Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa teinkö nyt turhan peikon itselleni tästä?

Vierailija
20.03.2008 |

Kävin eilen hakemassa ulkovarastosta eräitä kirjoja. Jätesäkki missä ne olivat niin oli järsitty puhki ja nostelin kirjat varovasti katoksen pöydälle ja heitin jätesäkin varaston lattialle. Jätesäkki oli sellaisessa vauvan rottinkisessa sängyssä ja siinä patjan päällä näin hiirenpapanoita.

Vauva syntyy pian ja se patja ilmanmuuta oli muutenkin lentämässä roskiin ja sänky tulossa pestäväksi. Nyt isäni hakee sen ettei minun tarvitse sitten käsitellä sitä sänkyä enää yhtään.

Pelkään siis myyräkuumetta, koska eilen minut sai joku vakuuttuneeksi, että varastossa saattaa yhtä hyvin olla käynyt metsämyyrä kuin hiirikin.

Mutta onko minulla nyt ihan oikeasti realistinen syy pelätä jotain myyräkuumetta sen takia mitä eilen siellä varastossa tein? Asia jäytää takaraivossa yhtenään.

Mies on pöyhinyt varastossa tiäs mitä monet kerrat eikä ole sieltä mitään tautia saanut. Itsekin komppasin joulukoristelaatikoista joulunaikaan sisällä ja niissäkoristelaatikoissakin oli kyllä niitä papanoita eli niissäkin oli vierailtu eikä silloinkaan kukaan sairastunut.

Nyt vain jotenkin näen ihan sieluni silmin, että synnytän vauvan ja saan sitten sen myyräkuumeen ja joudun makaamaan sairaalassa ja imetys ja kaikki menee mäelleen, kun olen vain kipeänä. :/

Kaipaisin oikeesti nyt jotain järkevää lohdunsanaa. Oma raskaushuuruinen pääni ei näimmä enää pelitä tässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis jotain kommenttia :/

Vierailija
2/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun käsittääkseni myyräkuumeen saa jos pöyhii tiiviissä tilassa kauan. Esim. aitassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole rauhassa, et sinä siitä mitään tautia saanut!

Vierailija
4/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No netissä luki, että itämisaika kolme viikkoa ja kun minä käytännössä voin kuitenkin synnyttää koska tahansa niin sillä mietin sitä asiaa.... Mutta joka tapauksessa. Jos saisin sen ennen synnytystä niin ei se ohi ainakaan olisi ennen sitä.

Vierailija
5/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en todellakaan usko, että varastoa penkomalla ja hiirenkakkaa näkemällä altistuit. Puuvarastosta halkoja hakiessa olisi jotenkin mahdollista, joskaan ei todennäköistä.

Toiseksi, vaikka sairastuisit, mitä tuo etukäteen panikointi siinä auttaa? Menisikö se tauti jotenkin nopeemmin ohi ;-) Ja jos et, niin olet tullut pilanneeksi loppuraskautesi moisella.

Elämä on täynnä riskejä, mutta mahdollisuuksia myös. Koska kaikkea ei kannata pelätä, mitään ei kannata pelätä. Ota vastaan mitä annetaan!

Vierailija
6/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka saisitkin niin ei se nyt automaattisesti tarkotia et joutuisit sairaalassa makaamaan ja imetys menis pieleen. Mulla oli myyräkuume kun vauva oli pieni, ja ihan makasin kotona ja imetin. 5 pv kesti korkea kuume, sitten laski.

Vierailija
7/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

homman enkä märehdi sitä suotta. Oma järkikin tosiaan sanoo, että ei sitä tuosta ole voinut saada, mutta joskus sitä raskaana alkaa miettiä jotain eikä sa pois mielestään.

Seiska: Mistä sinä silloin sait sen myyräkuumeen, kun vauvasi oli pieni?

Vierailija
8/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräkuumetta oli silloin erityisen paljon siellä missä asuin. 7

Vierailija
9/9 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kuullut, että täällä olisi kukaan saanut myyräkuumetta tai että olisi muutenkaan mitään ongelmia ollut myyrien suhteen.

Lapsuudenkodissani oli kyllä usein hiiriä (?) ulkovarastossa ja toisinaan jopa sisällä ja halkopinokin meillä oli ja puuliiteri, mutta ei myyräkuumetta koskaan kellään.

Kai minä vaan kehitin tästä turhan suuren mörön päähäni. Olisi vain pitänyt pysyä poissa palstoilta ja olettaa, että ne on niitä hiiriä miksi olen kokoajan ne kuvitellutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän