Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo ohjailee meidän uusperheen elämää, otan eron...

Vierailija
28.11.2008 |

Huomenna olisi minun vuoroni nukkua pitkään aamulla, mutta en voi kun ukon kusipää ex vaatii miestäni tuomaan heidän tyttärensä kotiin klo 8 aamulla kun armeliaasti antaa lapsen tulla meillä yhdeksi yöksi.

Ja taas minä joudun repimään itseni sängystä ylös vapaapäivänä, koska mun ja miehen yhteistä 2-vuotiasta ei voi jättää yksin kotiin valvomaan enkä anna miehen raahata pienokaista aamutuimaan puoliunessa mihinkään.

vituttaa se saamarin ämmä niin paljon että laitoin just hakemuksia menemään vuokra-asuntoon. Jääköön ukko sitten kuskailemaan sitä exää ja tytärtään niin paljon kuin haluaa, mulle riitti

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUN pitää saada nukkua ja oletat, että tottakai nössö miehesi vahtii yhteistä lastanne sen aikaa. Eikä hänen tietenkään kuulu tavata omia lapsiaan enää kun on löytänyt SINUT.

Huh huh. Toivon todellakin miehesi kannalta, että lähdet kävelemään. Paitsi, että kuullostat niin katkeralta, että et takuulla eron jälkeen anna miehesi edes tavata lastanne!

Vierailija
42/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vauvaa, oletko joutunut viikon ajan herään jo kahdeksalta,? Ei taivas, kyllä tässä joku muu on ihan nössö kuin sun miehes.

Eroa hei ihan oikeasti, on helpotus sun miehelle ja hänen lapselleen. Mene kasvamaan aikuiseksi ja yritä sitten perhe-elämää uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuaamut, jolloin mies ei ole tullut yöllä töistä kotiin. Huomenna en nouse sängystä ennen klo 12:sta ja sunnuntaina nousen ehkä klo 15 koska la iltana olen pikkujouluissa.

ja tästä kyllä ex akka kuulee ja laiska tyttärensä myös

Vierailija
44/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten se käy viemässä tytärpuoleni huomenna aamulla kotiinsa 1,5 km päähän.

Mutta olen jo nyt niin vittumaisella tuulella, että tappelen tänäänkin koko illlan kun vituttaa. Ex vaimon olis varmaan parempi pitää se pullamössötyttärensä kotonaan.

Vierailija
45/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuaamut, jolloin mies ei ole tullut yöllä töistä kotiin. Huomenna en nouse sängystä ennen klo 12:sta ja sunnuntaina nousen ehkä klo 15 koska la iltana olen pikkujouluissa.

ja tästä kyllä ex akka kuulee ja laiska tyttärensä myös

Normaalia elämää... NOT :) Kukahan tässä laiska on :-D

por-voo, oikeasti.

Vierailija
46/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis matkaa oli 1,5 kilsaa? Kuis kauan tuohon matkaan menee? Autolla n. 5 minuuttia? Voit varmaankin kömpiä takaisin nukkumaan kun ukko tulee lastaan viemästä...

Vierailija
47/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on niin paljon hereillä ettei se yksin viihdy, niin sitten se jaksaa lahteä aamulla isän kanssa reippailemaan. Jos teillä ei ole autoa, niin on taksitkin olemassa.

jos lapsi jää kotiin, niin sitten sinä olet petissä ja annat lapsen leikkiä. En minä viikonloppuisin herää lasten kanssa samaan aikaan.

Tämän teit vaan ongelmaksi, koska kyseessä on se ex.

Vierailija
48/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feiki ja provo... Tämä viesti paljasti

Vierailija
49/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerron että exä voi laittaa tyttärensä meille vasta sitten kun vierailu kestää vähintään 24h

ja samalla käyn katsomassa uuteen asuntooni verhoja ja muuta.

Nykyiselle miehelleni en jätä mitään mitä olen itse ostanut, laitan ne mieluummin roskiin

Vierailija
50/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Noilla hienostohuorilla ei ole hajuakaan vähän erikoisemman perheen toiminnasta, sisäisistä suhteista ja jännitteistä ym. Ymmärrän että ottaa päähän; 13-vuotias voi ihan hyvin tulla itse noin mitättömän matkan.

Vierailija
51/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huvittaa tämä, että ydinperheen äidit on niitä huoria, ei nämä luuserit, jotka ei onnistu pitämään parisuhdetta kasassa hetkeäkään... tai jos onnistuu, niin se on yhtä perhehelvettiä.

Sääliksi käy kyllä jokainen, joka joutuu ap:n kaltaisten lehmien kanssa elämään.

