Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä v****a juuri nyt mikään muu niin paljon kun elareilla itsensä elättävät äidit.

Vierailija
27.11.2008 |

t. Kiitos kun sain kertoa tämän teille.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne oikeasti niin suuria, että niillä voi ihan itsensä elättää?

Vierailija
2/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on elämässäsi kaikki hyvin, jos tämä on suurin harmituksen aiheuttaja!

Minä nostaisin lähinnä hattua, jos tapaisin ihmisen, joka elättää itsensä ja pari lasta sillä noin 300-400€ kuukaudessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei kuitenkaan ole mistään parista sadasta vaan noin 1000-2000 euron kuukausieristä.

t. ed. kiitollinen ap

Vierailija
4/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
5/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit", kun 99,9 % lähivanhemmista ei tosiaankaan elätä elareilla itseään, eikä edes pääsääntöisesti lasta. Vaan fakta on, että suurimmassa osassa tapauksia lähivanhemmalle jää sekä pääasiallinen kasvatusvastuu että pääasiallinen elatusvastuu.

Normi elatusapu yhdestä lapsesta on 129-300 euroa kuussa. Etävanhemmalla saa olla TODELLA merkittävät tulot (ja vastaavasti lähivanhemmalla todella mitättömät), jotta elatusmaksut nousevat yli 300 euroon per lapsi. Hyvin keskimääräinen elatusmaksu on sellaisen 180-280 euron välillä kuukaudessa. Sillä ei pk-seudulla kata edes lapsesta aiheutuvia isompi asumiskustannuksia kuussa, saati sitten, että sillä kattaisi puolet lapsen asumismenoista, päivähoidosta, ruuasta, harrastuksista ym. hankinnoista.

Suomessa ehkä pari hassua miljönäärin vaimoa saa TUHANSIA euroja elareita. Mieti vähän, mitä sanot!

Meitä yksinhuoltajia, jotka hoidamme ja kasvatamme lapsen lähes yksin ja sitten vielä maksammekin n. 90 % kaikista lapsen kuluista kun ei välttämättä naurata se, että meistä maalataan sellaista kuvaa, että "elätämme ITSEMME elareilla"!

Terveisin: 160 euroa elareita kuussa (parannus sinänsä ekojen vuosien 128 euroon).

Vierailija
6/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan 129e kuussa eli sillä elätän itseni?

Vierailija
7/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ei itse saakaan elellä sen miehensä rahoilla, kun se mies on mennyt jo perustamaan perheen kertaalleen.

Vierailija
8/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elarit n 200-300 ja koko summa toi, niin on niitä lapsia siinä sit jo 3-10 ja sellaisen katraan hoivailuun imemät tonnit onkin kyllä ihan v*tutuksen paikka.

Vierailija
9/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on omat bruttotulot kuukaudessa yli 6000 euroa...

Vierailija
10/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

129€x3

saat ap koska tahansa tulla meidän kotiimme elätiksi... kyllä sinäkin noilla ansioilla hengissä pysyt veneemme alla ;)

Vierailija
11/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinä niillä elareille leveästi elelet

Vierailija
12/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lapsesta yhteensä 330€ elareita aikoinaan. Sillä eleltiin herroiksi koko perhe:D

Vierailija
13/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole vaan oikeus vanhempiensa tulojen mukaiseen elintasoon. Meillä tästä on väännetty kättä, kun miehen eksä ei millään tajua, että mun rahat on mun rahoja ja mun tulot mun tuloja. Meillä on elintaso korkea ja se ei johdu miehestä vaan siitä, että minulla on erinomainen palkka ja muutenkin varallisuutta/sijoituksia. Miehen lapsella edellisestä liitosta on oikeus saada isänsä tulojen mukainen elintaso ja tietysti meillä käydessään on kaikessa mukana. Mutta elareita ei nosteta sen takia, että miehen elintaso on noussut huimasti eron ajoilta.

Vierailija
14/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka omat tulot eivät kasvaisikaan.

Vierailija
15/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perkelle rikas ukko ja nyt sitä harmittaa kun rahat pitää jakaa miehen lasten kanssa. aika säälittävä akka :)

Vierailija
16/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä erittäin korkea elintaso xD

Vierailija
17/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti keskituloinen miehesi maksaa kahdesta lapsesta yhteensä, niin olkoon pitäkää ne, pärjätään varmaan ilmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi