Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

klamydia taudista kysymys

Vierailija
18.03.2008 |

Onko mahdollista että 4 vuotta suojaamatonta seksiä ja toinen ei tartuta kumppaniaan klamydiaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet kohta 8v yhdessä. Nyt todettu klamydia miehellä. Kolme vuotta sitten minut testattu kun odotin lastamme (eikös ne ota kaikki kokeet sillon odotus aikana? mitään ei löytynyt) Eli 4 vuotta kerittiin vetään paljaalla eikä tämä ollut tarttunut minuun? Voiko siis oikeasti olla mahdollista? Miten se on voinut olla miehellä yli 8v (ennen minua saatuna) eikä ole tarttunut muka minuun kun nyt???

Vierailija
22/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasta raskaana ollessa tauti minullakaan ilmeni. Ei raskaana ollessa tutkita automaattisesti klamydiaa, minulla tuli verivuotoja ja siitä heräsi lääkärillä epäily. Miehellä ei testeissä ilmennyt tartuntaa. Lääkäri sanoi, että on mahdollista tuollaisessa ajassa. Aluksi kyllä epäilin miehen pettäneen minua ja kysyinkin asiaa suoraan. Mutta 8 vuotta ja raskauksien yli en kyllä usko klamydian olevan oireeton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilevänä jne. Ja sitä paitsi suurin osa miehistä on vain kantajia. Tosin erittäin epätodennäköistähän se on.

Vierailija
24/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten se ei ole sitten tarttunut minuun? Just kävin antaan näytteen tulos tulee ens viikolla.... Eikö sitten tartu kaikkiin? Ei edes 8v panemisella???

Vierailija
25/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä onko miehesi syönyt 8 vuoteen antibiootteja ja mitä antibiootteja on syönyt. Kannattaa nyt ihan järjellä miettiä. Kyllä myös klamydia on niin vakava asia, että voi oikeasti puhua vakavasti miehenkin kanssa pettämisestä. Onko miehelläsi ollut useita kumppaneita ennen sinua? Jos vain muutama, niin helpolla pystyy myös heiltä kysymään onko heillä ollut klamydia. Ei näissä asioissa niin salapoliisikaan tarvitse olla, etteikö rehellisiä vastauksia ala löytymään.

Vierailija
26/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syönyt antibiootti kuureja niinkuin minäkin lääkkeen merkkejä en tiä. Enkä lähde keltään ex:ltä kyselemään.... Merkillinen juttu ei voi muuta sanoa? Vähä vaikee olla kyl nyt syyttämättä.... Mutta voi kai sit olla mahdollista?

Vierailija
27/27 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teen, mutta siihen saattaa mennä piinallinen viikko ennen kuin saan tulokset!

Eikö raskausaikana tosiaan katsota kaikki noi sukupuolitauti mahdollisuudet pois??? Luulin näin! Sillä jos minulla on ollut jo silloin se saattaa se olla myös lapsella. Luin että voi tarttua synnytyksessä!