Ennustusta tarjolla
Vastaan vain muutamille.
Kerro itsestäsi, lähinnä ulkonäköäsi+ ikää ja sitten selkeä kysymys. Jos parisuhteesta tahdot tietää, niin sitten toisesta samat jutut.
Palautetta toivoisin.
Kommentit (54)
millaiselta näyttää parisuhteemme tulevaisuus,kestääkö se?
puntatukkainen, vihreäsilmäinen, pienikokoinen 30 vuotias nainen, rakastan lapsia ja niitä onkin jo 4:) saanko vielä vauvan?
kiitos!
saadaanko koskaan toista lasta. Ekakin tuli hoidoilla, tokaa yritetty kohta vuosi (ml. tuloksetonta 3 hoitoa).
Näetkö tulevaisuudessani enää hyviä, isoja asioita?
ja mies 28 hoikka ja noin 180 cm. Meillä on myös 6 kk ikäinen vauva, menee hyvin oltu yhdessä tooooosi kauan. Mennäänkö ikinä naimisiin? Edes kihloissa ei olla. Tuleeko kosintaa ikinä vai onko sekin itse tehtävä??!
Vierailija:
Vastaan vain muutamille.Kerro itsestäsi, lähinnä ulkonäköäsi+ ikää ja sitten selkeä kysymys. Jos parisuhteesta tahdot tietää, niin sitten toisesta samat jutut.
Palautetta toivoisin.
mustatukkainen sinisilmäinen 22v. nainen, oikea tulisielu.
Minulla on kaksi miestä joista en vaan osaa päättää kumman otan, nyt me kaikki vaan sotketaan toistemme elämiä. Miten tässä käy?
Vierailija:
Milloin on oikea aika lapselle?
Ensin näyttäisi tulevan asunnon vaihdos, ilmeisesti pieni epäilys raskaudesta samaan syssyyn .. tämä kuitenkin osoittautuu ns. vääräksi hälytykseksi ja tuo pienen pettymyksenkin tullessaan. Jonkunlainen matka on tulossa, jossa raskaus saa alkunsa tai sitten varmistuu.. tämä tuo tullessaan lapsen. Vuoden sisällä, sanoisin tapahtuu.
Olen 55-vuotias yhden lapsen äiti ja kahden lapsen isoäiti. Painoa on kertynyt hieman liikaa noin 75 kg ja pituuteni on noin 160 cm. Olen mielestäni trendikkään ja muodikkaan näköinen vaikka en muotivaatteita ostakaan. Vaatemakuni on kuitenkin muodikas vaikka en siis kallista merkkivaatetta ostakaan. Minulla on hiukan punertavat hiukset (värjätyt), vihreät silmät ja olkapäille ulottuvat hiukset.
Haluaisin tietää näetkö miesrintamallani mitään uutta? Löydänkö vihdoin elämäni rakkauden ja prinssin jota olen etsinyt jo vuosikymmeniä?
Saanko lisää lapsenlapsia?
Vierailija:
millaiselta näyttää parisuhteemme tulevaisuus,kestääkö se?
erokin käynyt jollain tavalla mielessäsi. Joko pelkona tai vaihtoehtona. Samoin erilleen muuttaminen, oletko leikitellyt ajatuksilla omasta asunnosta tms. Miehellä kuitenkin vahvoja tunteita sinua kohtaan. Vaikkakin kokee suhteenne jollain tapaa onnettomaksikin. Eroa teille ei ole tulossa, eikä mitään suuria myrskyjäkään. Muutoksia on tulossa, liittyvät työasioihin, ehkäpä jopa asuntoasioihin. Positiivisia muutoksia kuitenkin. Ristiverinen nainen kertoo sinulle uutisia, jotka ovat sinulle merkittäviä.
Vierailija:
puntatukkainen, vihreäsilmäinen, pienikokoinen 30 vuotias nainen, rakastan lapsia ja niitä onkin jo 4:) saanko vielä vauvan?kiitos!
Vierailija:
saadaanko koskaan toista lasta. Ekakin tuli hoidoilla, tokaa yritetty kohta vuosi (ml. tuloksetonta 3 hoitoa).
Näetkö minulle lisää lapsia? Yksi poika on ennestään. Miten käy koirahaaveemme kanssa?
Saanko vielä lapsia?
Näetkä työurastani mitään?
Tuota oltiin ajateltukkin ajankohtaiseksi, nyt kotona nuorin tuhisija 3kk:)
" punatukkainen äiti"
Vierailija:
Näetkö tulevaisuudessani enää hyviä, isoja asioita?
rakkasu ja parisuhdeasiat. En tiedä miten mahdottomalta ajatus sinusta tuntuu, mutta joku sinulle tuttu mies tähän tulee joka tahtoo kanssasi olla. Ihan kuin teillä olisi jo jonkinlaista yhteistä menneisyyttä takananne, sillä " uudelleen yrittämisen" kortit tähän tulee kera suuren rakkauden. Pientä ristiriitaa välillänne on, ehkä vähän mustasukkaisuutta ja sellaista epäröivää pälyilemistä, ihan kuin luottamus ei olisi aivan kohdillaan.. mutta rakkaus on totta ja vahvaa, tämä kantaa ihan miten pitkälle tahansa. Avioliittoon saakka.
Vierailija:
ja mies 28 hoikka ja noin 180 cm. Meillä on myös 6 kk ikäinen vauva, menee hyvin oltu yhdessä tooooosi kauan. Mennäänkö ikinä naimisiin? Edes kihloissa ei olla. Tuleeko kosintaa ikinä vai onko sekin itse tehtävä??!
Hassua, sanoit että ei ole kihlattukaan vielä ja minä ihan selkeästi saan tunteen tulevan kesän häistä? :D
aika hyvin piti paikkansa,emme tosin asu vielä yhdessä:) T:3
kivasti vastailet kaikille. Hyvät fiilikset tulee lukiessa. Toivottavasti tulis edes ne kihlat joskus.. Ikinä ei ole niistä edes puhuttu yhtään mitään vaikka takana jo yli 7 vuotta.
t. se odottava..
Milloin on oikea aika lapselle?