Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pistetääs taas kiitosketju pystyyn!
18.03.2008 |
Minä kiitän sitä ystävällistä henkilöä joka oli löytänyt lapsen hukkaaman repun ja toimittanut sen löytötavaratoimistoon. Lisäksi kiitän meidän kaupan kassaa, joka jaksaa olla aina mukava (Siwa, Kuopio)!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joka maksoi loput junalipustamme,kun ei ollutkaan tarpeeksi rahaa mukana...