Lasinsiruja lastenruoassa
Niin, että ajattelinpa varottaa että olkaahan tarkkoina kun syötätte lapsillenne valmisruokia. Minä syötän tällä hetkellä 10kk pojalle valmisruokaa kun ei suostu minun tekemää syömään. Ostin sitten Pirkan 1-3-vuotiaille tarkoitettua kasvis-karjalanpaistia (parasta ennen 30112007) ja kun olin sitä jonkun verran jo syöttänyt löysin ruoan seasta 2 0,5-1,5cm pituista ohutta,kaarevaa lasinpalaa. Olivat tosi teräviä. Sattumalta ne huomasin kun sekoitin ruokaa lusikalla ja lasinpala osui lusikkaan ja ihmettelin mikä lisukkaan kolahti. Meillä pojalle syötetään varsin täysiä lusikallisia ja ilta menikin sitten miettiessä mitä olisikaan voinut käydä jos nuo lasinpalat olis mennyt suuhun tai vielä pahempaa, suusta eteenpäin.. Ruoka purkkeineen ja lasinpaloineen on nyt lähtenyt takas keskolle, katotaan mitä tapahtuu.
-Jonna ja poitsu kohta 10kk
Kommentit (7)
Jos esim. kyseessä on, että koko tuotantoerä on mahdollisesti vaarallista, niin valmistaja voisi tehdä poisvedon, varoittaa kuluttajia jne.
Ilmotteleppa sitte mitä sait sieltä vastaukseksi asiasta.. Ihan mielenkiinnon vuoksi että miten voi tuollaista päästä sattumaan.. Luulisi kuitenkin että lastenruoan pitäisi olla todella tarkkaan valvottua!
Että osaatte varoa ko valmistuserää...
kun eikös taaperoikä ala vuodesta eteenpäin, ja kyseessä oli kuitenkin 1-3vuotiaille tarkoitettu ruoka...?
Hurjalta kuulostaa että näin voi olla, olen pitänyt tosi turvallisena näitä purkkiruokia..
kuka pirkan lastenruoat valmistaa?