Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kreikka keväällä?

Vierailija
19.03.2008 |

Kreeta tarkemmin, onko kokemuksia ilmoista ym!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollisuus niin lähtisin toukokuussa Kreetalla. Luulen, että luonto on kauneimillaan silloin ja lämpötilakin varmasti sopiva.

Vierailija
2/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä oli, " liian lämmintä" ts. paahtavan kuuma vain pari vikaa päivää. Mutta siis kesävaatteissa ja uikkareissa tarkeni hyvin, uima-altaan vesi ei tuntunut aikuisistakaan liian kylmälle (tätä mietittiin etukäteen). Merivesi oli tietysti äidin mielestä kylmää, lapsia ja isää se ei haitannut, ja rannalla tuuli ajoittan kovaa(tuulee kuulemma muutenkin) mutta ei mitenkään estänyt siellä olemista kesätamineissa.

Yhtenä päivänä satoi vettä melkein koko päivän, satuttiin olemaan juuri se päivä Haniassa, joten ei juuri haitannut.

Ja tosiaan, luonto oli tosi kaunista, ei palaneita nurmikoita tms. kuten kuumempana aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu on ihan paras aika mennä Kreetalle, luonto kauneimmillaan ja ihanan lämmintä. Tokikaan merivesi ei ole ehtinyt lämmetä.

Vierailija
4/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pari vuotta sitten oli aika tylsää ja koleaa. Minäkin odotin vehreyttä ja leppeää säätä, mutta jouduin laittamaan parina päivänä sormikkaat käteen.

Altaalla suojassa tarkeni parina päivänä, kun aurinko lämmitti sisäpihaa ja yhtenä päivänä oli oikeasti kesäisen tuntuista, mutta pari sateistakin päivää mahtui joukkoon.

Vahingosta viisastuneena odottelisin ensi kerralla ehkä toukokuun loppupuolelle.

Vierailija
5/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mieluummin loppukuu kuin alkukuu. Itse olin kaksi vuotta sitten kun Lordi voitti viisut Ateenassa ja kyllä silloin oli ihan helle, taisi olla puolessavälissä kuukautta.