Uusi pullonpalautusjärjestelmä on kauppojen salaliitto
Nimittäin asiakkaita vastaan. Monta kertaa olen vienyt niitä huonolaatuisia uusia muovipulloja kauppaan, ja kappas: pullonpalautusautomaatti ei aina hyväksy pulloa vaan hylkää sen.
Näin ei käynyt edellisillä pulloilla kuin 1/10 kerta kun palautin pulloja.
Voitto se on 20snt....kauppiaalle. Jokainen ei todellakaan viitsi/kehtaa/muista valittaa ilman syytä hylätyistä pulloista.
Onko kukaan huomannut samaa?
T: Kulli
Kommentit (8)
kauppoja, joissa ei ole kauppiasta?
Missä ja mikä ?
siis miten sellainen toimii käytännössä?
Osuuskunnan pyörittämä vai... ?
Voittoa kauppiaalle?? Eh, kelleköhän se voitto sitten menee niissä kaupoissa joissa ei ole kauppiasta? Ahneille myyjille vai =D Onko sinulle kovinkin vaikeaa olla repimättä etikettiä pois palautuspulloista? Kärsitkö muista oireista?
Rikkinäisiä ja etiketittömiä pulloja ei tarvitse ottaa vastaan.
Valitan kyllä aina kassalla monta jäi saamatta ja saan ne pantit aina sitten. Joskus ne käy tarkistaan,.
Kaikki pullot olivat tasan tarkkaan " ehjiä ja siistejä" , etiketit ehjät jne. Joten valitin sitten kassalle, että onkos teidän pullonpalautusautomaatissa jotain vikaa, kun en saanut yhtään hyvitystä. Myyjä kävi sitten tutkailemassa asiaa ja sanoi, että aha, automaatti taitaa olla epäkunnossa tms. ja antoi mulle palautusrahat.
Niissähän sanotaan, että jos etiketti repsottaa, niin se pitää irrottaa (mutta kuitenkin se " koodi" kohta pitää jättää pulloon.
Palpan ohjeiden mukaan etiketti pitää olla ehjä palautuspulloissa.
Toi yks valittaja taitaa olla kauppias itse.