Tsemppiä ap! Noilla hienostohuorilla ei ole hajuakaan vähän erikoisemman perheen toiminnasta, sisäisistä suhteista ja jännitteistä ym. Ymmärrän että ottaa päähän; 13-vuotias voi ihan hyvin tulla itse noin mitättömän matkan.

Vierailija
52/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehellesi selväksi, että LAPSI (tai teini..) joko kävelee tuon lyhyen matkan klo 8 TAI miehesi vie hänet myöhemmin aamupäivällä. Ei tuollaiseen tarvitse suostua. Jos ex-frouvalla on kamala tarve saada teini kahdeksaksi kotiin, hän tulee varmaan itse mielellään hakemaan lastansa, jollei salli tämän kävelevän..(huoh).

Itsekin uusperheellisenä ymmärrän, että nuo asiat ovat aivan sanonko mistä, mutta kyllä teillä on oikeus olla elämättä ex-akan sääntöjen mukaan.

Tsemppiä....vitutuskäyrä on täälläkin välillä korkealla, mutta aina sitä jotenkin selvitään ;)

Vierailija
53/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:kin on alusta asti ollut vittuuntunut ja vihainen ja kaikkea niin miksi siihen pitää sitten lapsikin tehdä ja oikein perhettä leikkiä? Juu, olen hienostohuora (erikoinen termi sinänsä) ennemmin kuin tyyppi jolta on koko elämänhallinta ihan kadoksissa ja kaikki on muutenkin ihan v****a. Oletteko niin epätoivoisia että hakeudutte ihan mihin tilanteisiin tahansa että saatte miehen ja perheen?

Vierailija
54/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan vaan rakastuminen uuteen mieheen eron jälkeen? Olet varmaan sitä tyyppiä, joka väittää ettei koskaan mene uudelleen naimisiin, jos yksi avioliitto hajoaa. Tokihan helpoin tapa olisi "valita" lapseton mies, mutta kun asiat eivät aina ole ihan niin mustavalkoisia..

Jos ap:kin on alusta asti ollut vittuuntunut ja vihainen ja kaikkea niin miksi siihen pitää sitten lapsikin tehdä ja oikein perhettä leikkiä? Juu, olen hienostohuora (erikoinen termi sinänsä) ennemmin kuin tyyppi jolta on koko elämänhallinta ihan kadoksissa ja kaikki on muutenkin ihan v****a. Oletteko niin epätoivoisia että hakeudutte ihan mihin tilanteisiin tahansa että saatte miehen ja perheen?

Vierailija
55/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäkääs hienostoleidit fiddu päähän ja odotelkaa aikaa kun teidät synnytysmasennuksen kourissa kärrätään suljetulle, jossa saatte sitten heräillä yöllä klo 3:30 kun muut maaniset hullut eivät osaa nukkua.

Ja mies tuli onneksi järkiinsä, eikä suostu itsekään kuskaamaan tytärtään huomisaamuna klo 8 ja ex joutui antamaan lisäaikaa klo 10 asti.

että silleen, ap

Vierailija
56/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan vaan rakastuminen uuteen mieheen eron jälkeen? Olet varmaan sitä tyyppiä, joka väittää ettei koskaan mene uudelleen naimisiin, jos yksi avioliitto hajoaa.

Viesti 18 on sen tason tarinaa, että ikinä en lähtisi mukaan tuohon kuvioon. Ennemmin olen vaikka yksin jos tämä liitto päättyy.

Vierailija
57/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap:n miehellä ole mitään oikeaa SYYTÄ lähteä kuskaamaan tytärtään aamullla klo 8. Miksi siis joidenkin mielestä ap:n pitäisi joustaa ja luopua tuosta sovitusta univelkojen nukkumisesta lauantaiaamuna?

Vierailija
58/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis joidenkin mielestä ap:n pitäisi joustaa ja luopua tuosta sovitusta univelkojen nukkumisesta lauantaiaamuna?

että varsinainen aihe jää sen taakse.

OIkeasti klo 8 ei ole kovin aikainen aika. Meille se olisi suorastaan luksusta, joten huvittavaa etää joku kiukuttelee kuin uhmaikäinen tuosta.

Asioita ei näköjään pystytä ratkomaan puhumalla kun kaikki on v:a ja s:tanaa ja kiroamista ja fiddua.

mites se ap:n muutto etenee?

Vierailija
59/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäkääs hienostoleidit fiddu päähän ja odotelkaa aikaa kun teidät synnytysmasennuksen kourissa kärrätään suljetulle,

Vierailija
60/66 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas sun synnytyksenjälkeinen masennus kestänyt pitkään kun lapsi on jo 2 wee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän