Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIMAMMAT Selloon kafelle, keskiviikkona!

18.03.2008 |

Moi!

Laitoin tästä vielä oman aloituksen.

Tavatkaamme huomenna keskiviikkona 19.3 klo 12.00 SELLOssa, tokassa kerroksessa BUFFO-kahvilassa. Siinä käytävän varrella on pöytiä joihin saa 8-istumapaikkaa.

Ketkäs olivat tulossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Millan kanssa jos mitään kummaa ei tapahdu! Tuntomerkit: vihreät vaunut ja mulla luultavasti musta toppatakki plus mustat silmänaluset ;-D

Miukkis&Milla

Vierailija
2/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla tuli pieniä mutkia matkaan ja tulen paikalle HETI kun vaan ikinä pääsen!

Olen siellä siis oliivinharmaiden Emmaljunga-vaunujen kanssa. Ja mulla on ruskeat, puolipitkät hiukset. Sekä marjapuuron punainen takki, jossa karvakaulus. Yrittäkää bongata mut etten nolais itseä siellä kyselemässä missä on Strutsi.... ;)

Oottakaa mua pliis klo 13 asti!!!

Magda_lena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen. Mut tunnistaa rattaista, joissa on vaalealla pohjalla sinisiä nalleja, ja tummasta lyhyestä tukasta.

Magda_lenaa pahemmin mä taidan olla lääkityksen tarpeessa, jos huutelen kahvilassa, että " Mä olen Strutsi!" ...

Strutsi ja neiti

Vierailija
4/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on pitkät vaaleat hiukset, luultavasti musta takki ja vaaleansininen huivi. Vaunut on musta-purppuranpuna-valkoiset :)

Jännää :)

Vierailija
5/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on ilmeisesti tulossa 5+5 paikalle Buffoon. Mulla on valkoinen (siis ollut joskus) rengaskantoliina. Yritän istua siihen " käytäväpaikalle" . Olen yleensä ajoissa.Yritän katsella teidän vaunuja....

T. Ametisti ja Olavi