Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

s-e-i-j-a ja S80 alias stella ovat sama kirjoittaja

Vierailija
18.03.2008 |

Sikäli kyllä ihan mielenkiintoista seurata näiden nimimerkkien edesottamuksia, ikään kuin seuraisi saippuasarjaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on evvk jotku raamatut, irakit ja sun muut höpöjutut

Vierailija
2/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kuin tämä yksi nimimerkki, olen täällä käynyt jo vuodesta 2004 alkaen. Olen aina ihmetellyt miksi minua epäillään ties keneksi. Minulla ei ole kuin tämä yksi nimimerkki. Kadehditaanko minua vai mistä tällainen ajojahti johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minua ties miksi täällä luultu, eihän tämä mitään uutta ole. Näköjään sitä joutuu tällaisen uhriksi kun uskaltaa kirjoittaa nimimerkillä.

Vierailija
4/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me mitään pahaa tarkoiteta kun spekuloidaan oletteko yksi ja kaksi kirjoittajaa :)

Nuo Estonia-salaliitot kiinnnostaisi minuakin ;)

Vierailija
5/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, kyllä av on elämän suola. Juuri lueskelin iltalehteä ja -sanomia ja huokailin, että ei tää kyllä viihdytä murto-osaakaan siitä mitä av-palstailu. Ja huom!! Minä löysin tämän palstan vasta tammikuun puolessa välissä. Alussa en meinannut ehtiä nukkumaankaan. Ja vieläkin on oikeastaan sama ongelma..

Vierailija
6/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaan vois mahdollisesti lisätä vielä starlight. En tosin ole hänen edesottamuksiaan jaksanut seurata tarpeeksi ollakseni varma, mutta epäilys itää. S - S - S, sitäpaitsi.

Vierailija
7/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian uppoaminen ei ollut onnettomuus. Kaikki viittaa siihen että Estonia upotettiin tahallaan. Kun Estonia oli lähdössä Tallinnan satamasta, ajoi laivaan hyvin myöhään vielä valkoinen rekka, niin myöhään ettei sen olisi pitänyt olla enää sallittua.

Estoniallahan salakuljetettiin aselasteja, huumeita, pakolaisia ym. Estonia oli uhattu jo aiemmin, Estlinen johtoon kuuluva Toivo Niinas totesikin heti 28.9.1994 että kyseessä oli hyökkäys Estoniaa kohtaan.

Mielenkiintoinen tieto on myös että Viron sisäministeri Heiki Arike sai jo yöllä 1.30 tiedon että Estonia on uppoamassa ja kelluu kyljellään. Kaikkihan me tiedämme että Arikella on epämääräisiä huumekauppoja ollut. Oliko hän yksi salakuljetuksen järjestäjistä?

Estonialla annettiin Mr Skylight One and Two-hälytys joka on palohälytys, tämä siksi että laivalla oli tapahtunut räjähdys. Laivalta pelastuneet ovat myös kertoneet kuulleensa räjähdyksen. Virallinen tutkintakomissiohan väittää että vesi tulvi laivaan keulaportista mutta pelastuneet (autokannen alapuoliselta kannelta) ovat kertoneet että vesi tuli heidän kantensa alapuolelta siis ainakin kaksi kantta autokannen alapuolelta. Pelastuneiden kertomuksia ei huomioitu virallisessa tutkinnassa jos se ei sopinut tutkintakomission ennalta sopimaan kaavaan.

Tutkintakomission jäsenet valittiin aivan muiden asioiden kuin pätevyyden takia, erityisesti Ruotsissa.

Kaksi ruotsalaista jäsentä jäi kiinni valehtelusta (Börje Stenström ja Olof Forsström), lisäksi Börje heitti Estonian keulaportin ns. Atlantti-lukon osan mereen sillä verukkeella että se ei olisi mahtunut helikopteriin! Tämä olisi ollut erittäin tärkeä todiste.

Lisäksi tutkintakomission virolainen puheenjohtaja Andi Meister erosi koska hän ei enää halunnut valehdella asiasta. Hän on myös kirjoittanut kirjan Keskeneräinen lokikirja, jossa hän kertoo olevansa varma että mm. Avo Piht pelastui.

Pelastuneiden nimet tarkastettiin moneen kertaan ettei vain olisi annettu omaisille väärää tietoa, tämän on mm. vahvistanut ruotsalaisen Huddingen sairaalan Bo Brissma. Useita Estonian miehistön jäseniä esiintyi pelastuslistoilla, suurlähetystöt ja poliisit soittivat heidän omaisilleen ja ilmoittivat millä lentokoneella heidän sukulaisensa palaavat Viroon. Yhtäkkiä nämä ihmiset kuitenkin olivat muka kuolleita, vaikka heistä on tietoja sairaaloissa yms.

Estonian kapteeni Pihtin pelastamisen vahvisti mm. Estline, Ruotsin Merenkulkuvirasto, poliisi, Viron Ruotsin suurlähetystö ja silti kehdataan väittää että hän ei pelastunut.

Lisäksi Estonian miehistön jäsen Kalev Vahtras pelastui ja hän oli hoidossa suomalaisessa sairaalassa. Siellä hänet näki mm. miehistön jäsen Silver Linde ELÄVÄNÄ. Myöhemmin kun hänet vietiin hoitoon, oli hyväkuntoinen Kalev kadonnut huoneesta. Kalev Vahtrasin omaisille luovutettiin ensin väärä ruumis ja sitten vihdoin oikea ruumis pahoinpideltynä. Mitä Kaleville tapahtui Suomessa? Kaikkea ei tiedetä mutta ainakin se että hänet murhattiin.

Bengt-Erik Stenmark Ruotsin merenkulkuvirastosta menetti työpaikkansa kun kertoi Avo Pihtin olevan elossa ja että häntä on jo kuulusteltu. Hän ei ole koskaan perunut lausuntoaan vaan edelleen kertoo asian olevan näin, Avo Piht pelastui.

Outoa on myös laivan peittäminen betonilla ja hiekalla. Ensin luvattiin nostaa laiva ja uhrit. Se olisi ollut mahdollista ja ennen kaikkea HALVEMPAA kuin betonilla peittäminen. Valehdeltiin myös siitä että kaikki uhrit ovat laivan sisällä, laivan ulkopuolella on ainakin noin 100 urhia. Kun laivaa alettiin peittää, peitettiin erityisesti aluetta Estonian toisessa kyljessä, yritettiinkö peittää räjähdyksen aiheuttama reikä?

Oliko betonilla peittämisen perimmäinen syy pelko ydinaseiden aiheuttamasta säteilyvaarasta?

Miksi itäisen Itämeren radioliikennettä häiriköitiin toistuvasti syksyllä 1994? Miksi Estoniaa lähimpänä ollut laiva Palanga Queen sai käskyn tulla heti Tallinnan satamaan, eikä mennä Estonian avuksi? Vasta seuraavana aamupäivänä Palanga Queen lähti Estonian uppoamispaikalle. Miksi Estonian Man Over Board-vene löytyi hylättynä Hangon lähistöltä? Ketkä olivat olleet veneessä?

Miksi ruotsalainen Kenneth Svensson valehteli pelastamiensa ihmisten määrän? Siksikö että pelastamiensa ihmisten joukossa oli myös niitä jotka eivät saaneet pelastua?

Kirjoittamista olisi paljonkin mutta jatkan sitten toisella kertaa.

Vierailija
8/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen isoäiti, toivottavasti saan vielä lisää lapsenlapsia.

Vierailija
9/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pitkään ja ovat täällä harvoin. Sitten kun joku heitä huhuilee, vastaavat molemmat saman minuutin aikana. Jep :D.

Vierailija
10/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien kirjautuneina kirjoittama viesti on tallentunut täsmälleen samaan kellonaikaan!

Vierailija
11/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtiny kirjoittaa ja vaihtaa nimimerkkiä sen saman minuutin aikana. Pitäis kokeilla onnistuuko!

Vierailija
12/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tottunut tähän, usein kun tänne tulen niin heti on minusta joku ketju täällä.

Vierailija:

tosi pitkään ja ovat täällä harvoin. Sitten kun joku heitä huhuilee, vastaavat molemmat saman minuutin aikana. Jep :D.

Vierailija
13/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/15 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus veikannut Jaakko Hämeen-Anttilan alteregoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä