Lue keskustelun säännöt.
Mä en tajua, miksi ihmeessä jotkut luulevat saavansa AIDON Vuitton, Chanel ym. laukun parilla kympillä?
16.03.2008 |
EI kukaan tervejärkinen ihminen myy kallista, aitoa merkkilaukkua pilkkahinnalla, varsinkaan uutta tai uudenveroista!
Silti Huutonetissä feikkilaukkuja huudetaan, onneksi yp poistelee noita kohteita, jos niistä jaksaa ilmoittaa..
Kommentit (2)
Eli se ei ole mitään " Vuitton-tyylistä" nähnytkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotkut kantaa ihan tosissaan noita laukkuja jostain Kanarian reissuiltaan ja kertovat, miten halvalla saivat. Käyttävät noita laukkuja ihan pokkana. En itse ilkeäsi moisia kopioita edes omistaa.