Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinneista. Pitääkö mielestänne yhden ihmisen tatuoinnit olla

Vierailija
25.03.2008 |

tyyliltään toistensa kaltaisia? ENtä pitääkö tatuointien merkitä jotain syvällistä aina, vai voiko ne vain olla kauniita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään teemaa tarvitse sentään olla, mutta kamalalta näyttää liian monen liian erilaisen kuvan yhdistely. Tuloksena on ns. tilkkutäkki. Lisäksi liian pienet kuvat etenkin miehillä näyttävät typeriltä, eli mieluummin yksi iso kuin monta pientä. Kuva voi minusta olla ihan pelkästään nätti/hieno, sillä mitäpä ne syyt kuvan ottoon muille edes kuuluu. Hoopoa selitellä jotain delfiiniä " no kun mä oon aina tykännyt uimisesta" -tason henkevyydellä.

Vierailija
2/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvat saa olla samalla ihmisellä eri tyyliä kunhan ei ole miten sattuu. Esim. samassa kehonosassa ei minusta saisi olla kovin erityylisiä kuvia, muuten näyttää sekavalta/hassulta. Mutta esim. jalassa ja kädessä voi olla ihan erilaiset kuvat. Minulla on yläselässä/niskassa tribaali ja siksi en voi ottaa muun tyylistä tatuointia selkään. Minusta en voi ottaa mitään tatuointia esim. lapaluuhun, koska se veisi tehon jo olevalta tatuoinnilta ja päin vastoin. Minustakin monta pientä kuvaa siellä täällä näyttää hassulta samassa kehonosassa esim. selässä. Tuon tribaalin lisäksi minulla on enkeli jalassa ja pienet merkitykselliset kuviot olkapäiden etuosassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillinen ruusu käsivarressa, samassa kädessä ranteessa irlantilainen symboli eli kaksi apilaa (musta), navan vieressä pieni sininen delfiini, niskassa pieni lohikäärmetribaalityylinen kuva ja nilkassa kiinalainen merkki.

Ruusu, lohikäärme ja apilat ovat n tulitikkuaskin kokoiset ja delfiini ja kiinalainen merkki puolet siitä.

Mulle noi kaikki kuvat merkkaavat jotain, mutta ulkopuoliselle ei varmastikaan aukea samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi