksi.

Ja taas minä joudun repimään itseni sängystä ylös vapaapäivänä, koska mun ja miehen yhteistä 2-vuotiasta ei voi jättää yksin kotiin valvomaan enkä anna miehen raahata pienokaista aamutuimaan puoliunessa mihinkään.

vituttaa se saamarin ämmä niin paljon että laitoin just hakemuksia menemään vuokra-asuntoon. Jääköön ukko sitten kuskailemaan sitä exää ja tytärtään niin paljon kuin haluaa, mulle riitti

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteella kannattaakin lähteä uusperhekuvioon...

Vierailija
62/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nukut toisena aamuna. Ja eihän tuo enää 2-vuotiaalle edes ole aamutuima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän yhteinen lapsi oli juuri syntynyt ja mies opiskeli, niin tää exä alkoi vaatia tyttärelleen adidaksen lenkkareita. Haloo, millä rahalla me ne oltais voitu ostaa? ;

Vierailija
64/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajaa 1,5 kilsaa eestaas? 10 minuuttia?

Kauhee rasitus on, joo.

Vierailija
65/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa, herätä täysin ja vittuuntua.

Ja minulle klo 8 lauantaina on keskiyö. No, ukolle tulee tosi mukava lauantaiaamu jos erehtyy lähtemään yhtään mihinkään ennen klo 10 huomisaamuna.

Ja minähän minkään ex-vaimon aikataulujen mukaan viikonloppuisin herää. Jos meidän aikataulut eivät hänelle käy, pitäköön kakaransa poissa meiltä.ap

Vierailija
66/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan kiinnostaako häntäkään nousta klo 8:ksi lauantaiaamuna mihinkään? Onhan hänelläkin kouluviikko takana ja ihan varmasti tekisi mieli nukkua pitkään.

Paska juttu että taas lapsi joutuu vanhempansa pelinappulaksi. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä