Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustusta tarjolla

Vierailija
18.03.2008 |

Vastaan vain muutamille.

Kerro itsestäsi, lähinnä ulkonäköäsi+ ikää ja sitten selkeä kysymys. Jos parisuhteesta tahdot tietää, niin sitten toisesta samat jutut.

Palautetta toivoisin.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkuun sinä rakastuneena, rinnallasi pitkäaikainen (tai sellaiseksi tuleva) kumppani jonka kanssa suhde tulee kestämään. Työasioissa hyvinkin kiihkeitä ja ristiriitaisia tunteita nousee esiin, näihin liittyy menestyksen haluinen mies.. Enpä tiedä taustoistasi, mutta kun vaikuttaisi siltä että sinulla tulee olemaan kaksi miestä sydämelläsi.. toinen liittyen työhösi ja toinen sitten ilmeisesti nykyinen (?) kumppanisi. Tämä tilanne näyttäisi vievät totaalisesti jalat altasi, uusi rakkaus vie sinut kuin hyökyaalto mennessään jonka jälkeen aloitat puhtaalta pöydältä ja uudistuneena. Ja rakastuneena, syvemmin kuin nyt osaat kuvitellakaan. Enpä näe, kumpi näistä jää..

Mutta jos tämä ei kuulostanut ollenkaan mahdolliselta niin sitten.. jonkinlaista tilinpäätöstä tulet kuitenkin parisuhteessasi tekemään.

Vierailija
22/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan toisen lapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti? Ihan oma? Saadaanko ikinä? Toivo alkaa mennä jo. Vaikka ei vuokralla asumisessakaan toki mitään erityisen pahaa ole, mutta... :)

Ihanaa kevättä Sinulle ja muillekin!

Vierailija
24/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mustatukkainen sinisilmäinen 22v. nainen, oikea tulisielu.

Minulla on kaksi miestä joista en vaan osaa päättää kumman otan, nyt me kaikki vaan sotketaan toistemme elämiä. Miten tässä käy?

Eivätpä korttinikaan nyt kerro kumman valitset. Mutta tuloillaan on jokin yllättävä kutsu jonnekin juhliin, jossa kohtaaminen jomman kumman tai molemman kanssa. Pientä kränää tulossa, mustasukkaisuutta ja juoruja liikkuu. Kuitenkin koet suurta rakkautta ja varmaa tunnetta, todellakin tiedät kenet haluat ja sen myös saat. Tämä varmistuu näiden juhlien jälkeen. Jotain murhetta vielä tämän sopan ansiosta eteesi tulossa, mutta jää pian taakse ja aloittelet onnellista elämää rakkaasi kanssa..

Vierailija
25/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, että ollaanko menossa naimisiin ja milloin suunnilleen? Kannattaako odottaa kosintaa, onko sillä sellaista ollenkaan mielessä, vai pitäisikö itse olla aktiivinen?

Vierailija
26/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseni olisi: vaihdanko vielä työtäni ja alaani vai saako nykyistä ja uutta haavetta nidottua jotenkin yhteen?

Kiitoksia paljon, jos jaksat vielä tänne asti :)

Vierailija
27/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiverinen, harmaasilmäinen 35 v, pitkä ja laiha.

Kysyisin että näetkö meille muuttoa? Lisää lapsia? Kovasti toivoisimme, mutta terveyteni on suuri kysymysmerkki.

Vierailija
28/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Olen 55-vuotias yhden lapsen äiti ja kahden lapsen isoäiti. Painoa on kertynyt hieman liikaa noin 75 kg ja pituuteni on noin 160 cm. Olen mielestäni trendikkään ja muodikkaan näköinen vaikka en muotivaatteita ostakaan. Vaatemakuni on kuitenkin muodikas vaikka en siis kallista merkkivaatetta ostakaan. Minulla on hiukan punertavat hiukset (värjätyt), vihreät silmät ja olkapäille ulottuvat hiukset.

Haluaisin tietää näetkö miesrintamallani mitään uutta? Löydänkö vihdoin elämäni rakkauden ja prinssin jota olen etsinyt jo vuosikymmeniä?

Saanko lisää lapsenlapsia?

Korttini kertovat vain ristiverisen/tummahkon miehen ja hänen naisensa on/off suhteesta.. liitosta jossa on vaikeuksia ja eroakin mietityyt, mutta jossa jälleen kerran päätetään vielä yrittää kerran.. kunnes lopullinen ratkaisu näyttää tulevan.

Olen pahoillani, nyt en tainnut sinulle nähdä mitään.

Vierailija
29/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näetkö minulle lisää lapsia? Yksi poika on ennestään. Miten käy koirahaaveemme kanssa?

mutta tänne nousi itsepintaisesti sinulle läheinen ja rakas naisihminen jonka kanssa riitaa tulossa tai jo olemassa. Olisiko sisar tai muu vastaava, läheinen kuitenkin. Vaaleampi kenties kuin sinä.. sinä yrität kovasti sovitella välejänne, mutta jokin tilanne tässä nousee ylitsepääsemättömäksi ja tilanne tulehtuu aika pahasti. Anna asialle aikaa, tätä et saa hetkessä korjattua ennalleen..

Muutoin saan kuvaa jossa olet raskaana, jo melkoisen pitkällä ja tuntuma tytöstä. En sitten tiedä joko tuo tyttö on elämässäsi vai kasvaako sisälläsi tässä kuvassa. Lisäksi mukana on pienehkön oloinen vaaleahko koira? Iloinen tunnelma kuvassa..

Vierailija
30/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niille harvoille jotka ilmoittivat itsestään, tiedänpä ainakin että ovat lukeneet vastauksen.

Vierailija
31/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

saadaanko koskaan toista lasta. Ekakin tuli hoidoilla, tokaa yritetty kohta vuosi (ml. tuloksetonta 3 hoitoa).

Vierailija
32/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias, punaruskeat hiukset, siniset silmät... Miesystävä 38 vuotta, tummanruskeat hiukset, ruskeat silmät.

Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta?

Näetkö minusta, mitä tulossa työelämässä ja muutenkin elämässä?

T: Kahden lapsen yh

Vierailija
33/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saanko vielä lapsia?

Näetkä työurastani mitään?

Tämä menestys tuo tullessaan kuitenkin jossain miehessä katkeruutta ja sitä kautta riitaa. Hän ei oikein sulata sinun menestystäsi. Tämän takia saat kamppailla, ja asia muodostuu niin ylitsepääsemättömäksi esteeksi välillenne, että tienne lähtevät eri suuntiin. Mies on epäluotettavan oloinen.. mutta työssäsi menee hyvin, sen kanssa ei ongelmaa. Lapsiasiaan en näe mitään.

Vierailija
34/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on oikea aika toiselle lapselle? tuleeko meille toista lasta?

Vierailija
35/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, useamman kortin voimin lupaillaan taloudellisen tilanteen kohenemista ja muutosta työasioissa positiiviseen suuntaan.. uutta työtä. Mutta myös rakkausasiat ja kotipuolella onni kukoistaa. Rakkautta riittaa roppakaupalla, onkos teillä ollut mielessä perheenlisäystä kun sellaistakin tänne kauemmas tulisi..

Vierailija
36/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v. vaalea ja lihava (158cm/95kg) 2 lapsen äiti. Tuleeko meille vielä kolmas oma lapsi vai alettaisko sijaisvanhemmiksi?

Kiitos! =)

Vierailija
37/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Milloin saan toisen lapsen?

Vierailija
38/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tilinpäätös tapahtua työpaikalla, mitä tapahtuu tulevassa taloudellisesti, pärjäänkö?

-8-

Vierailija:

ihan alkuun sinä rakastuneena, rinnallasi pitkäaikainen (tai sellaiseksi tuleva) kumppani jonka kanssa suhde tulee kestämään. Työasioissa hyvinkin kiihkeitä ja ristiriitaisia tunteita nousee esiin, näihin liittyy menestyksen haluinen mies.. Enpä tiedä taustoistasi, mutta kun vaikuttaisi siltä että sinulla tulee olemaan kaksi miestä sydämelläsi.. toinen liittyen työhösi ja toinen sitten ilmeisesti nykyinen (?) kumppanisi. Tämä tilanne näyttäisi vievät totaalisesti jalat altasi, uusi rakkaus vie sinut kuin hyökyaalto mennessään jonka jälkeen aloitat puhtaalta pöydältä ja uudistuneena. Ja rakastuneena, syvemmin kuin nyt osaat kuvitellakaan. Enpä näe, kumpi näistä jää..

Mutta jos tämä ei kuulostanut ollenkaan mahdolliselta niin sitten.. jonkinlaista tilinpäätöstä tulet kuitenkin parisuhteessasi tekemään.

Vierailija
39/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma koti? Ihan oma? Saadaanko ikinä? Toivo alkaa mennä jo. Vaikka ei vuokralla asumisessakaan toki mitään erityisen pahaa ole, mutta... :)

Ihanaa kevättä Sinulle ja muillekin!

Joku menestynyt mies tässä on mukana kuvioissa, ilmiesesti sitten rahallisen puolen avustajana/edustajana.

Vierailija
40/54 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahallisesti ja henkisesti. Mutta voi apua jos on perheenlisäystä tulossa! Neljä jo ja mun fysiikka ei taida viidettä kestää....Mutta kiitos vielä kerran, mieli nousee kun kuulee positiivisä asioita :-)