Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo ohjailee meidän uusperheen elämää, otan eron...

Vierailija
28.11.2008 |

Huomenna olisi minun vuoroni nukkua pitkään aamulla, mutta en voi kun ukon kusipää ex vaatii miestäni tuomaan heidän tyttärensä kotiin klo 8 aamulla kun armeliaasti antaa lapsen tulla meillä yhdeksi yöksi.

Ja taas minä joudun repimään itseni sängystä ylös vapaapäivänä, koska mun ja miehen yhteistä 2-vuotiasta ei voi jättää yksin kotiin valvomaan enkä anna miehen raahata pienokaista aamutuimaan puoliunessa mihinkään.

vituttaa se saamarin ämmä niin paljon että laitoin just hakemuksia menemään vuokra-asuntoon. Jääköön ukko sitten kuskailemaan sitä exää ja tytärtään niin paljon kuin haluaa, mulle riitti

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 10min riittää oviksen aikaan vallan hyvin. Ei kai mua muuhun aikaan kuukaudesta nössö mieheni edes kiinnosta. Ja tämän uusioerheen jätän ja lähden lapsineni heti kun toinen lapsi on maailmassa.

ja siinä vaiheessa ykkönen on jo niin iso että antaa äidin nukkua pitkään ja viihdyttää vielä vauvaakin samalla. ap

Vierailija
22/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti parisuhteenne ei tule toimimaan noin. Itsellämme oli samoja vaikeuksia suhteen alussa. Onneksi olin tiukka ja tilanne korjaantui. Minua helpotti se että myös itselläni on lapsi edellisestä suhteesta. Näin helposti kohdat joissa ex kumppanivedättää. Nyt on pysynyt ruodussa jo 8-vuotta! Oli vaan vaikea saada mies näkemään tilanne. Isät pelkäävät etteivät enää tapaa lastaan, jos eivät suostu mitä ihmeellisimpiin kommervenkkeihin...

Minä näin heti, ettei miehen ex ikinä jaksaisi hoitaa lasta 24h ilman v-loppu vapaita uhkauksista huolimatta. Oikeassa oli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteella kannattaakin lähteä uusperhekuvioon...

Vierailija
24/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene illalla aikaisemmin nukkumaan.

Vierailija
25/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku pitkään sunnuntaiaamuna.

Vierailija
26/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu kun ei nytkään saa nukkua vapaapäivänä kun ukko on edelleen ex-vaimonsa talutusnuorassa. Ei saatan kiinnosta enää tuollainen nössö joka ei uskalla laittaa ex-akalleen rajoja vaan antaa sen sanelle ehdot milloin lapsi on palautettava vaikka lapsi 13v on jo niin iso että pääsee sen 1,5km matkan kyllä vaikka kävellenkin yksin.

Vierailija
27/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko tarkemmin, en tajunnut.

Vierailija
28/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten menen sohvalle nukkumaan ja 2v saa puuhailla mitä lystää

Vierailija
29/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kenties olisi katsonut lapsen perään aamulla että ap saa nukkua.

Menikö oikein?

Vierailija
30/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukon raahata 2-vuotiasta lapseni vapaapäivänä klo 8 aamulla yhtään mihinkään. ex.-vaimo voi laittaa jonkun hoitonsa hakemaan tytärtään.

saatanan ämmä, tappelen tästä asiasta taatusti kotona illalla, niin että tytärpuoleni kuulee mitä mieltä asiasta olen ja ehkä saattaa ymmärtää kävellä kotiinsa itse huomisaamuna

Vierailija
31/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuo nyt on?

Meilläkin herätään joka aamu kuudelta. So?

Vierailija
32/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttää herätä viikonloppuaamuisin aikasin esim. muksujen harrastusten takia.

Sua taitaa tässä häiritä eniten se, että kyseessä on kuvailemasi tapaus. Jos pitäisi herätä esim. fudisturnauksen takia, niin se ei varmaan olisi yhtä katastrofaalista, vai?

Vierailija
33/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kanssa naimisissa miehen kanssa, jonka exä kanssa ohjaili meidän elämää heidän tyttärensä avulla.

Juuri noi haku ja palautus aikataulut oli ihan mahdottomia ja kun meidän yhteinen lapsi oli juuri syntynyt ja mies opiskeli, niin tää exä alkoi vaatia tyttärelleen adidaksen lenkkareita. Haloo, millä rahalla me ne oltais voitu ostaa? Mä erosin, toki siihen oli muitakin syitä mutta yks oli tää "kolmaspyörä "

Vierailija
34/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä sillon pari vuotta sitten kun iskit sen kun se oli vielä varattu?

Silloinhan se oli NIIIIIN ihana! ja ennen kaikkea miehekäs

Vierailija
35/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta terveeltä tuo sinunkaan touhusi.

Vierailija
36/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että haluat nukkua.

Vierailija
37/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olisi kannattanut pysytellä hiekkalaatikkoleikkien tasalla jos et vielä kykene aikuisten elämään.

Viestisi kyllä kuvastaa hyvin, miksi tässä maassa on niin korkeat erotilastot - minä minä minä.

Vierailija
38/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä sillon pari vuotta sitten kun iskit sen kun se oli vielä varattu?

Silloinhan se oli NIIIIIN ihana! ja ennen kaikkea miehekäs

Vierailija
39/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä on käyttänyt lapsiaan välikappaleena ohjaillakseen meidän elämää. Pitänee taas laittaa sille lehmällä muutama tekstiviesti tai huutaa mielipiteeni julki siinä vaiheessa kun ex soittaa tyttärelleen illalla utelupuhelun siitä että miten menee.

Tai ehkä piilotan miehen auton avaimet, niin tyttären on pakko kävellä kotiinsa

Vierailija
40/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan ole noin tyhmä kuin mitä ap esittää olevansa. Eihän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme