Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa halpoja ruokia pääsiäisen yli? rahaa 5e...

Vierailija
19.03.2008 |

ja ei tarvitse saarnata, kuinka ihminen päästää tilanteen tähän jamaan..

tilanne on paha, 5e rahaa lapsilisiin asti.

pikavippejä ei.

2 lasta ja minä.

en ole vuosikausiin ollut näin kuraisessa tilanteessa, joten nyt kaipaisin neuvoja, kuinka selvityä?

-kiitos

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:mami ja 3lasta

Vierailija
102/105 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saitko joltakin ruokakassin sinne puiston penkille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein sattunut tuollainen hätätilanne niissä tilanteissa kun meillä tulojen lähde muuttui. Eli meillä 2 lasta ja molemmat syntyneet kun mies on ollut opiskelija ja minä olen ollut töissä. Tulot ovat romahtaneet aina ikävästi kun olen jäänyt äitiyslomalle ja kun olen palannut töihin. Koskaan ei noiden tukien kanssa voi olla varma tuleeko ne palkan jälkeen mukavasti perään ja toisinpäin. Lisäksi tulojen romahtaminen aina sekoittaa.

Meillä on onneksi ollut minun äidistä apua noissa hätätilanteissa. Mutta ihanaa että täällä on avuliaista ihmisiä ap:n kaltaisille ihmisille joilla ei ole auttavaa tukiverkkoa lähellä.

Vierailija
104/105 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tiedän ap kuinka hankalaa on elämä yh:na. Mulla on " vaan" yksilapsi ja elelin kesän 2006 100¿ kuukausi tuloilla. Tuli ero, työttömyys yms kaikki kerta rysäyksellä!

Jos susta tuntuu että kaipaisit jonkun erakko kaverin, niin mä voisin ihan ilomielin meilailla sun kanssa aina sillon kun sattuu ehtimään :) Tai vaikka turista mesessä.

Mut laittele tänne viestii jos tuntuu että kaveri kelpais. Minäkin liikutuin ihmistenauttamis halusta, vielä on hyviä ihmisä, jotka ovat valmiit jakamaan omastaan. IHANAA!

Vierailija
105/105 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka netssä on huijareita niin luottamusta löytyy toista auttaa. itsekin olisin jotain uskaltanut antaa. Menee rahaa turhempaankin jos ei olisi takaisin tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi