Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ~ ♥ 2009 vauvatoiveet - vko 12 ♥ ~ ♥

17.03.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=DeepPink]bejpi, tyttö 12/06, kakkosen ya 06/08, minä 21 v ja mies 22 v

[color=Turquoise]Daim, poika 05/07, ya 05/08, minä 25 ja mies 30

[color=purple]admini78, kolme lasta ennestään, ensimmäisen yhteisen ya 03/08

[color=SpringGreen]Onnellinen78, esikoinen 02, toisen yritys alkaa loppukesällä, molemmat n. 30 v.

[color=orange]kolmas-09, lapset -00 ja -02, ya 03/08, minä 31 ja mies 33

[color=Magenta]@lise, esikoinen -98, kakkosen ya 05/08, minä ja mies molemmat 32 v.

[color=darkorchid]bambiino, tyttö 04/05, ensimmäisen yhteisen ya 04/08, minä 27 ja mies 25

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Tsemppihalaus sinulle näin virtuaalisesti *hali*

Tuosta kierukka-asiasta minulla ei ole muuta kokemusta kuin se, että kierukkavauvoja syntyy ihan siinä missä muitakin. Eli ei se kierukka tarkoita automaattisesti keskenmenoa. Soita ihmeessä neuvolaan/lääkäriin, ja kysy asiasta, niin saat mielenrauhan :)

Minä olen päässyt viime aikoina tosi vähän kirjottelemaan tänne :( Viime viikonloppu ja vielä alkuviikkokin meni ihan sumussa flunssan takia. En päässyt kolmeen päivään sängystä ylös, niin karmea oli päänsärky :( Puolikuolleena maatessa tuli sellainen ajatus mieleen, että miten sitä selviää vauvan hoidosta jos itse sairastuu?! Minä kun en ole ollut noin kipeänä koskaan, niin jotenkin ihan säikähdin asiaa.

Aika alkaa käydä vähiin ennen ensimmäisen yk:n alkua, hui! Seuraavat menkat pitäisi alkaa 9.-10.4, ja siitä se yk1 sitten lähtee :)

Nyt ei oikein ole mitään järkevää kirjoitettavaa. Pää on vielä vähän pöpperöinen flunssan jäljiltä.

Hyvää pääsiäistä kaikille, ja plussatuulta sitä toivoville!!

-PP

Vierailija
22/36 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omaa napaa tulossa..;) Mun menkkojen piti alkaa eilen ja tulikin semmosta punertavaa vuotoa ja ajattelin, että jes ne alkaa ajallaan ja päästään tässä kierrossa jo yrittämään.. Mutta mutta, se meni ohi ja nyt tänään ei ole tullut mitään, ei siis yhtään mitään!!:O Tässä olen koko päivän vessassa ravannut katsomassa josko nyt, mutta ei. Eilen kerran jopa tunsin kovat menkkakivut, mutta nekin vain hetkellisesti. Raskaana en usko olevani, mutta nyt pelkään, että kun olen ollut niin innoissani, että päästään yrittämään ja jollain tapaa " jännittänyt" sitä, niin ei tulekaan menkkoja..:( Tai sit kierrot meni sekaisin JUST NYT tai tai tai.. Ja itsekin olen nyt aika sekaisin, vaikka vasta päivä onkin kulunut, mutta kun ne oli jo alkamassa ja sitten ei kuitenkaan. No pitää tässä rauhassa odotella ja seurailla tilannetta! Että silleen alkaa J4nnin pääsiäinen..

Mutta eiköhän tämä tästä taas, mukavaa pääsiäistä kaikille!! Ja onnea Rhannalle<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten ihania uutisia!!! :) Kerro kuulumisiasi jos soittelet neuvolaan. Mäkään en noista kierukoista tiedä, mutta en usko että se mitään keskenmenoa tarkoittaisi. Oikein paljon onnea ja pikkuiselle paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!!! <3 <3 <3

Ja J4nni, nyt mars ostamaan (vai olikos sullakin kaapissa varasto;) ) raskaustesti!!:) Eiks tollanen tuhruvuoto ole todella yleistä alkuraskaudessa?? Ns. valemenkat. Testaa nyt ihmeessä!! Sit jos testi on nega niin pääsee sun kroppakin jännityksestä ja täti ehkä tulee. Sit taas jo saatkin plussan... niin, ehkä kannattais testata:) Onnea matkaan!!

Iloinen tikru. kp20/27-30 eikä malttais itse odottaa vaan haluis päästä testaamaan... :)

Vierailija
24/36 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikru, onhan mulla tuolla kaapissa yksi testi odottamassa, eli tunnustaudun hätäilijäksi ja ostin sen jokin aika sitten ihan vaan odottelemaan!;) Meinasin lauantaina testailla jos ei huomenna mitään kuulu, pitää sit kyllä tulla kertoilemaan tänne miten käy. Tällä hetkellä ei taas mitään vuotoa, siis mitään punertavaa..:O Saas nyt nähdä mikä oikein on!

Vierailija
25/36 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että J4nni kun jännittää.... Ollaan oltu tän pinon perustamisesta saakka molemmat täällä, puhuttu haaveista ja tunteista ja vauvakuumeesta:) Ja nyt sulla on ehkä plussan paikka, niin kyllä se saa mutkin jännäämään melkein ku olis omalla kohdalla! Ihan hullun kuuloista ehkä:)

Mutta kerro sit heti:) Toivon todella sulle plussaa, vaikka ette ihan vielä tästä kierrosta meinanneetkaan yrittää;D Kuulostaa lupaavalta ettei mitään menkkavuotoa ole tullut, varsinkin jos se kerran on sulle aivan epänormaalia.

Mä näin viime yönä ekaa kertaa unta testin tekemisestä ja plussasta:) Toivottavasti se olis joku " enneuni" :) Mulla on kyllä aika monta testiä kaapissa,joten voi olla etten malta odottaa hirveen kauaa ennen testailun aloitusta. Ellei täti yllätä ennen:( Yöllä tuli julmettuja vatsakramppeja tms, enkä saanut nukuttua kunnolla. Levoton yö:( Ja tänään aivan järkyn paha olo. Joo, tietty heti kuvittelen vaikka mitä... Mutta luultavampaa on, että joku pöpö on päässyt iskemään tai että eilen illalla syödyssä pizzassa oli jotain mulle sopimatonta. :)

Kohta lähdetään sukuloimaan pääsiäislounaan merkeissä:)

luulotautinen tikru. kp21/27-30 dpo6 yk1

Vierailija
26/36 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa vaan jännitääkö mua..:D Ja nyt JOS olisin raskaana, niin koulu kyllä jäisi kesken, mutta uskon, että sit sen olisi tarkoituskin mennä niin. Olen mä miettinyt muutenkin, että voishan se jäädä kesken, vaikka LA olisi vasta tammikuussa, koska ainahan se voi syntyä aiemmin, ikinä kun ei elämästä tiedä!:) Ja tottakai mä olen älyttömän onnellinen jos se plussa testiin ilmestyisi, en vaan jaksa uskoa siihen. Varsinkaan, että se olisi käynyt näin helposti..eiei, nyt pitää pitää vaan jalat maassa!

Mutta ilmoittelen kyllä tänne mitä se testi näyttää jos nyt sen teen edes!

Vierailija
27/36 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhanna ja j4enni!!!! :) :)

kuinkas noin??!?! ;)

paljon plussa tuulia sinne teille!!!! :)

mitäs sille kierukalle tehdään? otetaan tietty pois heti jos testi on vielä plussaa? vai otetaanko verikokeet ensin vai? koska teidän piti ottaa se pois?

-admini78-

Vierailija
28/36 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tein testin tänä aamuna ja plussahan sieltä tuli!!!! Selvät kaks viivaa, ei mitään haamuja. Oireiden perusteella melkein jo arvasin, mutta yllätti se silti. Hieno pääsiäisaamun lahja:)

T:Hirmuonnellinen hhansen

Vierailija
29/36 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin oikein paljon onnea hhansen!!!<3

Sitten tähän perään heti, että niinpäs minäkin tuossa testasin äsken plussan!!:) Testiviiva olis tosin jonkin verran haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta erottui ihan selvästi ja ohjeissa sanottiinkin, että ei saa verrata viivojen vahvuuksia toisiinsa.. Voi vitsit, näin se elämä heittelee. Nyt jää kyllä koulukin kesken, mutta ei voi mitään. Pitää olla onnellinen ja niin olenkin siitä, että meille on suotu tällainen asia!:) Ensi viikolla pitää varata aika terveyskeskukseen ja käydä siellä vielä testeissä..

Vierailija
30/36 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea sinullekkin! :) Hieno pääsiäispäivä alkoi sitten PLUSSILLA!!!!!

Vierailija
31/36 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..." kotipinoon" :)

Eli oikein paljon onnea hhansenille ja J4nnille sekä tietysti teidän miehille, plussista! :) Antaa toivoa myös meikäläiselle, joka lähinnä lueskelee tosi pitkään kuumeilleiden surusta ja sit tulee epätoivo et onks raskautuminen edes ikinä mahdollista..... Mut ONNEA teille!

Ja J4nni... mä niin TIESIN jotenkin et kyl sä oot raskaana:) Aivan upeaa!! Et varmaan malttais pyhien päättymiseen odottaa;) Jos kerran meinaatte vielä terv.keskukseen tekemään varmistustestiä. Vaikka eikähän noihin kotitesteihinkin voi jo aikas hyvin luottaa:)

Mitkäs kp:t teillä oli kun testasitte? Hhansenilla... 31/28??? Entäs J4nni? Minä kuumeinen haluun kauheesti tietoa:DD

ON vielä lyhyesti: Eilen illalla tuli pieniä, " polttavia" kivuntunteita, kuin pienellä puukolla olis " revitty" (anteeks kauheat kuvaukset:D) mahaa sisäpuolelta. Mulla ei ole yleensä tällaisia ennen tätiä, en ainakaan muista. Voihan olla, et liittyi esim valtavaan mässäilyyn mitä harrastettiin eilen illalla:) Mut kipu tuntui ihan, ihan alavatsassa oikealla puolella enempi. Ja kesti ikävänä, sillain ilman keskittymistä huomattavana, joitakin minuutteja. Hetkittäin aina " pisti" masuun.

Turhasta taas pitkät selostukset. Anyway, kp on tänään 23. Kävin vielä hakemas illalla apteekista Clearbluen herkän testin, pitäis muka 3pvää ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää näyttää jos on raskaana (74% todennäköisyydellä). Haluisin niiiin jo testata huomenna, mutta YRITÄN odottaa vielä ainakin ylihuomiseen. Kierto kun on yleensä sen 27-28.

Nauttikaa vapaapäivistä:)

tikru. kp23/27-30 dpo8 yk1

Vierailija
32/36 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

J4nni ja hhansen!!!

paljon tarrasukkia teille!!!! :)

ihquuuuu!!

admini kp5/30-35?

Vierailija
33/36 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan otetaan rauhassa ja toivotaan, että pikkuinen pysyy mukana loppuun saakka..:) Tuntuu kyllä hullulta, ei vieläkään kunnolla tajua mitä on tapahtunut. Hienolta tuntuu myöskin! Joo kyllä mä luotan tohon kotitestiinkin, mutta varmistuksen haluan silti.

Niin ja mä testasin kp 33/27-29..:)

Vierailija
34/36 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs täällä olisi eka toiveissa ja yritys alkaa 04/08.kp nyt 20/28. Ite olen 25v ja puolisko 28. Raivostuttavaa kun ei täältä netistä malta pysyä pois vaikka pitäis siivota ja kaikkea.,

Vierailija
35/36 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

J4nni ja hhansen onnea ihan mielttömästi plussista!! Paljon tarrasukkia mukaan teille!

Heti kun minä oon poissa koneelta muutaman päivän niin täällä vaan plussia satelee :D

Tultiin juurikin äsken miehen kanssa reissusta ja heti piti tulla tänne kurkkaamaan tilannetta ja tosiaan plussia tullu kaksi!

Onnea vielä kerran, nyt saunan lämmitykseen!

Kitteni

kp 29/? yk1

Vierailija
36/36 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko purkaa nyt omaa napaa.. Mähän tein sen plussatestin torstaina ja varmistukseksi tein lauantaina toisen testin ja sekin näytti plussaa. Mulla siis se kierukka (joka oli tarkoitus poistaa huhtikuun puolivälissä). Mies oli jo yhtä hymyä vain, vaikka puhuttiinki ettei tätä kannata vielä hurrata, ku se kierukka pitää eka poistaa ja se lisää keskenmenon riskiä hurjasti. No, eilen alkoi vuoto, mikä ei ollut yllätys, mutta iso pettymys silti. Nyt odottelen neuvolasta soittoa, pitää mennä sinne tarkastukseen ja se kierukka poistetaan nyt joka tapauksessa. Vähän mieli maassa vielä, mutta kyllä tästä noustaan. Ja täytyy vain toivoa, että raskautuisin seuraavasta (tai siis tästä) kierrosta helposti, eikä tarvis ikuisuutta odottaa..

Halaukset ja onnittelut vielä uusille massun kasvattajille!!! Ja käyttehän moikkaamassa meitä sitten täällä ja kertomassa mitä sinne masuasukille kuuluu :)

Rhanna