Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausmyrkytyksen oire korkea verenpaine....

Vierailija
27.11.2008 |

Mistä voin tietää onko mulla verenpaine korkealla? Mulla ei ole mitään hajua siitä miten sen voi tunnistaa. Pyörryttääkö? Onko Heikko/kuvottava olo? Kylmä/kuuma? Väsynyt? Liittyykö raskaus myrkytyksen oireisiin, ylävatsan kipuilu? (välillä tuntuu kuin pannalla kiristettäisiin) Onko ne vain harjotus supistuksia? Olisko kellään tietoa? Olen ihan onneton odottaja kun en tidä mistään mitään...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muukaan tiedä??

Vierailija
2/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaaminen asialla ei auta.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli loppuraskaudesta korkea verenpaine. Niin korkea, että loppujen lopuksi synnytys piti käynnistää kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Minulla ei korkeaan verenpaineeseen liittynyt mitään oireita. En siis itse mitenkään tunnistanut, koska paineet oli koholla. Viimeiset pari viikkoa jouduin käydä päivittäin niitä mittauttamassa terveyskeskuksessa tai apteekissa.

Voithan käydä mittauttamassa tai osta verenpainemittari.

Vierailija
4/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttanut. Turvotus iski päälle vuorokaudessa ja paineet aivan sekaisin, yläpaine oli lopulta sama kuin alapaine, joka nousi 100 yli. Valkuaisita oli virtsassa +, ++ tai välillä 0. Käynnistetty molemmilla myrkytyskerroilla rv 40+

Vierailija
5/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 2päivää ollut aivan älyttömän outo olo. Pää ollut kahden vaiheilla särkeekö vai eikö, etova olo, pikkuisen pyörryttänyt, väsyttänyt ja silmät tuntuu pikkasen kirvelevilta ja mikä oudointa, niin ei KUSETA yhtään tai jos käyn vessassa niin tulee pieni liru... Ylävatsaan välillä tuntuu kiristävää tunnetta ja alamahaa nipistellyt. Täytyy huomenna soittaa terveyskeskukseen ja pyytää lähete labraan, että tekevät kaikki maailman kokeet! Ja viikkojakin on vasta 26..

Vierailija
6/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttanut. Turvotus iski päälle vuorokaudessa ja paineet aivan sekaisin, yläpaine oli lopulta sama kuin alapaine, joka nousi 100 yli. Valkuaisita oli virtsassa +, ++ tai välillä 0. Käynnistetty molemmilla myrkytyskerroilla rv 40+

Vierailija
7/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sun oireet kuullostaa mun siskon kuvauksilta, sillä oli raskausmyrkytys.

Vierailija
8/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on just ne oireet,joita mulla oli ihan viime vaiheessa ennen leikkausta. JA mulla oli siis helvetin vaikea raskausmyrkytys. Sinuna soittaisin kuule samantien sairaalaan ja kertoisin tilanteen ja oireet. Toi virtsan erityksen väheneminen ja huonovointisuus pistää hiukka huolestuttamaan. Minun neuvoni siis on, että soita sairaalaan heti. Voimia ja tsemppiä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi