Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin 5v istuu vielä rattaissa.

Vierailija
09.05.2008 |

Äiti tuuppii poikaa isoja jyrkkiä ylämäkiä ylös monien kilometrin matkoja kun ei poika vielä itse jaksa kävellä. Kuulemma. Poika valittaa ja vonkuu ettei jaksa joten äiti kärrää. Mitä mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajetaan jo pitkät matkat samanikäisen kanssa pyörillä (sekä minä että lapsi omillamme).

Vierailija
2/6 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 5-vuotiaalta.. Monien kilometrien matkoja ei meidän 5v jaksa kävellä. Kilsa pari vielä menee ja sekin madellen. Jos siis kävely on ainoa keino mennä useamman kilometrin matka, niin en minäkään saisi meidän lasta kävelemään koko matkaa. Onneksi kesällä pääsee pyöräillen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tein meidän 4,5-vuotiaan kanssa. Takapuoli muotoitui oikein kivasti. Tyttö liikkui muuten paljon ja liikkuu edelleenkin, mutta tykkäsi olla kyydissä, kun minä kuntoilin ja työnsin rattaita.

Vierailija
4/6 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kehitysviivästymä-

mutta kyllä mummot jaksoi tuijottaa ja komentoida kaupoissa...

Vierailija
5/6 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee kyllä pihalla naapurin lasten kanssa paljonkin, osaa ajaa pyörää (mutta äiti ei uskalla harjun toiselle puolella jyrkkiä mäkiä pitkin pyöräilytyttää kuulemma). Matkaa tulee kylän keskustaan noin 3 km joka on siis lähes kokonaan mäkeä, ensin ylämäkeä, sitten alamäkeä, näin molempiin suuntiin. Ja poika istua jököttää rattaissa matkat eestaas. Alamäissä joskus juoksee, joskus istuu rattaissa.

Vierailija
6/6 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap