Ennustusta tarjolla
Vastaan vain muutamille.
Kerro itsestäsi, lähinnä ulkonäköäsi+ ikää ja sitten selkeä kysymys. Jos parisuhteesta tahdot tietää, niin sitten toisesta samat jutut.
Palautetta toivoisin.
Kommentit (54)
Vierailija:
Vierailija:
Oma koti? Ihan oma? Saadaanko ikinä? Toivo alkaa mennä jo. Vaikka ei vuokralla asumisessakaan toki mitään erityisen pahaa ole, mutta... :)
Ihanaa kevättä Sinulle ja muillekin!Joku menestynyt mies tässä on mukana kuvioissa, ilmiesesti sitten rahallisen puolen avustajana/edustajana.
Vierailija:
Haluaisin tietää, että ollaanko menossa naimisiin ja milloin suunnilleen? Kannattaako odottaa kosintaa, onko sillä sellaista ollenkaan mielessä, vai pitäisikö itse olla aktiivinen?
Mutta mitään konkreettista sormusten ostoa ei ole ajatellut. Voithan sinä kosia, ainakin saat asiat etenemään -suuntaan tai toiseen. Tähän tälle vuodelle ei kuitenkaan mitään suurempaa sitoutumista näkyisi vielä tulevan. Jotenkin tässä tuntuisitte olevan ihan kuin jossain vähän epävarmoissa mietteissä molemmat, jolloin tulevanne ei ole vielä " varmistunut" puoleen tai toiseen. Kaikki on vielä mahdollista.
Tuo näkemäni " lapsi" saattaa sitten olla kyllä ihan jokin muukin sinun ja miehesi yhteinen projekti, joka molemmilla sydäntä lähellä ja tuottaa iloa. Ensimmäisenä tuli konkreettisesti raskaus mieleen, mutta voihan se yhtä hyvin olla jotain muutakin yhtä ihanaa, jossa molemmat olette mukana :)
Vierailija:
Ja kysymykseni olisi: vaihdanko vielä työtäni ja alaani vai saako nykyistä ja uutta haavetta nidottua jotenkin yhteen?Kiitoksia paljon, jos jaksat vielä tänne asti :)
Tulee todella suurella voimalla tähän uuden aloittaminen ja unelmien toteuttaminen. Nykyistä ja uutta ei tarvitse edes nitoa yhteen, sillä kokonaan uusi polku on tässä asiassa tuloillaan eteesi. Yhtäkkiä huomaatkin kuinka asiat loksahtelevat kohdalleen ja sinun tehtäväksesi tulee vain uskaltaa hypätä mukaan. Muu sujuu omalla painollaan ;) Onnea tulevaasi, näyttää kovin vauhdikkaalta ja energiseltä nämä alkumuutokset.
Vierailija:
Ristiverinen, harmaasilmäinen 35 v, pitkä ja laiha.
Kysyisin että näetkö meille muuttoa? Lisää lapsia? Kovasti toivoisimme, mutta terveyteni on suuri kysymysmerkki.
Olen punapäinen rillipää, lyhyt ja laihtunut. Nykyään oikeastaan jo hoikka. Uudet rillit ja uusi hauska tukka. Olen ollut aina yksinhuoltaja ja ehkä liiankin vastuullinen siinä. Olen hyvin yksinäinen, enkä luota enää miehiin. Monen kanssa olen yrittänyt seurustella, mutta koskaan ne eivät ole muuttuneet kovin pitkäikäisiksi. Kärsinkö ikuisesti yksinäisyydestä? Tapaako tyttöni enää ikinä isäänsä? Onko minulle varattu uusi onni? Voiko se olla työkaverini?
Kantaako elämä vielä minua, vai onko loppu elämäni tälläistä sinnittelyä?
Vierailija:
Vierailija:
Haluaisin tietää, että ollaanko menossa naimisiin ja milloin suunnilleen? Kannattaako odottaa kosintaa, onko sillä sellaista ollenkaan mielessä, vai pitäisikö itse olla aktiivinen?Mutta mitään konkreettista sormusten ostoa ei ole ajatellut. Voithan sinä kosia, ainakin saat asiat etenemään -suuntaan tai toiseen. Tähän tälle vuodelle ei kuitenkaan mitään suurempaa sitoutumista näkyisi vielä tulevan. Jotenkin tässä tuntuisitte olevan ihan kuin jossain vähän epävarmoissa mietteissä molemmat, jolloin tulevanne ei ole vielä " varmistunut" puoleen tai toiseen. Kaikki on vielä mahdollista.
ite kosia, mutta jos mies ei koko tänä vuonna tosiaan tee mitään, niin sitten kyllä otan ohjat omiin käsiin :)
Olen 29v nainen. Pituutta 173 ja painoa 95kg. Vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Tahtoisin tietää saanko vielä lisää lapsia ja kestääkö liittomme mieheni kanssa. Hän ruskeahiuksinen, 32v 183cm ja 105kg.
Näetkö minulla toista lasta 3 vuoden sisällä?
Osaatko sanoa, kuinka pärjään työelämässä?
Olisin niin mielelläni kuullut, että tuleeko meille enää kolmatta omaa lasta. Kohta 2 vuotta yritetty ilman tulosta. Helpottais jos joku sanois että ei tule, niin vois laittaa pisteen tälle yrittämiselle (nyt ei luonne anna millään periks luovuttamiselle) ja suunnata kohti uusia juttuja (eli alkaa sijaisvanhemmiksi tai jotain muuta). Huoh...
Kiitos kuitenkin. 39
Olen parhaillani raskaana, joten toivottavasti lapsi on edelleen tulossa ;)
Toki toivon saavani menestystä työssäni. Tuskin melko pian luvataan mitään, koska jään äitiyslomalle vähäksi aikaa.
Vaikka musta nyt tuntuu, että ennustuksesi ei pidä paikkaansa, niin mielenkiinnolla odotan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan :) Eihän sitä ikinä tiedä.
Vierailija:
Vierailija:
Saanko vielä lapsia?
Näetkä työurastani mitään?Tämä menestys tuo tullessaan kuitenkin jossain miehessä katkeruutta ja sitä kautta riitaa. Hän ei oikein sulata sinun menestystäsi. Tämän takia saat kamppailla, ja asia muodostuu niin ylitsepääsemättömäksi esteeksi välillenne, että tienne lähtevät eri suuntiin. Mies on epäluotettavan oloinen.. mutta työssäsi menee hyvin, sen kanssa ei ongelmaa. Lapsiasiaan en näe mitään.
Vierailija:
24 kiittää ennustuksesta