Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v ilmoitti asken tekevansa 5 lasta. Sanoin etta kannattaa tehda kiltteja lapsia niin on hahan helpompaa jos niin monta aikoo.

Vierailija
19.03.2008 |

Kysyin sitten että, mitenkäs niistä lapsista saadaan kilttejä. Vastaus oli, että pitää olla tosi tiukka niille : ) Juteltiin sitten vähän ja kyselin että mitenkäs sinusta saatais kiltti, niin vastas että sun pitää olla tiukempi...

Just oli illalla tunnin episodi ja jäähytys-sessio ja sama meinas toistua kun tultiin sisälle, mutta palauttelin mieleen edellisillan opetukset.

Olenkohan vähän liian kiltti kun 4v itse pyytää kuria?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysyin sitten että, mitenkäs niistä lapsista saadaan kilttejä. Vastaus oli, että pitää olla tosi tiukka niille : ) Juteltiin sitten vähän ja kyselin että mitenkäs sinusta saatais kiltti, niin vastas että sun pitää olla tiukempi...

Just oli illalla tunnin episodi ja jäähytys-sessio ja sama meinas toistua kun tultiin sisälle, mutta palauttelin mieleen edellisillan opetukset.

Olenkohan vähän liian kiltti kun 4v itse pyytää kuria?

Tuskin :). Eiköhän vaan muistanut palaute-sessionne.

Minä en kysyisi lapselta, miten sinusta saataisiin kiltti. Se kun viestii hänelle, että hän on tuhma. Ja kun ainakin minun oppimani kasvatusmantra (MLL jne tätä toistelevat oppaissaan) on, että lapsi EI ole tuhma, lapsi vaan välillä tekee asioita, jotka eivät ihan ole toivottavia.

Meillä ei ole tuhmia lapsia ;-). Tosin en kyllä " oletpas kiltti" äkään ihan kauheasti viljele. Ihania, älykkäitä, fiksuja, filmaattisia, avuliaita, muut huomioivia jne tyyppejä meillä kyllä kehutaan.

t. toisen 4 veen äiti

Vierailija
2/3 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten on näitä lapsukaisia juuri 5 kappaletta :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän siinä vastauksessa totuuden jyvänen oli. Itseäni jäi vaivaamaan se eilinen tahtojen taistelu, joka sitten päättyi kyllä hyvin. Joskus tulee varmaan juteltua liian syvällisiä hänen kanssaan, koska tyttö on kova pohtimaan ja keskustelemaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan