Seurustelisitko sellaisen miehen kanssa, jolla tiedat olevan pieni vauvaikainen lapsi, jota ei tapaa eika halua tavata koskaan?
Kommentit (36)
mies löysi toisen naisen hylkäsi lapsen totaalisesti vauvansa. Eli siis kenenkään ei kannattaisi hankkia lapsia??
Jos mies ei halua tavata omia lapsia tai tapaamiset ovat aina nihkeitä omien lasten kanssa, niin minusta se osoittaa, että miehessä on jótain vikaa.
Jos miehellä on pieni lapsi, niin miettisin, eikö kestä lapsia tai lapsiperheen arkia ja miksi ero olisi tullut.
Mun lasten isä on häipyny kokonaan kuvioista yli 2v sitten. Nuorimmat lapset olivat silloin just ja just 3v ja vanhin meidän lapsista oli 5v. Eihän nuo pienimmät oikein edes muista (ovat isänsä nähneet noin 10kertaa ekan vuotensa jälkeen) mutta tuon vanhimman tuskan kanssa sai tehdä töitä.
Eli voisin seurustella miehen kanssa joka on vauvansa hylännyt mutta en miehen kanssa joka on isomman lapsensa hylännyt. Tähän isompaan kun yleensä on jonkunlainen tunne suhdekkin ja jos pystyy tämän hylkäämään niin näyttää ettei ole normaali ihminen tunne elämältään...
Vaikka äiti olisi vain lyhyt hoito ja tehnyt lapsen väkisin, se ei silti ole sen LAPSEN VIKA!
Eli isä rankaisee lastaan näkemättömyydellään ja on jotenkin outoa ettei oma, siis 50% omia geenejä kantava pieni ihminen kiinnostaisi paskan vertaa.
Se, että oma lapsi ei kiinnosta, poikkeaa kyllä omista arvoistani käsittämättömän paljon.
Tarpeeksi pitkään kun malttaa etsiä, löytää kyllä hyvänkin miehen, niin ettei tarvitse tuollaisten tyhjäpäiden touhua katsella.
Kesällä poika täyttää 17 vuotta ja ei edelleenkään ole itkenyt isättömyyttään.
Silloin aikoinaan päätin etten isää edes pakota testeihin. Päätöksen tein minä ja ei olisi ollut reilua pakottaa toista ottamaan vastuuta. Ihan itse valintani tein ja mielestäni lapsen on parempi ilman isää kuin elää isän kanssa joka lasta ei edes halua!
niin häiriintyneen ihmisen kanssa.
Myöhemmin nainen oli todennut olevansa raskaana eikä tiennyt kummalle, omalle miehelleen vai tälle minun nykyiselle. Olivat sitten vain sopineet keskenään, että lapsi on tuon naisen miehen ja sillä selvä. Eikä tuo ole miestäni koskaan kaivellut.
No, ehkä tilanne olisi eri, jos TIETÄISI että lapsi on hänen.
todellakaan. siinä elämänarvot niin perseellään etten todellakaan elämääni haluis...
Millainen isä kostaa viattomalle lapselle lapsen äidin typeryyden?
minusta sellainen on tunnevammainen ja todella itsekäs kylmä ihminen, jota kiinnostaa vain oma napa.
Setänikin oli hirveä juoppo, mutta aina se muisti lapsilleen edes soitella. Ja niitäkin sai 4 aikaiseksi, kolmen eri naisen kanssa. Viina vei ja myönsi surkeutensa, mutta muisti aina joulut ja syntymäpäivät ja ryhdistäytyi sen verran, että lapsille pystyi aamulla puhelun ottamaan. Oli itse jäänyt lapsena isättömäksi, kun isä kuoli ja muisti sen ikävän. Eikä me sukulaisetkaan olla serkuille selkäämme käännetty.
Ihminen tarvitsee juuria, sitäkin kautta muodostuu kuva itsestä ja itse- tunto.
Vaikka olisi ns. huijattu isäksi vastoin tahtoaan, ongelmia tiedossa joka tapauksessa.
vaikutus kärsiikö lapsi isättömyydestä. Siitä huolimatta ole sitä mieltä että isällkäkin on vastuunsa ja velvollisuutensa lastaan kohtaan ja vain tunnevammainen kylmä ihminen voi hylätä lapsensa.