Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ TaaperoEnskat pääsiäisviikkoon ~*~*~

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

D ei suotu nykyään oikein syömään tossa 16-16.30 mitään, kun tullaan kotiin. (Yleensä on niihin aikoihin annettu päivän toinen lämmin ateria.) Nyt oon sit miettinyt, et pitäskö jättää toi ruoka myöhäsemmäks ja antaa sit puuron tilalla leipää tms., koska ei sit suostuis varmasti syömään taas puuroa heti ruuan perään. En tie mitä tekis.. Pitää nyt kattoo, et onko nälkä hukassa tilapäisesti vai siirretäänkö ruoka-aikoja..

Viipero: D sano ekat sanat joskus 1 v 2 kk ja enemmän sanoja alkoi tulla ehkä kuukausi ton jälkeen. Nyt oppii sanoja ihan huomaamatta, monta uutta sanaa välillä päivässäkin. Monet sanat on kyl sellasia ettei mulla ihan heti oo hajuakaan mitä tarkottaa (kuten eilen " pama" , joka oli sama (kirjassa ja D' n akvaariolampussa oli samanlaiset kalat), yks pitkään käytössä ollut sana, josta mulla ei oo hajuakaan on jöyssee tai jönssee). Meillä on annettu Kvillaa ja Resilaria(?) yskään. Molemmat menee hyvin alas.

Pääsiäisenä mennään mun vanhemmille pe-su. tullaan jo sunnuntaina kotiin, et saa vähän levätäkin ennen töihin menoa. Ton meidän taaperoisen kanssa matkailu ei aina niin kovin rentouttavaa ole, kun siltä häviää unet (ja ruokahalu) ja koko ajan pitää vahtia ,et mitä puuhaa. Nyt sentään on enemmän vahteja, kun ne mun " uudet" sisaruksetkin on pääsiäisen kotona (=mun vanhemmilla).

MM: Meillä mies ei usein tajua kurkkia välillä vaippaan ,et onko kuinka märkä/haiseva. Vaatevalinnatki on välillä mielenkiintosia (jos mies pukee ja vie D' n aamulla päiväkotiin, niin laitan sattuneista syistä illalla D' n vaatteet valmiiks ;) ). Idalle paranemisia! Niiden mummojen pitää ostaa otsakuumemittari, ainaki meidän näyttää hätäseen 38 jos sitäkään, kun D' lla on kuumetta yli 39 astetta.

Han: Meillä " kato" sanotaan sillain, et alku kiekastaan mahd. kovaa ja mahd. korkeelta, että siis tyhmempikin äiti tajuaa, et D' lla on jotain tärkeetä näytettävää :D.

Q' lle onnea hyvistä kuulumisista.

Pajuska: D syö aamulla puuroa ja illalla myös. Varmaan aika tylsää :). Mun äiti just kerto kuinka me veljen kans haluttiin aina syödä puuro kotona sekä päiväkodissa (eli kaks aamupalaa). Sit kun olin jo koulussa (mut koulua ennen aamusin pk' ssa) olin yhtenä aamuna syönyt ensin mannapuuroa kotona, sit mannapuuroa pk' ssa aamupalalla ja vielä koulussa lounaalla. Illal olin sanonu äidille, et en haluu mannapuuroa vähään aikaan (vaikka se olikin herkkua).

Mitäs Osse opiskelet? Meillä porukat on kans kestoillu mun ja veljen vauva-ajan niillä hirveillä harso-muovikelmuvirityksillä :). Saaks sua onnitella vai mitä noi rv' t tarkottaa ;)!!

Pi-Ki: Mun kaveri harrastaa bulleja ja oon sitä kautta aika paljon seurannu aikoinaan noita " tappajarotu" -kommentteja yms. Herkästi ihmisillä on tarve negatiivinen leima läiskästä (asiassa kun asiassa, meidän perhees tästä kärsitään lähinnä tolla ihmispuolella). Mä mietin kans tota, et ei lasta ison koiran kans ilman vahtimista. Joo ei varmaan, mut eipä tollasta varmaan käytännössä pysty enää ton ikäselle lapselle toteuttaan (tulee yksin luultavimmin koulusta kotiin ym.) eikä hyvin käyttäytyneen koiran (ja lapsen) kohdalla varmaan tulis ajatelleekskaan. Mut jos surullisesta asiasta kaivetaan jotain positiivista, niin saattepa varmaan kadulla enemmän tilaa kävellä.

tikru: Mitä Ronjalle siel leikkaukses tehdään? D' lla on samanlainen nousutyyli, kun Ronjalla. En kyl ite pystyis samaan :D.

Jonskulle paranemisia. Hyvä, et sormus löyty. Mä luulin hukanneeni kasn vihkisormuksen, mut mies oliki laittanu sen rasiaan paikalleen :). (sormus loju pitkän aikaa ties missä enkä osannu hakee oikeesta paikasta.)

Hennan poppoolle onnea kovasti!

Jenni ja D unimaassa

Vierailija
42/51 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]IIIIIHANAAAA!!!! Paljon onnea sekä HENNALLE Ninnistä, että OSSELLE Rajun todistetusta sydämestä, heh!!! :D

Nyt ei ehdi enempää...

P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Jep, kadulla tulee kyllä tilaa ;) Tänään jo joku ukko kauempaa huutelikin: " onko tuo se sellainen rottweiler?" ... En oikein tiedä, meinasko hyvällä vai pahalla, mutta kun vastasin vaan " joo" , niin lähti sitten kävelemään vaan eteenpäin... (???) :O Että sellasta... Nyt telkkaa hetkeks kattomaan, ja sitten pehkuihin :)

Vierailija
44/51 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... oikein paljon sekä Hennalle että Osselle !!! Ja Q:llekin ultrakuulumisista!

Meni kyllä jokseenkin pakka sekaisin tuosta Ossen uutisesta. No yritetään kuitenkin koota vähän...

Puuroa Helmi syö ihan mielellään sekä aamulla että illalla. Aiemmin annettiin kaurapuuroa aamulla ja minuuttivelliä illalla, mutta eihän täältä löydy mistään kaupasta minuuttivelliä. Joten Helmi on saanut nyt tyytyä kaurapuuroon myös illalla. Pitäis muistaa ostaa valmisvelliä väsyiltoja varten. Puuro annetaan vaihtelevasti voisilmän, marjojen tai hedelmien kanssa.

Sanoja Helmiltä ei vielä tule. Äiti, kissa ja isi sanoi joskus ennen yhden vuoden ikää, mutta tuo kävelemään oppiminen syrjäytti kaiken muun. Nyt on alkanut sanoa taas äiti tai äiji oikeastaan. Mutta ei muuta.... Serkkupojat on alkaneet puhua vasta 2-vuotiaina, joten oisko sukurasitetta.

Joo, meillä kans mies pukee Helmiä ihan miten sattuu. Väriyhdistelmät ei oo ihan mun mieleen. Ja paita pitää jostain kumman syystä pukea aina housuihin sisään ;-) Ja unohtaahan tuo usein just ruuan. Vaippaa hän kyllä vaihtais koko ajan, täytyy oikein toppuutella välillä. Jotenkin herkkä hajuaisti tai jotain. Ja kun kestoja käytetään, niin tuoksahtaahan ne nopeammin kuin kertikset. Siitä tulikin mieleeni onko kestojen käyttäjät poistaneet hajuja soodalla tai etikalla? Onko tullut tuloksia? Pitäis kokeilla.

Mulle tulee tänään kaveri tänne oikein yökylään tutustumaan uuteen kotiin. Oikein mukavaa! Just tuossa ajattelin että järjestän jossain vaiheessa pienet enska-tuparitkin!

Täytyy lähteä hakemaan puita vajasta ja laittaa tuli leivinuuniin :)

Jepsis ja Helmi 1v5kk

Vierailija
45/51 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti meni aikaisille päikyille kun ei tehny muuta kuin kitisi ja vinkui jaloissa..

Eka gallupit..

Tukea pitkin kävely.. Hmm.. Oisko Eve ollu 9-10kk, kun lähti tasan 11kk kävelee ilman tukea.

Kiipeily, Eve on nyt ihan viime aikoina innostunu kiipeilemään, alkoi ic-junan leikkivaunun rappusista. :) Nykyään kiipeilee sohvalle, meidän sänkyyn ja rappusia..

Eka sana, oli vissiin " hätä" ja sit vuoden iässä oli " äiti" ja " isi" , nykyään " hauva" ja " vauva" ja uutena se " kuka" .

Virpominen, mä en muistanu yhtään et virpominen meni jo, luulin et se on vasta nyt. Ajattelin silti väsätä pari oksaa ja virpoa ukin ja mummon ja kummit, kun nähdään ne lauantaina..

Pääsiäisestä, mies vissiin menee perjantain töihin tohon rivarille, lauantaina mennään American car showhun josta suunnataan kummien luokse, ukki ja mummo tulee sinne kans. Sit jos tarvii niin mies menee taas su ja ma töihin.. Eli aika hiljaista.. Jos ei sit mun porukat tuu käymään meille ennen kuin lähtevät ajamaan kotiin..

KakkaG, yleensä Eve kakkaa 2 kertaa päivässä, ensin tulee " tulppa" ja vähän myöhemmin lisää..

Q:lle isot onnittelu ultrasta! :)

Hyvä et Emmin korvat oli terveet! Toivottavasti Amyn haastattelu menee hyvin ja saat sen työn! :)

Puurosta, Even mielestä puuro ei ole hyvää.. Ainut mitkä menee on ne kaupan tetrapuurot, mut en viitti niitä enää ostaa.. Neiti syö sit yleensä leipää, jugurttia, rahkaa, muroja yms..

Nyt ei jaksa muuta, alaselkä edelleen kipeä.. Ei kestä istua pitkään..

Nyt ku neiti nukkuu, voisin siivota ja laittaa ruuan uuniin.. Meillä vissii nukutaan tänään kahdet unet..

Mut aurinkoista päivää kaikille!

Bejpi ja Eveliina 1v 2kk+

Vierailija
46/51 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hirmuisesti onnea Hennalle pikkuisesta tytöstä ja Osselle plussasta!! Ihania uutisia kertakaikkiaan! :)

Niin ja Q:lle myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Viikkojahan on kuin huomaamatta kertynyt hirmuisesti!

Kuulin maanantaina että muutaman kuukauden yrityksen jälkeen ystäväni on raskaana! Olen niin onnellinen hänenkin puolestaan, kun alkoi olla jo ihan epätoivoinen kun ei plussaa tule.

Mä oon taas kotona, kun vatsatauti ei olekaan multa hellittänyt. Aino on kyllä terve, joten on nyt ollut tarhassa - en jaksa ulkoilla tai oikein mitään muutakaan ja täytyy pysytellä vessan lähettyvillä. Huomenna pitäis lähteä ajelemaan Itä-Suomeen, saas nähdä kuinka reissun käy. Kyllä kyllästyttää tämä sairastaminen. Yleiskunto on heikko kun ruoka ei ole maistunut yli viikkoon. No, positiivista lienee muutaman kilon putoaminen...

Se mun työkuvio ei onnistunut, mutta oikeastaan ei ihan hirveesti harmita. En siis saanut sitä hakemaani työpaikkaa. Haastattelussa tuli aika iso kädenvääntö palkasta ja lisäksi multa kyseltiin mahdollisia lapsi- tai avioerosuunnitelmia ja sairastellaanko meillä paljon ym. mukavaa. Eli en ole kovinkaan varma, olisinko halunnut ko. henkilöä esimiehekseni. Työaikakin vähän mietitytti, 10-18 ei ole paras mahdollinen.

Meillä jää heti kesän alussa ehkäisy pois ja sitten saa toinen lapsi tulla. Töissä jaksaminen tuntuu jotenkin raskaalta, mutta toivottavasti pian saa sitten jäädä äitiyslomalle ja miettiä vielä, mitä tekee isona. Mulla ei ole ollut nyt ihan viime aikoina ollenkaan vauvakuumetta, kun taas mies kovasti haluaisi toisen lapsen. Raskausaika ei houkuttele ollenkaan! Mutta kaipaan kyllä pientä nyyttiä rinnalle tuhisemaan...

En muista kerroinko jo, että Aino syö nykyään kaikkia maitotuotteita? Eli maito testattiin ja sopii Ainolle. Aino ei tykkää juoda tavallista maitoa, koska maku on niin erilainen, mutta syö maitotuotteita normaalisti ja ruoanlaitossa saa käyttää maitoa (ihanaa). Tällä hetkellä vältetään enää kananmunaa, sekin pitää tässä kohtapuoliin testata.

Laskeskeltiin eilen huvikseen mitä sanoja Aino osaa ja Ainolla on sanavarastossa tällä hetkellä aktiivisessa käytössä yli 60 sanaa - ja uusia tulee koko ajan, Aino kun on tosi kova matkimaan ja tarttumaan sanoihin. Ensimmäisiä sanoja Ainolla olivat äiti ja kakka (heh). Aino myös vähän jo yhdistelee asioita ja sanoja ja sanoo esim. " Ei haittaa" ja " Aino syö" . Ja omia sanoja Ainolla on joitakin, esim. patti tarkoittaa pastillia ja pii paa teletappeja. Aikamoinen papupatahan Aino on ollut aina. :)

Hyvää pääsiäistä kaikille ja turvallista ajomatkaa kaikille jotka lähtee tien päälle!

Karssuli ja Aino tarhassa 1 v 5 kk

Vierailija
47/51 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva nähdä jossain vaiheessa - yritetäänkö katsoa huhtikuun alkupuolelta jotain molemmille sopivaa aikaa? Muistatko vielä mun s-postiosoitteen? Voitaisiin jutella asiasta muualla kuin täällä yhteisellä palstalla :)

Vierailija
48/51 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Hennan perheelle suuret onnittelut Ninnin syntymästä! On niin ihana kuulla että tonskiakin jo syntyy :)

Ja Osselle vielä onnittelut tännekkin puolelle. Mä oon kertonu jo aikasemmin mun miehellekkin teidän jännästä tilanteesta, ja sekin oli kovin onnellinen teidän puolesta kun syke löytyi!

Karssulin Ainokin saa käyttää maitotuotteita. Tosi hienoa! Eiköhän se kananmunakin ala pian sopimaan :)

Onkohan Burdekin jo pian tositoimissa¿ ;)

Jenni. Mä en kanssa käy koskaan siellä Av:lla kun siellä tulee vaan kiukkuseks. Mekin asutaan vielä toistaseks vuokrakaksiossa eikä Milolla ole koskaan ollut ReimaTeciä. Omakotitalo on meidän pitkäaikainen haave ja joudutaan kyllä kiristämään vyötä kun sitä aletaan maksamaan. Mun mielestä onnellisen lapsuuden takaa lähinnä toisiaan rakastavat vanhemmat ja turvallinen koti. Mutta siitä olen onnellinen että Milolla on vakuutus, koska en tiedä mihin me ilman sitä oltais jouduttu. Julkisesta puolesta ei ollut Milon allergioihin mitään apua, saattoi jopa pahentaa sitä ja ilman vakuutusta meillä ei ikipäivänä olisi ollut varaa Miloa viedä yksityiselle Allergologille, saatika Antioksidanttiklinikalle.

Niin ja muuten olen huomannut että meidän talon maahanmuuttajat ovat kaikista harmittomimpia naapureita, toisin kuin muut.

Jepsikselle ja Helmille kanssa onnea uuteen kotiin!

Ja Q:lla oli ihania ultra uutisia! Eipäs mene teilläkään enää kovin pitkään kun Pikku-Q:sta tulee isoveikka.

Milon napaan ei kuulu mitään erikoisempaa. Kiinteitä ei ole vielä yritetty antaa kun vielä tankkaillaan vaan maitohappobakteereita ja Symbioflor hoitoa (hyviä kolibakteereita) että saatais parempaan kuntoon suoliston bakteerikanta.

Huomasin tuossa jokupäivä että Milolla on jo 14 hammasta puhjennut! Enää yksi kulmahammas puuttuu. Se selitti ihan hirveän kuolamäärän mitä Milo on viime aikoina valuttanut, paitakin aina märkänä. Ihme hammashirmu tuo meidän poika.

Pääsiäisenä ajateltiin olla vaan kotosalla. Mun pikkusisko tulee ehkä pariksi päiväksi kyläilemään. Mulla on täällä yks Chablis pullo odottelemassa että siskon kanssa se korkattais.

Virpomis Gallup. Mä en oikeen ymmärrä että täällä virvotaan Palmusunnuntaina kun olen kaikki pääsiäiset lapsuudessa viettänyt Kurikassa e-pohjanmaalla ja siellä virvotaan vasta ens viikonloppuna ja käydään pääsiäisvalakialla.

KakkaG. Milo kakkaa nykyään miten sattuu, mutta pääasiassa joka toinen päivä. Ennen kakkas aina aamulla pottaan..

Jep. Kai täytyy alkaa tekemään taas jotain järkevääkin. Hyvää pääsiäistä kaikille Enskoille!

Hermione ja Milo 1v1kk

Vierailija
49/51 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet] HENNALLE ja perheelle isot onnittelut pikku prinsessan syntymän johdosta! :) Mä jo arvelinki, että synnytyspuuhissa ovat, kun ei missään pinossa ollu mitään moneen aikaan.. :D Hienoa, että kaikki meni hyvin ja molemmat hyvä vointisia!

Osselle vielä tätäkin kautta onnittelut! Aivan mahtava juttu... :)

Pesukarhu oli päässy reissuun ja se oli ollu onnistunu! Hienoa... Ja kiva, että se sormuskin löytyi!!!!

Jenni: Heidi kun oli vielä perhepv-hoidossa,ni se ei useinkaan syöny juuri mitään päivällisellä (klo 16.30-17), kun se söi hoidossa IHAN HIRVEESTI. Nykyään se syö ihan kohtuullisesti, kun me kumpikaan ei olla mitään ammatti-kokkeja. ;) (Se hoitotäti oli ollu ennen ammattikokki.)

Karssulin Aino saa tavis-maitoo! Jee. Hienoa.. Helpottaa varmasti tosi paljon!!!!! :)

Osse, Tikru & MM: hihkukaahan meitäkin tärskyille, ni koitetaan tulla treffaamaan... :)

Kuumemittareista... Meillä on semmonen korvakuumemittari & ihan tavis digitaalinen. Ollaan muutamat kerrat testattu, että erooko niiden antamat arvot, mutta ei oo ollu eroo. Mä oon kyllä vähän huonompi mittaamaan sillä kun mies, kun en ilmeisesti aina laita sitä tarpeeks syvälle korvaan tai sit jotenki väärässä kulmassa...

Pukeutumisesta: Mä en kauheesti välitä siitä mitä mies on Heidille pukenu. Ite kyllä koitan yleensä kattoo yhteen sopivat vaatteet, mutta mies saa pukee " ihan miten tykkää" . Pääasia, että pukee.. ja että osallistuu Heidin hoitamiseen. :)

Heidin napa: Heidi sai viikko sitten maanantaina sen rokotteen ja tänään nous kuume. On kyllä ihan reipas likka silti...

Heidi osaa kans paljon sanoja.. En viitti luetella niitä kun en muistais kaikkia ja niitä on sen verran paljon. Ekaa sanaakaan en muista. =)

Oma napa: Eilen oli neuvola ja siellä kaikki ok. Siitä saga+:sta piti terkan soittaa tänään, mutta ei oo soittanu. Mut ei se mitään.. emmä sitä antibioottia vielä olis huolinukaan. ;) Mä muuten soitin Vammalaan, ni saa mennä ammeeseen vaikka on antibioottitippa, jos muuten on kaikki ok. :D Jipii!

Mä luin eilen sen uusimman Potterin loppuun.. Kello oli 2:45 yöllä, kun iskin takakannen kiinni! :) Vähän jäi siis unet vähiin... Onneks sain nukkuu päikkärit Heidin kaa samaan aikaan.

Synnyttämään lähtemisestä.. Mä luulen, että viltsu ei kyllä ihan heti synny. Taitaa mennä lähelle LA:ta tai yli. Oon kyllä ihan henkisesti varautunu siihen, että tässä vielä kestää... Kun toi olokin on ollu ihan bueno verrattuna aikoihin ennen äitiyslomaa. =)

Nyt lopetan ja meen kattelee juttuja Heidin ja miehen kaa.

burde & viltsu 37+3 + Heidi 1v6kk (lauantaina)

Vierailija
50/51 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Tulin hetki sitten ratsastustunnilta, Emmi nukahti ja mies lähti salille, joten täällähän minä. =D

Ihan alkuun onnitteluja moneen suuntaan: Osselle Rajun sykkeistä (vaklaamassa olen käynyt teidän tilannetta tuolla toisella puolella jo ennen tätä...), Hennalle Ninnistä ja Hermionelle ja Jepsikselle uusista kodeista (jos en ole aiemmin onnitellut).

Ai niin ja Karssulille pahoittelut työjutusta, mutta jos tosiaan työantaja kyselee tuollaisia (lainvastaisesti) haastattelussa, niin ehkä tosiaan se ei ollut sua varten. Toivottavasti olosi pian paranee!

Oikeestaan mulla ei ole edes mitään tähdellistä asiaa, mutta tulin vaan kummastelemaan teillekin noita meidän neidin raivokostauksia. Neiti siis kimpoilee nykyään ihan pienimmästäkin asiasta esim. tänään, kun ei päässyt autotalliin, tai kun otin vajaan rusina-askin pois häneltä tai kun en antanut seistä tuolilla. Mun mielestä nuo jutut on ihan tosi pieniä ja merkityksettömiä, mutta Emmi kokee ne kyllä ihan toisin. Se huuto ja raivo on aika alkukantaista, mikä noissa tilanteissa pääsee. Likka huutaa pää punaisena ja tärisee, kun jännittää itseään kaarelle ja sitten se alkaa läpsiä, jos yrittää ottaa syliin rauhoittumaan. Ja kun sitten antaa mennä niin alkaa tavarat lennellä. Siis mitä se on sitten uhmaiässä?!?

Nyt on kyllä pakko lähteä iltapalalle, kun masu kurisee. Heipsan! Ja vilkutuksia kaikille!

-Amy, ihan jännityksessä huomisesta ja Emmi unten mailla-

Vierailija
51/51 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vitsit kun väsyttäis, mutta pakko oli nousta sängystä ylös, kun siellä vaan pyörin¿

Meillä alkaa tänään loma, tai siis virallisesti vasta huomenna, mutta tänään on siis vika työpäivä, ja viimeistään (toivottavasti!) viideltä on lapset haettu! Jippii! Lomasuunnitelmia on sen verran, että tiistaina viedään tuo Emma sinne Aisti-klinikalle tutkimuksiin, ja torstaina mennään Tampereelle, shoppailemaan... Ja muuten vaan vietetään kotona aikaa, ja nautitaan olostamme!

Meillä ei virvottu vielä tänäkään vuonna, josko sitten ens vuonna, muttei taida niin olla väliäkään, kun tuntu että niitä suklaamunia tippu joka paikasta muutenkin!

Ihania juttuja teillä nuo isä-lapsi-hetket. Meillä on kyllä kanssa sattunut yhtä sun toista, mutta mä oon ¿opettanut¿ miehen pärjään omillaan jo sillon kun Eetu oli pieni... Vaatteet löytyy kaapista, ja ruokaa antaa sitä miltä ittestä tuntuu. Ja hyvin ovat pärjänneet.

Quu, oli saanut ihania uutisia ultrassa, ja olitte jo käyneet tutkailemassa tupliksii, ihanaa! Ja kiitokset ihanasta sähköpostista, mä luin sitä kyyneleet valuen... Hienosti näyttää sujuneen tuo teidän tutittomuus, onnea jatkoon!

Pajuskalle voimia! Kyllä se siitä lähtee... Ja meillä ei Eetu suostu syömään mun tekemää puuroa ollenkaan, ei siis yhtään! Mutta hoidossa kuulemma vetelee useesti parikin lautasellista puuroa! (niin ja ei tainnu meidänkään Eetu sopia ¿haarukkaan¿, mut vastasin silti...)

Ope, ei muutakuin kuumeileen tonskaa...

Emmin korvat olivat olleet terveet, ihanaa! Koskas nähtäis? Me ei taideta jaksaa lähteä kuitenkaan sinne hoplopiin, kun on melki joka päivälle pääsiäisenä jotain vierailua... Niin ja onnea haastatteluun!!!

Pi-Ki noi on kyllä tosi inhottavia tuollaiset yleistämiset! Mutta meet vaan pää korkeella ja ylpeenä, että teillä on ihana koira!!!

Pikkumilli pääsee nauttimaan miehuuden kanssa kaksin olosta! Vau!

Pesukarhun reissu oli mennyt mukavasti, kiva kuulla! Ja hyvä kun löyty sormus. Meillä mies hukkas kihlasormuksensa joskus nelisen vuotta sitten, ja kävi ostamaan sit uuden, siitä mä oonkin saanut aina välillä muistutella...

Queenkin oli saanut ¿omaa¿ aikaa, toivottavasti pääsisit myös viettämään sitä _omaa_ aikaa ihan itteksesi, ilman töitä.

Hennalle onnittelut tytöstä!

Bejbin selkä jumittaa, höh! Toivottavasti olosi on jo parempi.

Jennille hyvää reissua!

Karssulille paranemisia! Ja hieno homma, että Aino kestää maitotuotteita, varmasti helpottaa elämää jonkin verran!

Kuumemittari, meillä on kanssa ihan tavis digitaalinen mittari, ja sillä on kyllä ihan hyvin pärjätty.

Mutta nyt heräs Eetu, joten aamutoimille ja ¿palalle, ja sitten vien Eetun hoitoon, ja painun itte töihin...

napero ja Eetu 2v1kk

ps. Kaikille oikein hyvää ja munarikasta Pääsiäistä!