Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joku saa siitä itselleen, että huutaa täällä otsikoissa tv-sarjojen juonipaljastuksia?

Vierailija
19.03.2008 |

Ei voi käsittää kuinka köyhää sellaisen ihmisen elämä on, kun ainut huvi tuntuu olevan jännityksen pilaaminen tv-sarjoista toisilta ihmisiltä.

En voi ottaa tälläisiä ihmisiä vakavasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo tulee siitä, että tv:n orjat saadaan ajattelemaan muutakin kuin hömppäsarjoja. Olkaa lastenne kanssa, hoitakaa kotia ja palvelkaa miestänne.



-uskovainen-

Vierailija
2/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun uusin kirja on luettu uskalsin taas tulla, mutta eipä oo käyny mielessäkään alkaa huutelemaan kirjan tapahtumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstasta riippuvaiset spoilaajat lopettais siihen

Vierailija
4/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hankkinut itselleen sen maksullisen kanavan mistä näkee formulat suorana lähetyksenä. Kisan jälkeen laittoi kaikille duunikavereille tekstarin miten meni. (olikohan vielä tämä kisa millä Räikkönen varmisti mm-mestaruuden) Miestä otti pikkasen pannuun kun oli ajatellut katsoa kisan kolmoselta. eikä tämä duunikaveri yleensä mitään tekstareita laittele vapaalla, nyt piti sitten makeilla että meilläpä näkyy formulat suorana...

Vierailija
5/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ilo tulee siitä, että tv:n orjat saadaan ajattelemaan muutakin kuin hömppäsarjoja. Olkaa lastenne kanssa, hoitakaa kotia ja palvelkaa miestänne.

-uskovainen-

Vierailija
6/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ilo tulee siitä, että tv:n orjat saadaan ajattelemaan muutakin kuin hömppäsarjoja. Olkaa lastenne kanssa, hoitakaa kotia ja palvelkaa miestänne.

-uskovainen-

Mä olen ruvennut tuttavapiirin kokemusten perusteella ajattelemaan, että kovaäänisimpiä uskiksia yhdistää nimenomaan iso tuska siitä, etteivät voi määrätä siitä miten KAIKKI muut ihmiset elävät. Kova yritys on kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee kirjojen ja elokuvien juonia.



Ja sinulle uskovainen: jos et itse katso telkkaria, miten voit tietää etukäteen mitä sarjoissa tapahtuu. Taitaa itseäsi harmittaa, että jumalasi kieltää tälläiset arvipäiväiset nautinnot, joten haluat pilata ne muiltakin!

Vierailija
8/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää mahdukaan muuta, kuten empatiaa tai lähimmäisenrakkautta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaisissa on sekopäät yliedustettuina.

Vierailija
10/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄRSYTTÄÄ TUO HUUTAMINEN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme