G: Koulutuksesi? Ammattinimikkeesi? Kuukausipalkkasi?
Minkälaista porukkaa tänään paikalla (ammattien puolesta..):-)
Kommentit (66)
Ammattinimike puheterapeutti, yksityinen ammatinharjoittaja. Palkka vaihtelee sen mukaan, miten otan töitä. Yleensä 2600-3600 kuukaudessa.
Palkka n. 5300e/kk, ei päivystyksiä. Nyt kotihoidon tuki se 296e vai mitäsenytoli, ei kuntalisiä eikä mitään muutakaan...
Lastenhoitaja. Vähän päälle 800/kk.
G: Koulutuksesi? Ammattinimikkeesi? Kuukausipalkkasi?
1. Lähihoitaja (lapsiin ja nuoriin erikoistunut)
2. Työtön / pätkätyöläinen
3. Saan liiton ansiosidonnaista päivärahaa..nyt se on tainnut nousta, mutta viimeksi olen saanut käteen n. 700e/kk.
Ja duunia saisi painaa 24/7 eikä siltikään tee tarpeeksi / ehdi hoitaa kaikkea.
controller
6500 eur/kk, plus kokouspalkkiot
pari ikälisää puuttuu vielä, sitten uran huipulla
Lukio
Kotiäiti
0e (lapset yli 3v)
Ennen lapsia (7v sitten) olin johdon assistentti, 2600e/kk.
Mikä mulla mättää? Työkokemusta 10 v ja IT-ala.
Tällä hetkellä olen yrittäjänä ravintola-alalla
Maksan itselleni palkkaa 17,50 €/h (jos tekisin 160 h/kk, saisin 2800 €, yleensä teen vähemmän kun pienet lapset)
Etuja jonkin verran, voin esim. ostaa tukusta ruokaa firman tilille ja ilmaset viinat tietty jos lähen juomaan.
Lähihoitaja, lapsiin ja nuoriin suuntautunut. Palkka 1794 +lisät.
Toisinaan olen tehnyt lastentarhanopettajan töitä palkalla 1968€ - 5% epäpätevyys.
Joten tässä kohdin tuntuu että reilu kolmen vuoden lisäopiskelu "ylempään tutkintoon" lastenhoitajasta ei taida kannattaa rahallisesti ainakaan.
Terveystieteen tohtori ja palkka 2600e.
-->kannattaisiko vaihtaa työpaikkaa???
yrityksen tilille rahaa kuukaudessa....
KM, luokanopettaja/aineenopettaja, noin 2500 e viiden vuoden ikälisällä
LM; KM VM ei sano mulle yhtään mitään arggggggggggh sanokaa kunnon maalaiskielellä niinku suurin osa täällä.
yrityksen tilille rahaa kuukaudessa....
jos useita liikkeitä=) Meinaan itse saman alan yrittäjä ja tilille tulee enemmän kuussa ja ainoastaan yksi liike, tosin kaikki rahat eivät tule mulle käteen:(
KTM+FM
konsultti
4300+bonarit (yleensä 2kk palkka)